Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo programmatūras izstrādes biznesu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent ir visskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

3 iemesli, kāpēc programmatūras izstrādes uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Nodrošiniet lietotājiem pašapkalpošanās iespējas, izveidojot visaptverošas zināšanu bāzes, kas piepildītas ar rakstiem, ceļvežiem, forumiem un biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Izvadiet potenciālos klientus pa pārdošanas līkločiem, atbildot uz viņu jautājumiem reālajā laikā.

Izmantojiet mūsu atsauksmju un ieteikumu krātuves, lai noskaidrotu, ko tieši jūsu klienti vēlas un sagaida no jums.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Fokusēšanās uz vajadzībām

Dažādiem klientiem ir dažādas vajadzības, un jums vajadzētu koncentrēties uz tām visām. Pateicoties daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras iespējām, varat ar klientiem sazināties dažādos slāņos — vai tie ir sociālie tīkli, zvani, e-pasta ziņojumi vai tiešsaistes čats. Neatkarīgi no tā, no kurienes ierodas jūsu klienti, jūs vienmēr būsiet klātesošs.

Zināšanu bāzes izveide

Zināšanu bāze un atbalsta portāls ir pirmās vietas, ko lielākā daļa klientu, meklējot atbildes, apskatīs vispirms. Spēcīgās LiveAgent iespējas sniedz jums pietiekami daudz līdzekļu, lai izveidotu biežāk uzdotos jautājumus, uzrakstītu rakstus vai izveidotu vairākas kategorijas pašapkalpošanās palīdzības sistēmā, balstoties uz jūsu uzņēmuma īpatnībām.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Izveidojiet pārdošanas plūsmu

Daži no jūsu topošajiem klientiem var sazināties ar jums, pateicoties tiešsaistes čatam, kur jūs nekavējoties sniegsiet viņiem atbildes. Pēc kāda laika viņi var sazināties ar jums, izmantojot parasto e-pastu un visbeidzot, bet kas ne mazāk svarīgi, piezvanīt. Jums būs vienkopus visa informācija, kas pieejama vienotajā iesūtnē, lai varētu sekot viņu vajadzībām un pieprasījumiem. Izskatās loģiski, vai ne?

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz programmatūras attīstīšanas nozari

Saistītie Raksti arProgrammatūra un Internets
Izmantojiet klientu mijiedarbības programmatūru jau šodien. Sekojiet līdzi visiem klientu pieprasījumiem un uzlabojiet klientu pieredzi visos kanālos.

Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru

Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.

Klientu portāla programmatūra palielinās klientu lojalitāti un pārdošanas apjomu. Izmēģiniet LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un padariet savu klientu apkalpošanu lielisku.

īpašs centrs klientu portāla programmatūrai

Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!

Zadarma ir mākoņbāzēts VoIP pakalpojumu sniedzējs Jūsu LiveAgent palīdzības dienesta zvanu centram. Integrējiet tos, lai sniegtu telefonisku atbalstu saviem klientiem.

Zadarma

Discover Zadarma - an affordable VoIP provider with free features for call center management and customer service. Easily integrate Zadarma with LiveAgent for a seamless phone support experience. Save time and money while boosting customer satisfaction. Explore our website for detailed plans and benefits!

Izpētiet labākās tiešsaistes čata programmatūras piedāvājumu tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu reāllaika čata programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu nebijušos augstumos.

Tiešsaistes čata programmatūra

Paceliet savu klientu apkalpošanu nākamajā līmenī ar LiveAgent, vadošo tiešsaistes čata programmatūru. Bez iestatīšanas maksas un kredītkartes, piedāvā bezmaksas izmēģinājumu. Nodrošiniet izcilu klientu pieredzi ar ātro čata logrīku un uzlabotām funkcijām. Pārvērtiet mājaslapas apmeklētājus par klientiem un risiniet pieprasījumus reāllaikā. Iegūstiet pilnīgu piekļuvi čatu vēsturei un analīzēm, palielinot klientu piesaisti un noturēšanu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x