Vai jūtaties pārpludināts ar klientu jautājumiem? LiveAgent klientu portāla programmatūra ir radīta, lai palīdzētu jums samazināt pieteikumu slodzi un uzturētu vislabāko klientu apkalpošanas kvalitāti. Sāciet darbu ar LiveAgent un samaziniet klientu saziņas izmaksas, izveidojot pilnībā aprīkotu klientu portālu, kas var palīdzēt atrisināt lielāko daļu problēmu, izmantojot rakstus, forumus, BUJ un daudz ko citu. Izmēģiniet to šodien bez maksas!
LiveAgent ir ne tikai pilnībā aprīkota klientu portāla programmatūra, tā ir pilnībā aprīkota palīdzības dienesta programmatūra ar visām jums nepieciešamajām svarīgajām funkcijām. Izmantojiet mūsu multi-zināšanu datu bāzi, forumus, BUJ, rakstu redaktoru un citas funkcijas, kas var palīdzēt jums izveidot satriecošu portālu. Kopā ar mūsu daudzkanālu pieteikumu apstrādi un integrācijām jūs varat iegūt pilnīgu palīdzības dienesta risinājumu par godīgu cenu.
Klientu portālu atbalsta portāli ļauj lietotājiem pašiem atrast palīdzību, piekļūt iepriekšējiem pieteikumiem, zināšanu bāzei, forumam un nosūtīt atsauksmes. Pašapkalpošanās resursi, piemēram, zināšanu bāzes raksti, foruma pavedieni un citi, var izbrīvēt jūsu aģenta laiku un ļaut koncentrēties uz aktuālākām problēmām. Izmantojiet mūsu klientu portāla programmatūras priekšrocības, lai nekavējoties dalītos ar paziņojumiem, piezīmēm un uzlabotu aģenta produktivitāti.
LiveAgent klientu portālā ir zināšanu bāze, forums un klientu atsauksmes, ko var izveidot un ieviest ļoti īsā laikā.
Iestatiet klientu portālu un tā vizuālos elementus izmantojot vien dažus klikšķus. Izveidojiet zināšanu bāzes un forumu, lai jūsu klienti varētu paši sev palīdzēt un apspriest jaunas funkcijas vai uzlabojumu ieteikumus.
Apskatiet, kā LiveAgent klientu portāls var palīdzēt ietaupīt laiku un samazināt palīdzības dienesta izmaksas ilgtermiņā.
Plašs klientu portāls ar visu nepieciešamo jūsu klientiem un aģentiem — zināšanu bāzes raksti, foruma publikācijas un atsauksmju funkcijas. Izmantojiet visu, kas ir jūsu rīcībā, lai sniegtu vislabāko atbalstu. Uzziniet vairāk par klientu portālu.
Zināšanu bāze ir vissvarīgākais rīks klientu apkalpošanas nodrošināšanai. Varat to piepildīt ar rakstiem un kategorijām, atbildēt uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, izmantojot vienu teksta rindiņu, un paveikt daudz ko citu. Uzziniet vairāk par zināšanu bāzi.
Forumi ļauj jūsu klientiem savstarpēji palīdzēt, atbildot uz otra jautājumiem, savukārt jūsu aģents var piedalīties vai atpūsties. Varat arī tos izmantot, lai viegli izveidotu pieteikumus sarežģītāku jautājumu gadījumā. Uzziniet vairāk par forumu.
Ļaujiet klientiem nosūtīt jums atsauksmes un ieteikumus. Izveidojiet un ievietojiet atsauksmju pogu savā vietnē, un ļaujiet klientiem izteikt savu viedokli. Izmantojiet šo informāciju, lai uzlabotu savu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par atsauksmju pogu.
Laiks ir nauda, tāpēc LiveAgent ir viens no programmatūras risinājumiem ar vienkāršāko ieviešanas procesu. Apskatiet mūsu demonstrāciju un uzziniet, kā dažu minūšu laikā varat izveidot savu klientu portālu. Mēs iepazīstināsim jūs ar visu procesu.
Klientu portāla acīmredzamā priekšrocība ir efektīvas pašapkalpošanās nodrošināšana jūsu klientiem. Tomēr LiveAgent īpašais klientu portāla risinājums ļauj arī izveidot iekšējo zināšanu pārvaldību jūsu aģentiem. Kopumā tas rada labāku komandas mijiedarbību un padara komunikāciju darba vietā vienkāršu un efektīvu, pateicoties vienkāršai problēmu izsekojamībai.
Mēs nenosakām jums ierobežojumus attiecībā uz klientu portāla pielāgošanu. Pateicoties mūsu piedāvātajām pielāgošanas iespējām, pievienojiet savu logotipu un saskaņojiet to ar savu zīmolu, kur vien tas nepieciešams. Varat pievienot integrācijas, izmantojot vienkāršus koda papildinājumus, vai atstāt savu klientu portālu tādu, kāds tas ir. Izvēle ir jūsu, un LiveAgent jums netraucēs.
Dažas problēmas vienkārši jāatrisina, izmantojot atbilstošu saziņu, tāpēc pieteikumu iesniegšanai varat izmantot vienkāršu formu. Katru reizi, kad klienti izmanto kontaktformu, mūsu iekšējās CRM funkcijas saglabā informāciju, un mūsu pieteikumu apstrāde sniegs jums iespēju apstrādāt visus pieprasījumus tieši no iesūtnes. Uzlabojiet savu klientu portāla apkalpošanu, izmantojot efektīvu pieteikuma formu, lai viegli atrisinātu problēmas.
LiveAgent klientu portāla programmatūra ir integrēta ar vairākiem saziņas kanāliem un piedāvā gandrīz 200 funkcijas.
“Pieejat katram klientam ar domu palīdzēt viņam atrisināt problēmu vai sasniegt mērķi, nevis pārdot produktu vai pakalpojumu.” – Braiens Treisijs (Brian Tracy)
Andrejs Saksons (Andrej Saxon)
Pārdošanas menedžeris
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Izpētiet LiveAgent klientu atbalsta glosāriju – vienkārši saprotama terminoloģija un jēdzieni palīdzības dienesta programmatūrā!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.