Kas ir resursdatora kartēšana?
Resursdatora kartēšana ir jūsu noklusējuma domēna URL kartēšanas process uz cita domēna URL. Šādā veidā vietrādī var tikt iekļauts jūsu uzņēmuma nosaukums.
Pēc noklusējuma jūsu adrese ir LiveAgent apakšdomēns. Ar resursdatora kartēšanu to varat izmainīt uz sava domēna apakšdomēnu. Šī modifikācija jāapstiprina domēna nodrošinātājam.
Piemēram, jūsu noklusējuma atbalsta lapas URL adrese var būt support.companyname.ladesk.com. Resursdatora kartēšana ļauj padarīt to par support.companyname.com.
Uzziniet vairāk par resursdatora kartēšanu.
Frequently Asked Questions
Kas ir resursdatora kartēšana?
Resursdatora kartēšana ir process, kas ļauj kartēt noklusējuma domēna URL uz cita domēna URL. Tas ļauj vietrādī URL iekļaut uzņēmuma nosaukumu. Piemēram, noklusējuma atbalsta lapas URL var būt help.companyname.helpdesk.com. Resursdatora kartējums izveido URL support.companyname.com.
Kāda ir resursdatora kartēšanas loma?
Resursdatora kartēšana ļauj uzlabot vietnes saites kvalitāti. To ir vieglāk atcerēties un arī izskatās tā profesionālāk. Pateicoties tam, klientu apkalpošana tiks uztverta vēl augstākā līmenī.
Vai jūs varat pārbaudīt resursdatora kartēšanu LiveAgent?
Resursdatora kartēšanu var pārbaudīt programmā LiveAgent. LiveAgent panelī varat izdarīt visu. Vienkārši ievadiet Konfigurācija, pēc tam noklikšķiniet uz Sistēma un Domēna iestatījum”, un tur varēsit norādīt pielāgoto domēnu. Tā iespējams visiem aģentiem izmantot pielāgoto domēnu.
Attālinātā darba kontrolsaraksts
Lai rūpētos par uzņēmuma kultūru un nodrošinātu produktīvu attālinātu darbu, ir būtiski izveidot un uzraudzīt pamatvērtību sarakstu, pārliecināties, ka darbiniekiem ir piemērotas darba vides un nepieciešamie rīki, plānot attālinātu pieņemšanu un nodrošināt nepieciešamo tehnisko atbalstu. Jāpievērš uzmanība arī interneta savienojuma kvalitātei un vispārējam darbinieku komfortam, lai nodrošinātu augstas kvalitātes un produktīvu darbu.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.
Klientu apkalpošanas kvalitātes nodrošināšanas kontrolsaraksts
Tekstā apskatīti dažādi rīki un mācību līdzekļi, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas prasmes, tai skaitā produktu un pakalpojumu zināšanu bāzes, klientu saziņas apmācības un mērķu uzstādīšanas darblapas. Jāmeklē pozitīvas un negatīvas atsauksmes un ieteikumi, kā uzlabot saikni ar klientiem, un novērtēt mijiedarbību ar klientiem un darbinieku zināšanas. Standartu kontrolsaraksti palīdz uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt augstu apkalpošanas kvalitāti.