Reklāmguvumu līmeņa optimizācija

Reklāmguvumu līmeņa optimizācija (CRO) palīdz mūsdienu uzņēmumiem padarīt savas mājaslapas funkcionālākas, tādējādi uzlabojot potenciālo klientu rašanos un veicinot reklāmguvumu skaita pieaugumu. Ikviens var kļūt par potenciālo klientu, kad tas apmeklē jūsu mājaslapu — triks ir, kā uzzināt, kā tos pārvērst maksājošos klientos un kā strādāt ar reklāmguvumu piltuvēm.

Mūsdienās lielākā daļa mārketinga komandu strādā cauru dienu, lai tiki panāktu lielāku datplūsmu uz mājaslapām, un cer, ka šī datplūsma radīs daudz kvalificētu interesentu. Jo vairāk uzņēmuma mājaslapā piesaista šādus interesentus, jo vairāk pieaug tā pieaug.

Ņemot to vērā, aplūkosim, kas ir Reklāmguvumu līmeņa optimizācija, kā to veikt un vēl daudz ko citu.

Kas ir reklāmguvumu līmeņa optimizācija?

Lai labāk izprastu reklāmguvumu līmeņa optimizācijas procesu, ir jādefinē, kas ir reklāmguvums. Ikreiz, kad mājaslapas apmeklētāji tajā sasniedz konkrētu mērķi, tas ir saprotams kā reklāmguvums. Šis mērķis var būt jebkas, sākot ar pirkuma veikšanu, reģistrēšanos abonementam vai izmēģinājumiem, vai kas cits.

Tā digitālie uzņēmumi pārvērš apmeklētājus par potenciālajiem klientiem. Reklāmguvumu galvenais mērķis ir pavērst datplūsmu tā, lai uzlabotu vidējo reklāmguvumu līmeni un gūtu lielākus ieņēmumus. Tieši tāpēc mūsdienu mārketinga komandas pastāvīgi meklē inovatīvus veidus, kā uzlabot savu reklāmguvumu optimizāciju un palielināt datplūsmu uz savām vietnēm.

Lai uzlabotu pašreizējo reklāmguvumu līmeni, ir nepieciešama laba reklāmguvumu līmeņa optimizācijas stratēģija un klientu atbalsts nākamajam līmenim, sniedzot patērētājiem reāllaika atbalstu.

Digitālajos uzņēmumos, kas koncentrējas uz klientu atbalsta un apkalpošanas uzlabošanu, vidējais reklāmguvumu līmenis ir par 11% augstāks.

Ņemot to vērā, reklāmguvumu līmeņa optimizāciju vislabāk definēt kā sistemātisku procesu, lai palielinātu to potenciālo pircēju procentuālo daudzumu, kas jūsu mājaslapā piepilda konkrēto mērķi.

Reklāmguvumu līmeņa optimizācija palīdz digitālajiem uzņēmumiem labāk izprast savus klientus, viņu rīcību un to, kādas darbības viņi veic un kāpēc, kā arī to, kas viņiem liedz piepildīt konkrētus mājaslapas mērķus.

Optimizējiet savu reklāmguvumu līmeni

Kā optimizēt reklāmguvumu līmeni

Reklāmguvumu optimizēšanai vajadzētu būt nekam vairāk kā jūsu godprātīgajiem centieniem nodrošināt ikvienam fantastisku klienta pieredzi, sākot no brīža, kad tas izmanto meklētājprogrammu, nonāk galvenajā lapā un līdz pat atstāj mājaslapu. Tas nodrošina, ka jūsu tiešsaistes mārketinga centieni ir patiesi veiksmīgi.

Augsts reklāmguvumu līmenis skaidri norāda uz klientu vērstu darbību un pierāda, ka jūsu mājaslapa darbojas. Labākais veids, kā optimizēt pašreizējo reklāmguvumu līmeni, ir izmantot reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīkus.

Tas ir visefektīvākais veids, kā nodrošināt, lai jūsu kvalificētie potenciālie klienti veiktu nozīmīgas darbības. Sāciet strādāt ar Reklāmguvumu līmeņa optimizāciju, optimizējot savu mājaslapu. Lai to izdarītu, ir jāpārliecinās, ka jūsu mājaslapai ir īss ielādes laiks, un jūsu Aicinājuma Uz Darbību poga ir skaidri redzama un viegli atrodama.

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Nodrošiniet, lai norēķināšanās process būtu pēc iespējas vienkāršāks. Nodrošiniet, lai klienti saņemtu daudzkanālu klientu atbalstu. Ir jādomā arī par galvenās lapas optimizāciju, lai nodrošinātu, ka jūsu saturs tiek pareizi rādīts gan galddatoros, gan mobilajās ierīcēs.

Lai sasniegtu augstāko iespējamo reklāmguvumu optimizāciju, veiciet tālāk norādītos soļus

  • Nosakiet zemākas cenas saviem produktiem/pakalpojumiem, lai piesaistītu vairāk apmeklētāju un apsteigtu konkurentus;
  • Uzlabot savas mājaslapas funkcionalitāti, nodrošinot, ka visas jūsu mājaslapas lapas ir pilnībā funkcionālas un tiek ielādētas pietiekami ātri;
  • Piedāvājiet atlīdzību, piemēram, bezmaksas nosūtīšanu un citus papildu stimulus, lai palielinātu gan reklāmguvumus, gan klientu lojalitāti;
  • Padariet savu piedāvājumu konkurētspējīgāku;
  • Izmantojiet uzmanību piesaistošus aicinājumus uz rīcību un interneta mārketinga elementus;
  • Nodrošiniet 24/7 reāllaika klientu apkalpošanu un atbalstu;
  • Vienkāršojiet norēķināšanās procesu;
  • Iespējojiet pašapkalpošanos.
  • Rādiet klientu recenzijas un lietotāju atsauksmes

Cik ilgi jāveic konvertēšanas optimizācijas eksperimenti?

Reklāmguvumu optimizācija bieži notiek līdzīgi kā meklētājprogrammas optimizācija. Ja runa ir par A/B pārvēršanas testu ilgumu, šeit nav vienas atbildes, kas derētu visiem, un nav arī vidējās vērtības. Pēc daudzu reklāmguvuma optimizēšanas līmeņa pakalpojumu sniedzēju domām, ir iespējams veikt reklāmguvumu optimizācijas testus arī mājaslapām ar zemu datplūsmas līmeni. Tomēr problēma ir tā, ka iegūsit datus, kas var būt maldinoši.

No otras puses, jūsu eksperimenti var ilgt mēnešus, lai sniegtu precīzus datus. Jūsu reklāmguvumu optimizācijas eksperimentu ilgums ir atkarīgs no jūsu veiktajiem Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas soļiem. Šie soļi tieši noteiks vidējo testa laiku.

Reklāmguvumu optimizācijas eksperimentu ilgums

Tā kā jūsu Reklāmguvumu līmeņa optimizācija ir atkarīga no lietotāja pieredzes kvalitātes un jūsu sniegtās klientu pieredzes, jums pacietīgi jāveic lietotāju testēšana un jāiziet cauri vairākiem lietotāju ceļa scenārijiem, lai izprastu lietotāja rīcību lapā un iegūtu visprecīzākos rezultātus.

Reklāmguvumu līmeņa optimizācija var arī palīdzēt nodrošināt, ka jūsu zīmols saņem pozitīvas atsauksmes no klientiem. Lūk, faktoru saraksts, kas var palīdzēt atklāt optimālo laiku lietotāju testēšanai:

  • Esošais reklāmguvumu līmenis;
  • Minimālais reklāmguvumu pieaugums, ko jūs cerat sasniegt;
  • Eksperimentos iekļauto individuālo lietotāju procentuālā daļa;
  • Vidējais potenciālo pircēju skaits, kas nonāk jūsu galvenajā lapā, ar kuru eksperimentējat.

Google Analytics un Adobe Analytics ierobežojumi reklāmguvumu līmeņa optimizēšanai

Veiksmīgas optimizācijas atslēga nav izpratne par to, kā jūsu apmeklētāji nonāk jūsu galvenajā lapā, bet gan zināšanas par to, ko viņi dara jūsu vietnē, par viņu uzvedību, vēlmēm, ieradumiem utt. Lai to saprastu, ir nepieciešami lietotāja dati, lai parādītu, ko optimizēt un kam to optimizēt. Tas ir būtisks elements veiksmīgas Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas stratēģijas izstrādē.

Google Analytics informācijas paneļa piemēri

Datu apkopošanas, analizēšanas un reklāmguvumu līmeņa optimizācijas rīki, piemēram, Google Analytics un Adobe Analytics, var palīdzēt jums izveidot uz analīzi balstītu Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas stratēģiju, kurā tiks iekļauti šādi jautājumi:

  • Galvenās tīmekļa lapas, kurās jūsu apmeklētāji apmeklē vispirms;
  • Funkcijas, kuras tie izmanto;
  • Lapas, kurās tie pavada visvairāk laika;
  • Kanāls, kas tos atvedis šeit;
  • Saites, ko tie izmantojuši, lai nokļūtu jūsu vietnē;
  • Pārlūkprogrammas un iekārtas, ko tie izmanto.

Lai gan tas viss izskatās lieliski, tikai ar šo neapstrādāto datu un aktivitāšu karšu palīdzību vien nepietiek, lai uzlabotu lietotāju pieredzi vai noteiktu, kas jūsu mājaslapai ir atvedis potenciālo pircēju. Analytics rīki ļauj veikt kvantitatīvu analīzi un noskaidrot, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu, bet viņi nevar pateikt, kāpēc interesenti dara to, ko dara. Jums ir nepieciešama kvalitatīva analīze, lai izprastu viņu uzvedību un pirkšanas lēmumus.

Analizējiet savus neapstrādātos datus, lai gūtu labākus ieskatus

Tāda analīze jums pateiks:

  • Kāpēc jūsu apmeklētāji iesaistās darbībās jūsu vietnē?
  • Kas pamudināja viņus apmeklēt jūsu vietni?
  • Kuru lapu, produktu vai pakalpojumu viņi izmanto visvairāk?
  • Kas liek viņiem noticēt, ka jūsu vietnei ir kaut kas tāds, kas nav jūsu konkurentiem?
  • Kā viņi saredz jūsu zīmolu savās klientu atsauksmēs?
  • Kā tās raksturo mijiedarbību ar jūsu pakalpojumiem, produktiem un zīmolu?
  • Kā jūsu produkti/pakalpojumi risina mērķauditorijas galvenos sāpīgos momentus?

Kad esat ieguvis šo informāciju un apvienojis to ar analīzes datiem, būs daudz vieglāk saprast, kā optimizēt savu mājaslapu, lai tā labāk kalpotu mērķauditorijai.

Try LiveAgent Today

LiveAgent is the best-rated and most reviewed all-in-one help desk software.

Frequently asked questions

Kas ir reklāmguvumu līmeņa optimizācija?

Reklāmguvumu līmeņa optimizācija ir to apmeklētāju procentuālās daļas palielināšana, kas jūsu vietnē sasniedz konkrētu mērķi, kas ļauj jums tos pārvērst par klientiem. Šie centieni bieži ietver atlēcienu līmeņa samazināšanu vai iepirkumu groza pamešanas koeficientu. Reklāmguvumu optimizēšanas procesā var būt iekļauti daudzvariantu testi, mikroreklāmguvumu uzskaite un cita taktika.

Kā optimizēt reklāmguvumu līmeni?

Lai optimizētu reklāmguvumu līmeni, vispirms ir atkārtoti jānovērtē jūsu mājaslapas piedāvājums, lai noskaidrotu, cik funkcionāla tā ir un cik konkurētspējīgas ir jūsu cenas. Nākamā darbība ir mājaslpas optimizēšana, pārbaudot jūsu aicinājumus uz rīcību, testējot dažādus tīmekļa elementus un pārliecinoties, ka saturs ir pilnībā optimizēts.

Labākais veids, kā optimizēt reklāmguvumu līmeni, ir nodrošināt reāllaika, daudzkanālu klientu atbalstu un vienkāršot norēķināšanos. Apvienojot visas šīs darbības, jums vajadzētu redzēt, ka jūsu reklāmguvumu līmenis pieaug.

Cik ilgi jāveic reklāmguvumu optimizācijas eksperimenti?

Nav tāda vidējā laika, ja runa ir par reklāmguvumu optimizācijas centienu ilgumu. Jo ilgāk veicat testus, jo vairāk datu apkopojat.

Kādi ir Google Analytics un Adobe Analytics ierobežojumi reklāmguvumu līmeņa optimizācijai?

Google Analytics un Adobe Analytics ļauj apkopot neapstrādātus datus, veicot kvantitatīvu analīzi. Tomēr problēma, kas saistīta ar neapstrādātiem datiem, ir tā, ka tie nevar atbildēt, kāpēc jūsu patērētāji dara to, ko viņi dara vai kā dēļ viņi ir nokļuvuši jūsu mājaslapā.

Analytics rīki ļauj tikai saprast, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu mājaslapu, bet tie nevar palīdzēt izprast lietotāju darbību iemeslu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju