Palīdzības centra analīze

Kas ir palīdzības centra analīze?

Skatiet noderīgus palīdzības centra statistikas datus, izmantojot analīzes funkciju. Pēdējo 30 dienu laikā varat pārraudzīt darbību zināšanu bāzē un kopienā un pārskatīt meklētos atslēgvārdus. Tāpat jums tiek sagatvots jauno rakstu un jautājumu , viedokļu, balsojumu, abonementu un komentāru skaits.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības centra analīze?

Palīdzības centra analīze ir noderīgi dati analīzei un atskaitēm par jūsu palīdzības centra darbību. Tie ļauj pārraudzīt klientu un aģentu aktivitātes. Pateicoties tiem, esiet lietas kursā par to, kas strādā un kas nestrādā uzņēmuma klientu apkalpošanā.

Kā darbojas palīdzības centra analīze?

Tā apkopo detalizētus datus par klientu apkalpošanas nodaļas darbu. Varat uzzināt, cik efektīvi ir aģenti, ar cik pieprasījumiem viņi tiek galā stundas vai dienas laikā. Varat arī salīdzināt pašreizējos datus ar vēsturiskajiem datiem, kas var palīdzēt novērtēt, vai pakalpojums darbojas labi, labāk vai varbūt kāda iemesla dēļ - sliktāk . Tā ļauj arī izveidot atskaites, apkopojot noteiktu komandas aktivitāšu periodu.

Vai LiveAgent varat atrast palīdzības centra analīzi?

Liveagent nodrošina palīdzības centra analīzi. Pateicoties tai, var pārraudzīt aktivitātes zināšanu bāzē, analizēt kopienas, skatīt meklētos atslēgvārdus pēdējo 30 dienu laikā. Turklāt jums ir pieejams jauno rakstu, jautājumu, balsojumu, abonementu un komentāru skaits.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Klientu atsauksmes ir būtiska katra uzņēmuma sastāvdaļa. Uzziniet vairāk par dažādiem atsauksmju veidiem un veidiem, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību.

Klientu atsauksmes

Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzņēmums varētu iegūt organisku atpazīstamību, bet negatīvas atsauksmes var ietekmēt vai pat sagraut uzņēmumu. Lai uzlabotu visu klientu pieredzi, var izmantot klientu apkalpošanas programmatūru, piemēram, LiveAgent. Lai apkopotu atsauksmes, var izmantot personiskas intervijas vai e-pasta aptaujas, taču ir jāizvēlas metode, kas ir piemērota konkrētajai nozarei.piemēram.

Klientu atsauksmes ir būtiska katra uzņēmuma sastāvdaļa. Uzziniet vairāk par dažādiem atsauksmju veidiem un veidiem, kā apkopot klientu atsauksmes, lai uzlabotu savu darbību.

Klientu atsauksmes

Atsauksmju un ieteikumu sadaļa ir efektīvs veids, kā veidot uz klientiem vērstus produktus un palielināt lojalitātes rādītājus. Ir daudz veidu, kā klientiem pavaicāt klientu apkalpošanas atsauksmes un klientu atsauksmes var uzlabot klientu apkalpošanas līmeni, ja uz tām reaģē ātri un individuāli. Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktus un pakalpojumus. Lai iegūtu visas atsauksmes, tās jācentralizē vienuviet.

Aptaujas un intervijas, kuras aizpilda klienti, tiek sauktas par klientu apkalpošanas aptaujām. Tās palīdz pārraudzīt un sekot klientu apmierinātībai.

Klientu apkalpošanas aptauja

Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.

Klientu apkalpošana ir paredzēta klientiem, lai palīdzētu viņiem. Klienta ziņā ir tas, cik laba vai slikta būs atsauksme. Atsauksmes var būt dažādas.

Klientu apkalpošanas atsauksmes

Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju