Kas ir neierobežots aģents?
Neierobežots aģents ir aģenta loma, kas aģentam nodrošina pilnīgu piekļuvi visiem pieteikumiem. Viņi spēj pārvaldīt visu bez jebkādiem ierobežojumiem, jo viņi neaprobežojas tikai ar noteiktu grupu vai organizāciju. LiveAgent to sauc par administratoru. Administrators var pārvaldīt visu un arī konfigurēt sistēmu.
Frequently asked questions
Kā jūs aprakstītu neierobežotu aģentu?
Neierobežots aģents ir aģents, kuram ir piekļuve visiem pieteikumiem, kas pieejami klientu apkalpošanas programmatūrā. Tas nozīmē, ka aģents var piekļūt visiem pieteikumiem. Taču iespējams paslēpt kādas konkrētas pieteikumu grupas.
Kādas tiesības ir neierobežotam aģentam?
Neierobežotam aģentam ir pieeja visiem pieteikumiem, t.i., nav nekādu ierobežojumu. Šādi aģenti ir īpaši noderīgi, veidojot trigerus.
Vai jūs varat uzstādīt neierobežotu aģentu LiveAgent?
Neierobežots aģents ir pieejams LiveAgent. Šī loma tiek realizēta ar administratora nosaukumu. Administrators, cita starpā, var pārvaldīt visus pieteikumus, kā arī konfigurēt sistēmu. Nav noteikti nekādi ierobežojumi konkrētai pieteikumu grupai.
Expert note
Neierobežots aģents nodrošina aģentam pilnīgu piekļuvi visiem pieteikumiem klientu apkalpošanas programmatūrā bez ierobežojumiem.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijām, kas ietver tālruņa numura sastādītāju un zvanu centra rīkus. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma versija un atbalsta pakalpojumi, kā arī ilgtermiņa partnerība. Savienojamība ar starptautiskiem klientiem ir iespējama. Uzņēmums uzsvēra drošības politiku svarīgumu.
Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?
CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību, un lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus un skatīt iepriekšējo informāciju par tiem, tādējādi nodrošinot vienmērīgāku saziņu ar klientiem un sniedzot uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, integrācijām un cenas iespējām. Piedāvā arī atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas statusu, kā arī kontaktpersonas un bezmaksas izmēģinājuma iespēju. Turklāt, zvanu centra veiktspējas rādītāju metrikas ir būtiskas, lai novērtētu operāciju efektivitāti, un LiveAgent palīdz uzlabot aģentu noslodzi un uztur zemās izmaksas. Zvanu centra kontrolsaraksts ir noderīgs tiem, kas vēlas atrast soli pa solim risinājumu. LiveAgent ir pieejams arī dažādās valodās.