Kas ir personāla darbinieks jeb aģents?
Staff agent is a member of the customer service team with less privileges than a supervisor, team leader or a manager who are appointed to the Admin role. Typically, a staff agent has the Agent role which allows her/him to solve and transfer tickets, have access to specified departments and do only minor configurations.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir personāla darbinieks jeb aģents?
Personāla darbinieks ir klientu apkalpošanas komandas darbinieks, kuram ir mazāk pilnvaru nekā viņa priekšniekam, vadītājam vai menedžerim. Viņa uzdevumos ietilpst, galvenokārt, tieša klientu apkalpošana un efektīva problēmu risināšana.
Kādas atļaujas ir personāla aģentam?
Personāla darbiniekam ir aģenta tiesības, t.i., piekļuve visiem viņam piešķirtajiem palīdzības pieteikumiem vai palīdzības pieteikumu grupām, kas viņam ir pieejamas. Var pilnībā apstrādāt palīdzības pieteikumus un īstenot ar tiem saistītās darbības. Viņam ir piekļuve konkrētām nodaļām un viņš veic nelielas konfigurācijas.
Vai programmā LiveAgent var iestatīt personāla aģentu?
Programmā LiveAgent varat iestatīt aģenta lomu, kas paredzēta personāla aģentiem. Tā ļauj veikt uzdevumus, kas saistīti ar aģentu un pieprasījumu apstrādi.
Expert’s note
Personāla darbinieks ir būtisks uzņēmuma resurss, kam ir svarīga loma klientu apkalpošanā un uzņēmējdarbības veidošanā.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.