Aģenta loma

Kas ir aģenta loma?

Kad LiveAgent sistēmai tiek pievienots jauns aģents, ir jādefinē viņa loma. Aģenta loma ataino un nosaka aģenta iespējas un pienākumus palīdzības dienestā. LiveAgent sistēmā ir iespēja izvēlēties vienu no divām lomām. Izmantojot administratora lomu, aģents var kontrolēt un pārvaldīt sistēmas iestatījumus. Ar aģenta lomu aģenti var atbildēt uz biļetēm un risināt klientu problēmas, bet viņi nevar pārraudzīt sistēmu. Izveidojot aģenta lomu, tā kļūst organizētāka un skaidrāka.

agenta_loma
Aģenta loma programmā LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Ko nozīmē aģenta loma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādas kompetences ir aģenta lomai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.” } }] }

BUJ

Ko nozīmē aģenta loma?

Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.

Kādas kompetences ir aģenta lomai?

Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).

Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?

Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Pārvaldiet pieteikumu apkalpošanu, izmantojot pieteikumu piederību. Jūs varat piešķirt piederību aģentiem, kas būs atbildīgi par pieteiktā jautājuma atrisināšanu.

Atbildība

LiveAgent ir uzņēmējdarbības risinājums, ko ir izmantojuši dažādi uzņēmumi, lai uzlabotu savu klientu apkalpošanu un palielinātu pārdošanas apjomus. Tas ir efektīvs, viegli lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, tostarp neierobežotu integrāciju. Izmantojot LiveAgent, uzņēmumi ir samazinājuši atbildes sniegšanas laiku un palielinājuši jaunu klientu skaitu. Tas arī palīdz klasificēt tiketus un izpētīt klientu vajadzības, nodrošinot profesionālu pieeju klientu atbalstam.

LiveAgent ir visaptverošs risinājums jūsu Helpdesk. Pievienojieties LiveAgent jau šodien un pievienojieties citiem uzņēmumiem, lai sniegtu labāku atbalstu.

Vai meklējat Smartsupp alternatīvu?

LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā pielāgojamus logrīkus, lai palīdzētu savienot uzņēmumus ar klientiem. Bezmaksas izmēģinājums ir pieejams, un to var salīdzināt ar Smartsupp, pamatojoties uz Capterra klientu atsauksmēm.

Parūpējieties par saviem norēķiniem, rēķiniem, maksājumu autorizāciju un daudz ko citu, izmantojot norēķinu rīkus un integrāciju ar LiveAgent.

Norēķinu pārvaldība

LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, pašapkalpošanās programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir TeamSupport alternatīva ar bezmaksas izmēģinājumu, klientu apkalpošanu 24/7 un izmaiņu un datu migrācijas pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un ir saņēmis balvas un sertifikātus. Klients var izmantot LiveAgent visos atbilstošajos kanālos un var saņemt atbalstu no uzņēmuma atbalsta portāla.

uzlabojiet atbildes ātrumu par 26%, izmantojot LiveAgent. Jūsu klienti būs priecīgi, un jūsu pārdošanas apjomi palielināsies. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

Vai jāpalielina reakcijas ātrums?

LiveAgent ir efektīvs un pieejams e-pasta sistēmas pakalpojums, kas piedāvā virkni uzlabojumu salīdzinot ar ZenDesk. Lietotāji ir apmierināti ar integrācijām un automatizācijas līmeni, kas aizstājis vajadzību pēc Zapier. Tāpat LiveAgent piedāvā pievienot failus un tērzēt ar atbalsta komandu no tā paša loga. Liela funkcionalitāte un stabilitāte uz mobilajām platformām. Lietotāju atsauksmes ir pozitīvas, atzīstot, ka LiveAgent ir labvēlīga prece labā cenā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju