Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Aģenta loma

Kas ir aģenta loma?

Kad LiveAgent sistēmai tiek pievienots jauns aģents, ir jādefinē viņa loma. Aģenta loma ataino un nosaka aģenta iespējas un pienākumus palīdzības dienestā. LiveAgent sistēmā ir iespēja izvēlēties vienu no divām lomām. Izmantojot administratora lomu, aģents var kontrolēt un pārvaldīt sistēmas iestatījumus. Ar aģenta lomu aģenti var atbildēt uz biļetēm un risināt klientu problēmas, bet viņi nevar pārraudzīt sistēmu. Izveidojot aģenta lomu, tā kļūst organizētāka un skaidrāka.

agenta_loma
Aģenta loma programmā LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “BUJ”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Jautājums”, “name”: “Ko nozīmē aģenta loma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kādas kompetences ir aģenta lomai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).” } }, { “@type”: “Jautājums”, “name”: “Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Atbilde”, “text”: “Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.” } }] }

BUJ

Ko nozīmē aģenta loma?

Aģents ir klientu atbalsta komandas darbinieks. Viņš ir tas, kurš rūpējas par klientiem un sniedz viņiem atbalsta pakalpojumus. Aģenta uzdevumos ietilpst palīdzēt klientam atrisināt viņa problēmu, atbildot uz tālruņa zvaniem un ziņojumiem vai tērzējot. Aģentiem, kuri darbojas kā administratori, ir piekļuve atskaitēm un viņi var pārvaldīt citus lietotājus. Aģenti LiveAgent var darboties arī kā īpašnieki, un tad viņiem ir piekļuve uzņēmējdarbības informācijai un rēķiniem.

Kādas kompetences ir aģenta lomai?

Aģents ir vissvarīgākais uzņēmuma klientu apkalpošanas elements. Viņiem ir nepieciešamās prasmes, lai nodrošinātu vislabāko klientu apkalpošanu. Aģents atbalsta un risina problēmas, un, ja viņš darbojas kā administrators, viņš var uzraudzīt un konfigurēt sistēmu. Aģentam ir lieliski jāpārzina ar uzņēmumu saistītie jautājumi, kas varētu interesēt klientu (produktu, pakalpojumu, pārdošanas, mārketinga u. c. jomā).

Kā LiveAgent sistēmā piešķirt aģentu lomas?

Lai aģentiem LiveAgent sistēmā piešķirtu lomu, jāveic šādas darbības: 1. dodieties uz cilni Konfigurēšana un pēc tam izvēlieties opciju Aģenti. 2. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot aģentu – šeit jums ir arī jāieraksta viņa vārds, jānorāda e-pasta adrese un dzimums. 3. Jūs izvēlaties lomu – šeit jūs piešķirat aģentam lomu: aģents, administrators vai īpašnieks.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju