Kas ir makross?
Var būt noteiktas darbības, kuras atbalsta komanda atkārto atkal un atkal. Lai ietaupītu laiku, varat izveidot gatavas atbildes vai darbības un ļaut komandai tās izmantot, nevis katru reizi veikt visu procesu.
Makrosi (vai iepriekš sagatavotas atbildes) ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām. Tie palīdz arī panākt konsekvenci dažādu atbalsta grupas dalībnieku atbildēs.
Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotām ziņām LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir makross?
Makross ir ziņojuma sagatve, kas jānosūta, kad klients saņem atbilstošu atbalsta pieteikumu. Pateicoties makrosam, varat automatizēt darbu, jo tie ļauj sniegt atkārtotojošas atbildes. Aģentam nav katru reizi jāizveido jauna ziņa.
Vai ir vērts izmantot makrosus?
Makrosu izmantošana ir nepieciešama. Tie noteikti atvieglo darbu un ietaupa laiku. Tie ļauj automatizēt jūsu darbu, jo jums nav daudzkārt jāraksta viena un tā pati ziņa katru reizi, kad klients uzdod vienu un to pašu jautājumu. Pateicoties tiem, klients saņem gandrīz tūlītēju atbildi uz savu jautājumu.
Vai LiveAgent nodrošina makrosus?
Liveagent nodrošina makrosus. Iepriekš sagatavotās ziņas ļauj ātri atbildēt uz vispārējiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildes. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, aģents izmanto jau sagatavotu ziņu, kurā norāda klientam, kā novērst problēmu.
Podkāsta uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā ir runa par to, ka Podkāsti ir veids, kā dalīties idejās ar pasauli un to ir viegli radīt, veicot tikai dažus vienkāršus soļus. Podkāsti ir lielisks mārketinga rīks uzņēmumiem, un daudzi jau to izmanto, lai sasniegtu plašāku auditoriju un sazinātos ar potenciālajiem klientiem. Teksts arī piemin Podkāsta uzsākšanas kontrolsarakstu, kas ir svarīgs, lai veiksmīgi sāktu savu Podkāstu.