Kas ir makross?
Var būt noteiktas darbības, kuras atbalsta komanda atkārto atkal un atkal. Lai ietaupītu laiku, varat izveidot gatavas atbildes vai darbības un ļaut komandai tās izmantot, nevis katru reizi veikt visu procesu.
Makrosi (vai iepriekš sagatavotas atbildes) ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām. Tie palīdz arī panākt konsekvenci dažādu atbalsta grupas dalībnieku atbildēs.
Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotām ziņām LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir makross?
Makross ir ziņojuma sagatve, kas jānosūta, kad klients saņem atbilstošu atbalsta pieteikumu. Pateicoties makrosam, varat automatizēt darbu, jo tie ļauj sniegt atkārtotojošas atbildes. Aģentam nav katru reizi jāizveido jauna ziņa.
Vai ir vērts izmantot makrosus?
Makrosu izmantošana ir nepieciešama. Tie noteikti atvieglo darbu un ietaupa laiku. Tie ļauj automatizēt jūsu darbu, jo jums nav daudzkārt jāraksta viena un tā pati ziņa katru reizi, kad klients uzdod vienu un to pašu jautājumu. Pateicoties tiem, klients saņem gandrīz tūlītēju atbildi uz savu jautājumu.
Vai LiveAgent nodrošina makrosus?
Liveagent nodrošina makrosus. Iepriekš sagatavotās ziņas ļauj ātri atbildēt uz vispārējiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildes. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, aģents izmanto jau sagatavotu ziņu, kurā norāda klientam, kā novērst problēmu.
Eksperta piezīme
Makrosi ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām, izmantojot iepriekšsagatavotas atbildes. Tie palīdz panākt konsekvenci un ietaupīt laiku.

Kā Uzstādīt un Lietot PipeDrive Integrāciju
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un saziņas programmatūru. Izmantojot dažādus saziņas kanālus, tas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un efektivitāti.