Bezmaksas Izmēģinājums

Makrosi

Kas ir makross?

Var būt noteiktas darbības, kuras atbalsta komanda atkārto atkal un atkal. Lai ietaupītu laiku, varat izveidot gatavas atbildes vai darbības un ļaut komandai tās izmantot, nevis katru reizi veikt visu procesu.

Makrosi (vai iepriekš sagatavotas atbildes) ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām. Tie palīdz arī panākt konsekvenci dažādu atbalsta grupas dalībnieku atbildēs.

Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotām ziņām LiveAgent

Frequently asked questions

Kas ir makross?

Makross ir ziņojuma sagatve, kas jānosūta, kad klients saņem atbilstošu atbalsta pieteikumu. Pateicoties makrosam, varat automatizēt darbu, jo tie ļauj sniegt atkārtotojošas atbildes. Aģentam nav katru reizi jāizveido jauna ziņa.

Vai ir vērts izmantot makrosus?

Makrosu izmantošana ir nepieciešama. Tie noteikti atvieglo darbu un ietaupa laiku. Tie ļauj automatizēt jūsu darbu, jo jums nav daudzkārt jāraksta viena un tā pati ziņa katru reizi, kad klients uzdod vienu un to pašu jautājumu. Pateicoties tiem, klients saņem gandrīz tūlītēju atbildi uz savu jautājumu.

Vai LiveAgent nodrošina makrosus?

Liveagent nodrošina makrosus. Iepriekš sagatavotās ziņas ļauj ātri atbildēt uz vispārējiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildes. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, aģents izmanto jau sagatavotu ziņu, kurā norāda klientam, kā novērst problēmu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju