Kas ir makross?
Var būt noteiktas darbības, kuras atbalsta komanda atkārto atkal un atkal. Lai ietaupītu laiku, varat izveidot gatavas atbildes vai darbības un ļaut komandai tās izmantot, nevis katru reizi veikt visu procesu.
Makrosi (vai iepriekš sagatavotas atbildes) ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām. Tie palīdz arī panākt konsekvenci dažādu atbalsta grupas dalībnieku atbildēs.
Uzziniet vairāk par iepriekšsagatavotām ziņām LiveAgent
Frequently asked questions
Kas ir makross?
Makross ir ziņojuma sagatve, kas jānosūta, kad klients saņem atbilstošu atbalsta pieteikumu. Pateicoties makrosam, varat automatizēt darbu, jo tie ļauj sniegt atkārtotojošas atbildes. Aģentam nav katru reizi jāizveido jauna ziņa.
Vai ir vērts izmantot makrosus?
Makrosu izmantošana ir nepieciešama. Tie noteikti atvieglo darbu un ietaupa laiku. Tie ļauj automatizēt jūsu darbu, jo jums nav daudzkārt jāraksta viena un tā pati ziņa katru reizi, kad klients uzdod vienu un to pašu jautājumu. Pateicoties tiem, klients saņem gandrīz tūlītēju atbildi uz savu jautājumu.
Vai LiveAgent nodrošina makrosus?
Liveagent nodrošina makrosus. Iepriekš sagatavotās ziņas ļauj ātri atbildēt uz vispārējiem pieprasījumiem, izmantojot standarta atbildes. Tā vietā, lai rakstītu atbildi, aģents izmanto jau sagatavotu ziņu, kurā norāda klientam, kā novērst problēmu.
Expert note
Makrosi ir ātrs veids, kā atbildēt uz klientu vajadzībām, izmantojot iepriekšsagatavotas atbildes. Tie palīdz panākt konsekvenci un ietaupīt laiku.

E-pasts un zvanu centrs joprojām ir ļoti svarīgi klientu mijiedarbības veidi. Sociālo mediju atbildes var būt sarežģītas, tāpēc vajadzētu sagatavot vispārīgas atbildes. Iespēja izmantot iepriekš noteiktas atbildes ievērojami samazina laiku atbildēšanai uz klientu vaicājumiem. Saglabājiet laiku un atvieglojiet darbu klientu apkalpošanas speciālistiem ar Palīdzības pieteikumu veidnēm.
LiveAgent piedāvā daudz profilu programmatūru, tai skaitā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī bezmaksas demonstrāciju un produktu atjauninājumu informāciju. Uzņēmums sadarbojas ar izveidotājplatformu uKit un piedāvā atbalsta portālu, akadēmiju un saziņas iespējas. LiveAgent integrējams ar BUJ programmatūru, kas efektīvi atrisina klientu jautājumus. Quality Unit, LLC ir izstrādātājs.
Uz prasmēm balstīta pārvirzīšana
Tekstā tiek uzsvērta klientu apkalpošanas efektivitāte, kas balstās gan uz tehniku un programmatūru, gan arī uz prasmēm un klientu vajadzību izpratni. Tiek ieteikts izmantot reāllaika rakstīšanas skatu, kā arī kontrolsarakstu atklāšanas zvaniem. Glosārijā ir pieejams papildus materiāls, kas skaidro atbalss slāpēšanas jēdzienu.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un dažas sagataves, lai atvieglotu atbildes sniegšanu. Var piemērot personalizāciju un pārskatīt sagataves, lai atbilstu klientu vajadzībām. Iepriekš definētas atbildes var būt noderīgas klientu apkalpošanas komandai, un izmantojot LiveAgent, var nodrošināt iespēju saņemt ātras atbildes uz jautājumiem, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm pieejamas sociālajos tīklos.