Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kurnēšana

Kas ir kurnēšana?

Kurnēšana ir, kad klients pārtrauc abonementu jūsu uzņēmumā un vairs neizmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Kurnēšana tiek saukts arī par klientu neapmierinātību. Ir daudz jautājumu, kas palielina klientu kurnēšanas līmeni. Viens no tiem ir vāja klientu apkalpošana.

Saskaitiet visus klientus, ko zaudējāt noteiktā laikā, un daliet šo skaitli ar to klientu skaitu, kas jums bija laika perioda sākumā. Šādi varat aprēķināt savu klientu kurnēšanas līmeni.

Labāk ir uzturēt labas attiecības un rūpēties par klientiem. Viens no veidiem kā to paveikt, ir lieliska klientu apkalpošana ar LiveAgent.

BUJ

Kas ir kurnēšana?

Kurnēšanas līmenis ir indekss, kas parāda, cik klientu ir atstājuši mūs konkrētajā periodā. Tas parāda, cik vērtīgs ir jūsu piedāvātais produkts un kā jūs varat noturēt klientus ar savu zīmolu.

Kā aprēķināt kurnēšanu?

Lai aprēķinātu kurnēšanas līmeni, atņemiet lietotāju skaitu, kas ir kopā ar jums mēneša beigās, no lietotāju skaita konkrētajā dienā (piemēram, mēneša sākumā). Tad iegūtais skaitlis jādala ar pirmo lietotāju skaitu, un mēs iegūstam procentus, kas ir kurnēšanas līmenis. Piemēram: (1000-200)/1000 = 80% kurnēšanas līmenis

Ko uzņēmums var darīt, lai samazinātu kurnēšanu?

Lai mazinātu kurnēšanu, uzņēmumam jāturpina analizēt, kur ceļas neapmierinātība. Piemēram, var palīdzēt sazināšanās ar klientiem, kuri vēlas attālināties no zīmola. Tad mēs iegūstam divas lietas: iespēju saglabāt klientu un zināšanas par aiziešanas iemeslu. Ļoti svarīga ir arī klientu izglītošana. Tas izpaužas tā, ka piemēram, klients zina, ar ko sazināties problēmas gadījumā. Ko vēl var uzlabot? Noteikti klientu apkalpošanu, kuras līmenim ir milzīga ietekme uz klientu pieeju, kā arī ieguvumu piedāvāšana klientiem, kuri ir ar jūsu zīmolu un ir tam uzticīgi.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju