Kas ir kurnēšana?
Kurnēšana ir, kad klients pārtrauc abonementu jūsu uzņēmumā un vairs neizmanto jūsu produktus vai pakalpojumus. Kurnēšana tiek saukts arī par klientu neapmierinātību. Ir daudz jautājumu, kas palielina klientu kurnēšanas līmeni. Viens no tiem ir vāja klientu apkalpošana.
Saskaitiet visus klientus, ko zaudējāt noteiktā laikā, un daliet šo skaitli ar to klientu skaitu, kas jums bija laika perioda sākumā. Šādi varat aprēķināt savu klientu kurnēšanas līmeni.
Labāk ir uzturēt labas attiecības un rūpēties par klientiem. Viens no veidiem kā to paveikt, ir lieliska klientu apkalpošana ar LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir kurnēšana?
Kurnēšanas līmenis ir indekss, kas parāda, cik klientu ir atstājuši mūs konkrētajā periodā. Tas parāda, cik vērtīgs ir jūsu piedāvātais produkts un kā jūs varat noturēt klientus ar savu zīmolu.
Kā aprēķināt kurnēšanu?
Lai aprēķinātu kurnēšanas līmeni, atņemiet lietotāju skaitu, kas ir kopā ar jums mēneša beigās, no lietotāju skaita konkrētajā dienā (piemēram, mēneša sākumā). Tad iegūtais skaitlis jādala ar pirmo lietotāju skaitu, un mēs iegūstam procentus, kas ir kurnēšanas līmenis. Piemēram: (1000-200)/1000 = 80% kurnēšanas līmenis
Ko uzņēmums var darīt, lai samazinātu kurnēšanu?
Lai mazinātu kurnēšanu, uzņēmumam jāturpina analizēt, kur ceļas neapmierinātība. Piemēram, var palīdzēt sazināšanās ar klientiem, kuri vēlas attālināties no zīmola. Tad mēs iegūstam divas lietas: iespēju saglabāt klientu un zināšanas par aiziešanas iemeslu. Ļoti svarīga ir arī klientu izglītošana. Tas izpaužas tā, ka piemēram, klients zina, ar ko sazināties problēmas gadījumā. Ko vēl var uzlabot? Noteikti klientu apkalpošanu, kuras līmenim ir milzīga ietekme uz klientu pieeju, kā arī ieguvumu piedāvāšana klientiem, kuri ir ar jūsu zīmolu un ir tam uzticīgi.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
Gmail e-pasta pārvaldības programmas apskats
Optimizējiet klientu mijiedarbības plūsmas procesus, kontrolējiet zvanus, izmantojot LiveAgent. Iegūstiet jaunākās ziņas un izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju. Uzlabojiet klientu apkalpojumu ar e-pasta pārvaldības programmatūru Gmail.