Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus var iekļaut jūsu vietnē, izmantojot kontekstuālo palīdzību. Kontekstuālā palīdzība automātiski iesaka zināšanu bāzes rakstus, pamatojoties uz atslēgvārdiem, kurus sākat rakstīt. Tas patiešām paaugstina klientu pieredzi un var arī samazināt iesniegto pieteikumu apjomu.

Frequently asked questions
Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība sniedz palīdzību konkrētā programmatūras stāvokļa punktā tieši tajā situācijā, kas saistīta ar šo stāvokli. Precīzāk, tas nozīmē, ka šāda palīdzība satur tikai visnepieciešamāko informāciju, kas klientam ir nepieciešama, lai pārvarētu problēmu. Šāda palīdzība ir iestrādāta tieši saskarnē.
Kā darbojas kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība parasti darbojas tā, ka sistēma iesaka lietotājam, kādi raksti vai cits saturs viņam būtu jāzina, zinot tās vietnes URL, kurā atrodas lietotājs. Šie ir labākie ieteikumi, kuriem vajadzētu palīdzēt klientam tikt galā ar problēmu.
Vai LiveAgent nodrošina kontekstuālo palīdzību?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus varat iekļaut jebkurā vietnē. Tas ļauj klientam saņemt kontekstuālo palīdzību. Sistēma automātiski piedāvā rakstus no zināšanu bāzes, kurā var atrast informāciju par konkrēto tēmu, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.
Expert note
Kontekstuālā palīdzība piedāvā nepieciešamo informāciju, lai pārvarētu problēmu tieši tajā vietā un situācijā, kur problēma radās. Tas uzlabo klientu pieredzi un samazina iesniegtu pieteikumu apjomu.

Lai uzlabotu mārketinga stratēģiju un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt viņu atsauksmes. Aptaujas ir labs līdzeklis, bet tās bieži var būt grūti aizpildāmas, tāpēc vajadzētu piedāvāt atlaides un saīsināt aptauju. Svarīgi ir arī paskaidrot aptaujas mērķi un novērtēt iegūtos rezultātus. LiveAgent piedāvā bezmaksas sociālās klausīšanās rīkus, kas palīdz uzņēmumam uzraudzīt online atsauksmes. Kontrolsaraksts palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti.
Dinamiskais saturs pieejams, lai atbilstu klientu vajadzībām un uzvedībai. LiveAgent programmatūra to izmanto lojalitātes palielināšanai un valodas atbalstam. Zināšanas un atbalsta portāls, kā arī daudzas programmas un pakalpojumi pieejami, tostarp klientu apkalpošanas programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un citas. LiveAgent ir arī izmantojams visdažādākajos uzņēmumu jomās. Sales kontaktus var sazināties par rīcību.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.