Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus var iekļaut jūsu vietnē, izmantojot kontekstuālo palīdzību. Kontekstuālā palīdzība automātiski iesaka zināšanu bāzes rakstus, pamatojoties uz atslēgvārdiem, kurus sākat rakstīt. Tas patiešām paaugstina klientu pieredzi un var arī samazināt iesniegto pieteikumu apjomu.

Frequently Asked Questions
Kas ir kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība sniedz palīdzību konkrētā programmatūras stāvokļa punktā tieši tajā situācijā, kas saistīta ar šo stāvokli. Precīzāk, tas nozīmē, ka šāda palīdzība satur tikai visnepieciešamāko informāciju, kas klientam ir nepieciešama, lai pārvarētu problēmu. Šāda palīdzība ir iestrādāta tieši saskarnē.
Kā darbojas kontekstuālā palīdzība?
Kontekstuālā palīdzība parasti darbojas tā, ka sistēma iesaka lietotājam, kādi raksti vai cits saturs viņam būtu jāzina, zinot tās vietnes URL, kurā atrodas lietotājs. Šie ir labākie ieteikumi, kuriem vajadzētu palīdzēt klientam tikt galā ar problēmu.
Vai LiveAgent nodrošina kontekstuālo palīdzību?
Liveagent piedāvā meklēšanas logrīkus, kurus varat iekļaut jebkurā vietnē. Tas ļauj klientam saņemt kontekstuālo palīdzību. Sistēma automātiski piedāvā rakstus no zināšanu bāzes, kurā var atrast informāciju par konkrēto tēmu, pamatojoties uz ievadītajiem atslēgvārdiem.
Eksperta piezīme
Kontekstuālā palīdzība piedāvā nepieciešamo informāciju, lai pārvarētu problēmu tieši tajā vietā un situācijā, kur problēma radās. Tas uzlabo klientu pieredzi un samazina iesniegtu pieteikumu apjomu.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.