Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas programmatūra

Kas ir klientu apkalpošanas programmatūra?

Klientu apkalpošanas programmatūra ir programmatūra, ko var izmantot saziņai, klientu atbalsta analīzei un atskaišu sagatavošanai. Katra uzņēmuma un klientu, tīmekļa vietņu apmeklētāju un biznesa partneru mijiedarbība tiek saglabāta pieteikumos. Ikreiz, kad kāds ar jums sazinās, klientu apkalpošanas programmatūra izveido jaunu kontaktu.

Klientu apkalpošanas programmatūrā, kā piemēram, LiveAgent ietilpst arī pieteikumu pārvaldība, integrācijas, spēja izveidot klientu portālu, tiešsaistes čats un daudzas citas funkcijas. Varat arī izveidot atskaiti vai statistiku par klientu atbalstu un klientu apmierinātību.

Klientu apkalpošanas programmatūra

BUJ

Kas ir klientu apkalpošanas programmatūra?

Klientu apkalpošanas programmatūra ir programmatūra, kas ļauj pārvaldīt, organizēt un izsekot klientu pieprasījumiem. Mums ir pieeja visam vienuviet. Tajā apkopo problēmas, sarunas un arī sasaista tās ar noteiktiem klientu ierakstiem. Galvenā funkconalitāte ir pieteikumu sistēma, kas pārveido visas klientu ziņas par pieteikumiem un šadā formā nodod tās aģentiem.

Kādi ir klientu apkalpošanas programmatūras veidi?

Mēs varam izšķirt trīs galvenos klientu apkalpošanas programmatūras veidus: Palīdzības Dienesta programmatūra, CRM programmatūra, Tiešsaistes Čata programmatūra. Palīdzības dienesta programmatūra ir programmatūra, kas atbild par pieprasījumu saņemšanu no lietotājiem un to risinājuma kontroli, tā sauktais vienotais kontaktpunkts. CRM programmatūra ir programmatūra, kas ļauj pārvaldīt klientu attiecības. Savukārt Tiešsaistes Čata programmatūra ir programmatūra, kas nodrošina tiešsaistes čatu.

Kā izvēlēties labāko klientu apkalpošanas programmatūru?

Lai izvēlētos labāko klientu atbalsta programmatūru, jāņem vērā, ka tā palīdz lielākajā daļā (ja ne visos) klientu apkalpošanas procesos. Tai jābūt pieejai visiem nepieciešamajiem saziņas kanāliem, t.i., e-pastiem, tālruņiem vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem. Tiešsaistes čats ir ārkārtīgi svarīga funkcija. Pievērsiet uzmanību arī analīzes un atskaišu izveidei, kas ļaus uzlabot klientu apkalpošanu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju