Kas ir atbilde?
Atbildes uz e-pastiem ir svarīga biznesa sastāvdaļa. Ar atbildēm jūs vēršaties pie cilvēkiem, kas ar jums ir sazinājušies. Vienmēr saglabājiet kontaktu ar saviem klientiem un centieties atbildēs iespējami īsākā laikā.
Frequently asked questions
Kāds ir atbildes nolūks?
Atbilde ir ziņa, kas tiek nosūtīta cilvēkiem, kuri ir sazinājušies ar uzņēmumu. Atbildēm jābūt adresātiem labvēlīgām, un tās jāsniedz iespējami īsākā laikā.
Kādi ir biežāk sastopamie atbilžu veidi?
Biežākie atbilžu veidi ir: problēmas atrisināšana, detalizētākas informācijas pieprasīšana, atbilde uz klienta neapmierinātību ar produktu vai pakalpojumu, ziņa, ka ir nepieciešams vairāk laika problēmas atrisināšanai, un atbildes klientiem, kas nav apmierināti ar klientu atbalstu. Atbildes var būt vērstas uz attiecību veidošanu vai informēšanu.
Kādos saziņas kanālos var nosūtīt atbildi LiveAgent?
Programmā LiveAgent atbildes var nosūtīt tādos kanālos kā e-pasts, tiešsaistes čats vai sociālie mediji. Tas atkarīgs no tā, kādus saziņas kanālus izmanto jūsu uzņēmums izmanto.
- E-pasta paziņojumi [Skaidrojums]
- Zvanam Sekojoša E-pasta Sagataves (Kopējiet un Ielīmējiet)
- Klientu portāla mērījumi - LiveAgent
- Kā noslēgt e-pastu (Padomi un sagataves) - LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Rīki (Skaidrojums)
- Obligāti Izlasāmas E-pasta Sagataves | (Pamācības un Padomi) | LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Uzņēmumi (Skaidrojums)
- E-pasta sagatave jauna zīmola pieminēšanai (Kopējiet un Ielīmējiet) - LiveAgent