Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Grūti nodrošināt labu apkalpošanu COVID laikā?

Uzstādiet attālinātā darba programmatūru un sāciet redzēt rezultātus jau tūlīt.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas   
  • ✓ Klientu serviss 24/7    
  • ✓ Netiek prasīta kredītkarte    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Play Wow button
Tour

Klientu apkalpošana koronavīrusa laikā

Nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, vienlaikus nodrošinot darbinieku drošību koronavīrusa pandēmijas laikā, var būt sarežģīti. Vissvarīgākais ir saglabāt mieru, būt organizētam un domāt ārpus rāmjiem. Ja Jums ir nepieciešami daži padomi, kā saglabāt uzņēmuma darbību šajā grūtajā laikā, lasiet tālāk.
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
COVID-19 definition

Kas ir koronavīruss?

COVID-19 ir jauns koronavīruss, kas 2019.gada decembrī parādījās Ķīnā. COVID-19 izplatās no cilvēka uz cilvēku pa gaisu. Simptomi ir klepus, drudzis un elpas trūkums. Dažos gadījumos vīruss ir izrādījies nāvējošs, tomēr vislielākajam riskam ir pakļauti seniori vai cilvēki ar jau esošām sirds un asinsvadu un elpošanas sistēmas problēmām.

Labākais veids, kā izvairīties no inficēšanās ar vīrusu, ir izvairīties no kontakta ar citiem cilvēkiem, bieži mazgāt rokas, klepojot un šķaudot aizsegt muti ar salveti un izvairīties no pieskaršanās acīm, degunam un mutei.

Kā tas ietekmē uzņēmējdarbību?

Koronavīruss jau ir ietekmējis pasaules ekonomiku. Akciju tirgus ir piedzīvojis kritumu, ir ieviesti ceļošanas aizliegumi un karantīnas, un panikas dēļ dažos reģionos pārtikas preču veikali ir tikuši pilnībā izpirkti.

Profilakses nolūkos daudzu Eiropas valstu valdības ir likušas uz laiku slēgt visus nebūtiskus uzņēmumus un organizācijas (izņemot aptiekas, pārtikas veikalus, pasta nodaļas, ārstu kabinetus).

affect on business

Kā sagatavot uzņēmumu koronavīrusam

Mēs saprotam, ka ne visus darbus var veikt attālināti. Tomēr, ja esat e-komercijas vai SaaS (Software as a service) uzņēmums, varam pieņemt, ka daudzus darbus iespējams veikt no mājām. Jūsu klientu apkalpošanas aģenti, izstrādātāji, pārdevēji un mārketinga speciālisti var ņemt savus datorus uz mājām un turpināt strādāt attālināti. Būtībā nekas nav jāmaina – ja vien Jūsu darbiniekiem ir laba darba kultūra un motivācija.

offer compensations

Piedāvājiet kompensācijas un kompromisus

Ja nevarat nosūtīt produktus vai sniegt pakalpojumus (piemēram, ja esat aviosabiedrība, kuru ietekmē ceļošanas aizliegums), piedāvājiet klientiem kompromisa risinājumu, kompensāciju. Piemēram, ja nevarat atmaksāt naudu, piedāvājiet klientiem kredītus. Kredītiem jābūt līdzvērtīgiem sākotnējās pirkuma cenas vērtībai, un tiem jābūt pieejamiem, lai tos varētu izmantot nākotnē.

Ja Jūs rīkosieties šādā veidā, Jūsu klienti noteikti būs saprotošāki, mazāk vīlušies un nākotnē labprāt atkal iepirksies pie Jums.

mitigate losses

Samaziniet zaudējumus

Šādā laikā ir svarīgi maksimāli samazināt zaudējumus. Koncentrējieties uz to, kas strādā tieši tagad. Piedāvājiet atvaļinājumu, lieciet cilvēkiem domāt par jauniem ienesīgiem projektiem, samaziniet uzņēmuma peļņu, lai darbinieki justos finansiāli stabili un droši, vai piedāvājiet komplektus un abonementus, kas ilgtermiņā nes mazāk ienākumu, bet novērš naudas plūsmas problēmas šodien. Ir pienācis laiks domāt gudri un saglabāt vēsu prātu.

work

Veiciet darbus, kuriem nekad nav atlicis laika

Koncentrējieties uz lietām, kurām nekad nav bijis laika. Varbūt ir pienācis laiks pilnībā pārveidot tīmekļa vietni, ko esat ilgstoši atlikuši. Vai varbūt ir pienācis laiks atjaunot savu emuāru. Esiet radoši – vienmēr ir iespējams kaut ko uzlabot.

Ietekme uz klientu apkalpošanas nozari

dollar in zoom

Kompensācijas it visur

Risinot atcelšanas un naudas atmaksāšanas jautājumus, ir svarīgi ņemt vērā uzņēmējdarbības cilvēcisko aspektu un saglabāt elastību un sapratni pret klientiem.

Phone icon

Pārslogoti čati/tālruņi

Pārlūkojiet garas zvanu un čatu rindas, izmantojot gudru zvanu pārvirzīšanu, IVR vai formas pirms čata. Dodiet saviem aģentiem laiku un vietu, lai sakārtotu darbu un efektīvi atbildētu uz visiem klientu jautājumiem.

Smiley face icon

Klientu apmierinātības kritums

Paturiet motivāciju un saprotiet, ka pašreizējie klientu apmierinātības kritumi ir tikai īslaicīgi. Mēģiniet izdomāt jaunus veidus, kā sadarboties ar klientiem, kas negatīvo pieredzi var pārvērst pozitīvā.

get inspired

Gūstiet iedvesmu

Iedvesmojieties no Slovākijas grāmatu veikala “Martinus”, kas turpina nodrošināt klientu apkalpošanu tiešsaistē. Klientu apkalpošanas aģenti ir gatavi konsultēt pircējus par grāmatu izvēli videočata sesijās. Tas ir jauki, efektīvi un atmiņā paliekoši.

Pielāgojiet resursus

Tā kā palīdzības pieteikumu apjoms ir liels un turpina pieaugt, ir svarīgi nepieciešamības gadījumā pārdalīt darbiniekus klientu atbalsta komandās. Pat ja pārceltie darbinieki nav pietiekami zinoši attiecībā uz Jūsu produktu un ar to saistītajiem tehniskajiem jautājumiem, Jūs varat viņiem piešķirt “iesācēju” pieteikumus, kas attiecas uz vienkāršiem jautājumiem, piemēram, “Kā atjaunot manu paroli?” vai “Kā atjaunināt manu abonementu?”.

Tādējādi Jūsu kompetentākie atbalsta dienesta darbinieki var koncentrēties uz sarežģītākiem un svarīgākiem palīdzības pieteikumiem. Tā ir abpusēji izdevīga situācija, jo klientiem nebūs jāgaida, un Jūs varēsiet nodarbināt pieejamos darbiniekus bez darbinieku atlaišanas vai jaunu darbinieku pieņemšanas.

adjust resources
adjust shifts

Pielāgojiet aģentu maiņas

Ja palīdzības pieteikumu skaits ir ļoti liels, ir svarīgi pielāgot aģentu maiņas, lai klientu atbalsts būtu pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ja nevarat pielāgot aģentu maiņas, padomājiet par veidiem, kā nodrošināt klientiem atbalstu arī tad, kad neesat pieejami. Padomājiet par zināšanu bāzēm, forumiem, rakstiem ar noderīgiem padomiem, čatu bezsaistē, YouTube saturu – būtībā par jebko, ko Jūsu klienti var izmantot pašapkalpošanās procesā.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tērzēšanu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Palieliniet pieejamo aģentu skaitu

Ja Jums ir iespēja nolīgt pagaidu attālinātos klientu atbalsta aģentus, noteikti dariet to. Tā kā diezgan daudzi cilvēki var tikt atlaisti no darba un nonākt grūtā finansiālā situācijā, tad daudziem tas var būt ienesīgs darba piedāvājums.

increase availability
canned messages

Sagatavojiet iepriekš sagatavotus ziņojumus

Iepriekš sagatavoti ziņojumi un automatizētas atbildes uz e-pasta vēstulēm ir lielisks veids, kā ātri atrisināt ienākušos palīdzības pieteikumus. Piemēram, iepriekš sagatavotus ziņojumus var automātiski nosūtīt visiem, kas pieprasa atmaksāt naudu. Ziņojumā jābūt iepriekš sagatavotam tekstam, kas iepazīstina klientu ar procesu un sniedz atbildes uz visiem bieži uzdotajiem jautājumiem saistībā ar atmaksu.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges

Gūstiet peļņu no reāllaika rakstīšanas skata

Viss, kas var ietaupīt Jūsu laiku liela palīdzības pieteikumu pieplūduma laikā, ir ieguvums. Izmantojiet modernus palīdzības dienesta rīkus, piemēram, reāllaika rakstīšanas skatu, kas ļauj redzēt, ko klienti raksta tiešsaistes čatā, pirms viņi vēl ir nospieduši “sūtīt”. Tas dod Jums papildu laiku, lai apskatītu viņu iepriekšējos pasūtījumus, pieteikumus un visu pārējo svarīgo informāciju, kas varētu būt nepieciešama, sniedzot viņiem palīdzību.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Saglabājiet mieru

Galvenais šajā situācijā ir saglabāt pozitīvu noskaņojumu un motivāciju. Domājiet par nestandarta risinājumiem, kas var palīdzēt gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Atcerieties, ka tas viss ir tikai īslaicīgi un ka drīz viss atkal atgriezīsies normālā gultnē.

Ja Jums ir nepieciešams palīdzības dienesta risinājums, kas izpildīs visas jūsu attālinātā darba prasības, izmēģiniet LiveAgent. Mēs piedāvājam integrētu zvanu centru, palīdzības pieteikumu uzskaites sistēmu un iebūvētu čata sistēmu.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi ir pārgājuši uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs būsiet labās rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!

Izmēģiniet bez maksas jau tūlīt Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju