Samaziniet izmaksas ar klientu portāla programmatūru
Izveidojiet klientu portālu, kur viņi var apspriest jaunās funkcijas un sniegt uzlabojumu piedāvājumus vienkārši ar dažiem klikšķiem. Pielāgojiet zināšanu bāzi savam uzņēmuma dizainam bez kodēšanas. Izmantojiet LiveAgent biļešu formas, lai ļautu klientiem sazināties ar atbalsta komandu caur elastīgu biļetes formu. Tas ir efektīvs klientu servisa risinājums.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent zvanu centra programmatūra ir visaptveroša un ērta palīdzība aģentiem, lai uzlabotu savu produktu un pakalpojumu pārdošanu. To pilnveido daudzas noderīgas funkcijas, ieskaitot integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un neierobežotu zvanu ierakstīšanu. Tāpat piedāvā iespēju veikt video tērzēšanu, integrētu CRM un daudzus citus pārskatus un rādītājus klientu izpratnei. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas.
Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.
LiveAgent ir uzņēmumu izmantotais risinājums klientu atbalsta uzlabošanai, kas tiek atzīts kā labāks par citiem līdzīgiem produktiem tirgū. Tam ir lieliska funkcionalitāte, kas palīdz kategorizēt tiketus un izpētīt klientu prasības. Uzņēmumi novērtē arī tā ātrumu un efektivitāti, kas palīdzēja sasniegt svarīgus mērķus, piemēram, klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas ir ērta un saprātīga cena.
Sudzibu parvaldibas programmatura
LiveAgent ir programma, kas var palīdzēt uzņēmumiem efektīvi pārvaldīt klientu sūdzības, uzlabot reputāciju un uzturēt uzticīgus klientus. Programma nodrošina aprīkojumu un modernas tehnoloģijas, lai palīdzētu risināt sarežģītas situācijas un vienmērīgi apkalpot klientus. Labs sūdzību pārvaldības process var radīt biznesa iespējas un atgūt klienta uzticību. LiveAgent ir arī novērtēta kā populārākā palīdzības dienesta programmatūra.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Pieteikumu apstrādes programmatūra nodrošina klientu atbalstu, ātrākus padomus un lielāku apstrādes skaitu. Labākās programmatūras iespējams izvēlēties starp zaļojamām nosaukum programmatūrām. Piemēram, LiveAgent, Zoho Desk, HappyFox, Zendesk, Teamsupport, Freshdesk, HubSpot Service Hub un SolarWinds. Lietotājam draudzīgums, atbalsts un klientu apkalpošanas rīki galvenie faktori izvēlei. Salīdzinot cenas, pamatfunkcijas un pielāgojamās integrācijas, var nodrošināt piemērotību situācijai. Paplašināšanās/sašaurināšanās un nepieciešamo rīku pieejamība svarīgi klientu atbalsta komandai. Neapmācīti darbinieki un ierobežojumi ir jāizvairās, apsverot iespējas.
Esiet apmierinātiar klientu apmierinātības programma
LiveAgent piedāvā iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt klientu apmierinātību. Labāka apkalpošana veicina atkārtotus pirkumus, lojālo klientu un zemākas noturēšanas izmaksas. Ja LiveAgent integrēts ar klientu apmierinātības programmatūru, tiek sniegta vērtīga informācija par apkalpošanas rezultātiem. Produktu var izmēģināt bez maksas.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem