Web.com integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Drīzumā būs pieejams Web.com integrācijas ceļvedis! Sekojiet līdzi.
Kas ir Web.com?
Web.com ir vadošais tīmekļa tehnoloģiju uzņēmums, kas apkalpo miljoniem klientu visā pasaulē. Izmantojot savu zīmolu portfeli – Web.com , Tīkla risinājumi un Register.com – tie palīdz visu izmēru klienti veido tiešsaistes klātbūtni, kas sniedz rezultātus.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent integrācija ļauj jūsu Web.com vietnēs izvietot tiešraides tērzēšanas pogas.
Frequently Asked Questions
Kādas ir Web.com izmantošanas priekšrocības?
- vietņu analīze - ātra vietņu ielāde - savs domēns
Kāpēc jums vajadzētu integrēt Web.com ar LiveAgent?
Integrācija ļauj jūsu vietnē izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu, kam ir vairākas priekšrocības. Piemēram, palielināts pārdošanas apjoms, uzlabota klientu pieredze, konkurences priekšrocības un daudz kas cits.
Yuutel piedāvā visaptverošus biznesa telefonijas risinājumus, integrējoties ar LiveAgent bez papildu izdevumiem. To sniegto pakalpojumu klāsts ietver visu, sākot no “karstiem” tālruņiem līdz mākoņtālruņu sistēmām. Yuutel ir izpelnījies Microsoft Teams telefonijas pakalpojumu sertifikātu, paplašinot savu pakalpojumu klāstu. Integrējiet yuutel ar LiveAgent un izbaudiet ietaupījumus, elastību un drošību. Aplūkojiet informatīvo video un izmēģiniet bezmaksas integrāciju tagad!
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu, izvairieties no žargona, pārtrauciet, saglabājiet pozitīvu attieksmi un piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm. Integrējiet LiveAgent tālrunī un izmantojiet Google MI čatbotu Bard Eiropā, lai uzlabotu komunikāciju un klientu apkalpošanu. Yealink t33g tālrunis ar HD voice un krāsainu displeju var būt lielisks risinājums tālruņa centra darbībai. Integrējiet LiveAgent tērzēšanas pogas savā Joomla vietnē, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzticīgs LiveAgent ir labākā izvēle klientu apkalpošanai.