Drīzumā būs pieejams Web.com integrācijas ceļvedis! Sekojiet līdzi.
Kas ir Web.com?
Web.com ir vadošais tīmekļa tehnoloģiju uzņēmums, kas apkalpo miljoniem klientu visā pasaulē. Izmantojot savu zīmolu portfeli – Web.com , Tīkla risinājumi un Register.com – tie palīdz visu izmēru klienti veido tiešsaistes klātbūtni, kas sniedz rezultātus.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent integrācija ļauj jūsu Web.com vietnēs izvietot tiešraides tērzēšanas pogas.
Frequently asked questions
Kādas ir Web.com izmantošanas priekšrocības?
- vietņu analīze
- ātra vietņu ielāde
- savs domēns
Kāpēc jums vajadzētu integrēt Web.com ar LiveAgent?
Integrācija ļauj jūsu vietnē izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu, kam ir vairākas priekšrocības. Piemēram, palielināts pārdošanas apjoms, uzlabota klientu pieredze, konkurences priekšrocības un daudz kas cits.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un API bez papildu maksas. Tā integrējas ar Slack, Zapier, un var veikt e-pasta mārketingu. LiveAgent nodrošina integrāciju ar daudziem rīkiem, piemēram, CRM, e-pastkastēm un maksājumu rīkiem, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas efektivitāti. LiveAgent API cena sākas no $9, un tā ir integrējama ar simtiem rīku izmantojot Zapier. Nosacījumu uzstādīšana LiveAgent ir vienkārša.
HelpOnClick tiešsaistes čata apskats
LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar integrācijām, kas palīdz saņemt visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā. Integrācija piedāvā arī palīdzības dienestu programmatūras paplašinājumus, un var savienot ar dažādiem tālruņu operatoriem un e-pasta serveriem. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, lai zināšanu bāzes lietotāji varētu iesniegt savus integrācijas pieprasījumus un uzlabot ikdienas darba aktivitātes, automatizējot procesus un nodrošinot labākas klientu pieredzes.