Voyced integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Voyced Privātuma Politika
Kas ir Voyced?
Voyced ir Eiropas VoIP pakalpojumu sniedzējs ar pārklājumu vairāk nekā 165 valstīs visā pasaulē. Uzņēmums sola nodrošināt “labāko tarifu un cenu, neatkarīgi no tā, kurp jūs zvaniet”. Voyced ir vēl viens LiveAgent VoIP partneris. Liveagent cenšas ikdienā nodrošināt nevainojamu klientu pieredzi. Tāpēc tagad varat viegli pievienot savu VoIP numuru no Voyced LiveAgent.
Kā integrēt Voyced VoIP programmā LiveAgent?
Integrācija ir pavisam vienkārša. Lūk, īsa pamācība;
1. Iegūstiet VoIP numuru no Voyced
2. Pierakstieties savā LiveAgent kontā
3. Dodieties uz Konfigurācija
4. Noklikšķiniet uz Zvani – Numuri
5. Nospiediet + pogu
6. Sameklējiet Voyced
7. Aizpildiet informāciju
8. Un SAGLABĀJIET!
Kādas ir izmaksas, kas saistītas ar Voyced integrēšanu LiveAgent?
Ja vēlaties pieslēgt savu VoIP numuru no Voyced ar LiveAgent zvanu centru, integrācijas maksa netiks iekasēta.
Ieguvumi:
- zemas izmaksas
- funkcijām bagāts
- pieeja no vairākām ierīcēm
- uzlabota klientu pieredze
- labāka produktivitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Voyced integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir LiveAgent?
Liveagent ir klientu apkalpošanas/atbalsta programmatūra, kas ļauj apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vienas saskarnes.
Kas ir Voyced?
Voyced ir VoIP pakalpojumu sniedzējs, kas sniedz pakalpojumus visā pasaulē.
Cik maksā Voyced integrācija ar LiveAgent?
Voyced jau ir iebūvēta LiveAgent. Tāpēc, ja jums Voyced VoIP numurs ir jāsavieno ar LiveAgent, to var izdarīt bez papildu maksas.
Flowlu ir labi sabalansēta zināšanu bāzes programmatūra ar patīkamu un modernu saskarni, kas piedāvā lielisku pieredzi. Lietotāji var mainīt piekļuves līmeni un izmantot pielāgotu domēnu. LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. Uzņēmums arī piedāvā VoIP tālruņa un ienākošo zvanu centra programmatūru. LiveAgent piedāvā arī pašapkalpošanās programmatūru un jaunumus par savu produktu.
LiveAgent piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai, kas ietver demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un atbalsta portālu. Aicinājuma uz rīcību pogas var piesaistīt apmeklētāju uzmanību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā daudzas funkcijas, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas.
The text seems to be a page from a company's website that offers customer service software, including VoIP phone systems, call center software, and email management software. The page also includes information about the company, its awards, and its partnerships. There are also links to a blog, a knowledge base, and resources such as templates and webinars. The page ends with a message about creating a LiveAgent account and checking the installation status.