vCita integration
Partner Privacy Policy
vCita Privātuma Politika
Kas ir vCita?
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi. Tas ir aprīkots ar klientu pārvaldības rīkiem un mārketinga rīkiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet vCita integrāciju, lai veidotu un atrastu klientus, veidotu sarunas un atzīmētu laiku, kad esat aizņemts, kā arī saņemtu informāciju par jauniem un esošajiem klientiem.
Ieguvumi
- Klientu pārvaldība bez lietotņu pārslēgšanas
- Dodiet sev iespēju atvilkt elpu un ieplānojiet laiku, kad esat aizņemts
Frequently Asked Questions
Kas ir vCita?
vCita ir plānošanas programmatūra, kas kopš 2010. gada nodrošina arī CRM (Klientu attiecību pārvaldību), kā arī mārketinga rīkus.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot vCita integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot vCita ar LiveAgent, var: - izveidot efektīvu darbplūsmu - plānot tikšanās no LiveAgent - sākt sarunu ar kontaktpersonām no vCita
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra
Izbaudiet LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru ar neierobežotiem zvanu ierakstiem, atzvaniem un IVR bez iestatīšanas maksas un kredītkartes nepieciešamības. Palieliniet klientu apmierinātību un aģentu produktivitāti, integrējot mūsu viegli pārvaldāmo platformu. Sāciet jau šodien ar 1 mēnesi bez maksas!
Bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra - LiveAgent
Atklājiet LiveAgent — bezmaksas zināšanu bāzes programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu ar daudzkanālu palīdzības dienestu, biļešu pārvaldību un tiešsaistes čatu. Integrējiet ar WordPress, Shopify, Mailchimp un citiem, lai pilnveidotu savu darbplūsmu. Apmeklējiet mūsu akadēmiju un kļūstiet par klientu apkalpošanas ekspertu!