Kas ir vCita?
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi. Tas ir aprīkots ar klientu pārvaldības rīkiem un mārketinga rīkiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet vCita integrāciju, lai veidotu un atrastu klientus, veidotu sarunas un atzīmētu laiku, kad esat aizņemts, kā arī saņemtu informāciju par jauniem un esošajiem klientiem.
Ieguvumi
- Klientu pārvaldība bez lietotņu pārslēgšanas
- Dodiet sev iespēju atvilkt elpu un ieplānojiet laiku, kad esat aizņemts
Frequently asked questions
Kas ir vCita?
vCita ir plānošanas programmatūra, kas kopš 2010. gada nodrošina arī CRM (Klientu attiecību pārvaldību), kā arī mārketinga rīkus.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot vCita integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot vCita ar LiveAgent, var:
- izveidot efektīvu darbplūsmu
- plānot tikšanās no LiveAgent
- sākt sarunu ar kontaktpersonām no vCita
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības un pircēju portāla programmatūru. Uzņēmums ir ātrās palīdzības atbalsta sistēmas eksperts, kas piedāvā integrācijas un alternatīvas risinājumus. Mūsdienīgas programmas un uzņēmuma pieredze izceļ LiveAgent no pārējām atbalsta programmatūrām.
Tiešsaistes čata lietojumprogramma
Tiešsaistes čats ir populārs atbalsta rīks, ko izmanto daudzi uzņēmumi, lai sniegtu klientu apkalpošanu un pārdošanu. Aptuveni 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem. LiveAgent piedāvā dažādas zināšanu bāzes un apmācības iespējas, kā arī klientu piesaistes platformu. Klientu piesaistes programmatūra ir novērtēta kā visaugstāk. Nav nepieciešama kredītkarte un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.