vCita integration
Partner website
Partner Privacy Policy
vCita Privātuma Politika
Kas ir vCita?
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, ko izmanto mazie uzņēmumi. Tas ir aprīkots ar klientu pārvaldības rīkiem un mārketinga rīkiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet vCita integrāciju, lai veidotu un atrastu klientus, veidotu sarunas un atzīmētu laiku, kad esat aizņemts, kā arī saņemtu informāciju par jauniem un esošajiem klientiem.
Ieguvumi
- Klientu pārvaldība bez lietotņu pārslēgšanas
- Dodiet sev iespēju atvilkt elpu un ieplānojiet laiku, kad esat aizņemts
Frequently Asked Questions
Kas ir vCita?
vCita ir plānošanas programmatūra, kas kopš 2010. gada nodrošina arī CRM (Klientu attiecību pārvaldību), kā arī mārketinga rīkus.
Kādas ir priekšrocības, izmantojot vCita integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot vCita ar LiveAgent, var: - izveidot efektīvu darbplūsmu - plānot tikšanās no LiveAgent - sākt sarunu ar kontaktpersonām no vCita
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.