uKit

Ja savā uKit vietnē vēlaties sākt izmantot LiveAgent tērzēšanas pogu , lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto integrācijas rokasgrāmatu vai vienkārši noskatieties integrācijas video.

Youtube video: How to add live chat into uKit website | www.liveagent.com
  • Atveriet uKit veidotāju un dodieties uz Logrīki> Kontakti
  • Atlasiet LiveAgent un velciet logrīku uz vietni, turot peles kreiso pogu.
  • Noklikšķiniet uz tiešsaistes tērzēšanas pogas un pēc tam kreisajā sānjoslā noklikšķiniet uz Savienot kontu.
  • Aizpildiet sava LiveAgent konta URL un API atslēgu. Ja jums nav konta, varat izveidot jaunu, noklikšķinot uz Izveidot kontu.

Kur atrast API atslēgu?

  • Savā LiveAgent kontā dodieties uz Konfigurācija> Sistēma> API un nokopējiet savu API atslēgu no šejienes.
  • Jūs esat pabeidzis. Jūsu vietnē tiek parādīta noklusējuma tiešā tērzēšanas poga.
  • Ja vēlaties mainīt noklusējuma pogu (krāsas, teksti …), atveriet savu LiveAgent kontu, dodieties uz Konfigurācija> Tērzēšana> Tērzēšanas pogas un noklikšķiniet uz pogas, lai rediģētu tās izskatu.

Kāpēc uKit?

uKit ir vietņu veidotājs, kas ir vienkāršs un efektīvs veids, kā izveidot funkcionālu biznesa vietni. Izveide ir paredzēta tiem, kas nav tehniski. Tas ir viegli orientējams, jautrs un mūsdienīgs. uKit ir gluds vilkšanas un nomešanas redaktors, kas ļauj ērti pielāgot izvēlēto veidni.

Kā jūs to varat izmantot?

LiveAgent integrācija uKit ļauj jums izvietot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā uKit veikalā.

Frequently asked questions

Kā jūs varat integrēt tiešās tērzēšanas pogu Ukit?

1. Pārejiet uz Ukit Logrīki - Kontakti - Liveagent

2. Aizpildiet URL un API atslēgu no LiveAgent

3. Piesakieties savā LiveAgent kontā

4. Pielāgojiet savu tiešraides tērzēšanu sadaļā Konfigurācija - Tērzēšana - Tērzēšanas poga

Kādas ir Ukit lietošanas priekšrocības?

- izmaksām draudzīgs

- adaptīvs

- vienkārši lietojams

- satriecošs dizains

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

The Interactive Voice Response (IVR) system enables callers to navigate a phone system before speaking to a customer support representative, play custom recordings, and execute actions like routing the caller to the correct agent or department. It can be set up separately for each number through a YAML script in LiveAgent and involves 3 mandatory sections: online, queue, and offline. IVR examples are available, and all recordings needed have to be added to LiveAgent accounts. Other features offered by LiveAgent include integrated customer support through various channels and safety measures like SSL.

Interactive Voice Response allows callers to navigate through a phone system before talking to a customer support representative. Via IVR you can play custom recordings to your customers, gather information during the interaction, and execute appropriate actions, such as routing the caller to the correct agent/department or issuing a callback.

IVR (Interactive Voice Response)

Interactive Voice Response (IVR) allows customers to navigate through a phone system before speaking with a customer support representative. LiveAgent's IVR is set up using a YAML script and can be configured for each number connected to the account. IVR includes custom recordings, information gathering, and appropriate actions such as routing calls to the correct agent or issuing a callback. LiveAgent offers IVR examples and sample recordings for use. Additionally, LiveAgent is an integrated customer support software with features such as ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk.

We've prepared for you several IVR examples covering standard IVR trees.

IVR examples

The given text demonstrates examples of IVR (Interactive Voice Response) scripts, including basic, advanced, and dynamic IVR, as well as DTMF input. It covers different scenarios such as voicemail, offline, and queue, and provides tips and tricks for setting up an IVR system.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju