SpringBuilder integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SpringBuilder Privātuma Politika
Kas ir SpringBuilder?
Springbuilder ir tīmekļa vietņu veidotājs, kas ļauj dažādu zināšanu līmeņu lietotājiem veidot tīmekļa vietņu projektus. Springbuilder ir viena no labākajām platformām nišu spēļu vietņu izveidei, taču ar to var veidot arī dažādus citos projektos.
Kā jūs to varat izmantot?
Tīmekļa vietņu veidošana
Tīmekļa vietnes izveide ar SpringBuilder ir vienkārša, pateicoties pārvilkšanas sistēmai. Jums nav jāzina neviena kodēšanas valoda, lai izveidotu savu tīmekļa vietni.
Komandas vadība
Ja jūs un jūsu komanda strādājat pie viena un tā paša tīmekļa projekta, SpringBuilder par to var parūpēties. Tīmekļa vietnes pārvaldības atļauju var piešķirt vairākiem grupas dalībniekiem.
E-komercija
Pievienojiet un pārvaldiet tīmekļa lapas un produktus, krājumu sarakstus un augšupielādējiet attēlus un videoklipus. Varat arī integrēt SpringBuilder ar vairākiem pārdošanas kanāliem un izvēlēties maksāšanas un piegādes metodes.
Emuāru veidošana
SpringBuilder tiek komplektēts ar Articles App, kas ļauj veidot savu personīgo emuāru. Tam ir visas klasiskās emuāra funkcijas.
Ieguvumi:
- LiveAgent čata poga jūsu mājaslapā ļauj klientiem ātri sazināties ar atbalstu
- Paātriniet saziņu ar klientiem
- Visu komunikāciju pārvalda LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma
- Ļauj piekļūt visai komunikācijai no vienas vietas LiveAgent informācijas panelī
- Meklēt un piekļūt visiem pieteikumiem LiveAgent
Frequently Asked Questions
Kas ir SpringBuilder integrācija LiveAgent?
Ja jums ir vietne ar SpringBuilder un LiveAgent abonementu, varat integrēt personalizētu tiešsaistes čata pogu. Tādējādi jūs varat iegūt konkurences priekšrocības, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot klientu pieredzi.
Kādas ir priekšrocības, lietojot SpringBuilder?
Sagataves, kas saderīgas ar dažādām ierīcēm, vilkšanas un nomešanas tehnoloģija, pušu integrēšana (LiveAgent, Google Analytics, Hotjar utt.).
Atteikums no atbildības: Šī teksta mērķis ir sniegt vispārēju informāciju, un tas nedrīkst tikt uzskatīts par konsultāciju vai padomu sniegšanu. Pirms veicat jebkādas darbības, konsultējieties ar profesionāli kvalificētu personu. Uzņēmums neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem vai bojājumiem, kas var rasties, pamatojoties uz šo informāciju.
Rakstos apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru, kā arī parādīta pašapkalpošanās funkcijas nozīme. Jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu, izvairieties no žargona, pārtrauciet, saglabājiet pozitīvu attieksmi un piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm. Integrējiet LiveAgent tālrunī un izmantojiet Google MI čatbotu Bard Eiropā, lai uzlabotu komunikāciju un klientu apkalpošanu. Yealink t33g tālrunis ar HD voice un krāsainu displeju var būt lielisks risinājums tālruņa centra darbībai. Integrējiet LiveAgent tērzēšanas pogas savā Joomla vietnē, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzticīgs LiveAgent ir labākā izvēle klientu apkalpošanai.