SpamAssassin

Pirms aktivizējat šo spraudni, pārliecinieties, vai serverī ir instalēts SpamAssassin.

  • Piesakieties savā LiveAgent informācijas panelī un noklikšķiniet uz konfigurācijas
  • Noklikšķiniet uz Sistēma un Spraudņi
  • Atrodiet SpamAssassin spraudņu sarakstā. Noklikšķiniet uz slīdņa, lai to aktivizētu.
  • Noklikšķiniet uz pogas Konfigurēt un ievadiet sava SpamAssassin servera IP vai resursdatora nosaukumu un SpamAssassin pakalpojuma porta numuru.
  • Papildus varat pārbaudīt Apmācība, lai uzlabotu surogātpasta atpazīšanas kvalitāti. Brīdinājums. Jāaktivizē SpamAssassin serverī.
  • Dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti un izvēlieties savu e-pasta adresi, kas ir savienota ar LiveAgent, un noklikšķiniet uz Rediģēt
  • Atzīmējiet “Apstrādāt ar SpamAssassin”

Kas ir SpamAssassin?

Apache SpamAssassin ir datorprogramma, ko izmanto surogātpasta filtrēšanai. Tajā ir izmantotas dažādas surogātpasta noteikšanas metodes, tostarp DNS un kontrolsummas metodes, Beiesa filtrēšana, ārējās programmas, melnie saraksti un tiešsaistes datu bāzes.

Kā jūs to varat izmantot?

Filtrējiet ienākošos e-pastus ar SpamAssassin surogātpasta filtru. E-pasti, kas atzīmēti kā surogātpasts, joprojām atrodami pieteikumos, bet atzīmēti kā surogātpasts.

Frequently asked questions

Kas ir SpamAssassin?

SpamAssassin ir datorprogramma, kas palīdz automātiski detektēt surogātpasta ziņojumus.

Kā var izmantot SpamAssassin integrāciju LiveAgent?

SpamAssassin integrācija rada vēl efektīvāku darbplūsmu klientu apkalpošanas pārstāvjiem, filtrējot jebkuru SUROGĀTPASTU no jūsu e-pasta. Tā rezultātā jūsu aģenti var pievērsties svarīgākiem uzdevumiem, nevis lauzties caur nebeidzamām SUROGĀTPASTA ziņām.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Dovekot ir e-pasta serveris ar pašregulācijas funkcionalitāti, ērtu administrēšanu, migrācijas iespējām un daudz ko citu jūsu uzņēmumam

Dovecot

Šajā tekstā ir runa par izejošo pārdošanu, kas ir process, kurā uzņēmumi piesaista jaunus potenciālos klientus, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, nepieciešami aktīvie e-pasta abonenti, kas var tikt iegūti no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Uzņēmumi izmanto e-pastu kā efektīvu komunikācijas metodi, lai paziņotu gan par jauniem produktiem un pakalpojumiem, gan arī iekšējiem ziņojumiem. Tāpat ir svarīgi veikt analīzes un izveidot sasniegšanas plānus.

Organizējiet savu palīdzības dienestu nodaļās un pārvirziet pieteikumus aģentiem, kas ir vispiemērotākie, lai tos atrisinātu.

Nodaļas

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.

Axigen nodrošinās jums biroja sadarbības risinājumu un e-pasta serveri. Uzziniet, kā to integrēt ar LiveAgent ar dažiem vienkāršiem soļiem.

Axigen

Tekstā tiek apskatīti dažādi LiveAgent funkcijas, piemēram, klientu atbalsta nodaļas izveide, aģenta segvārda izmantošana un priekšapskates numura sastādīšana. Tāpat tiek minētas citu LiveAgent funkciju integrācijas, piemēram, Zimbra e-pasts un klientu atbalsta glosārijs.

Palīdzības dienesta sistēmu izmantošana ir plaši izplatīta visā pasaulē. Vairāk informācijas varat atrast rakstā, ja interesē precīza statistika.

Palīdzības dienesta pielietojums

Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju