Pirms aktivizējat šo spraudni, pārliecinieties, vai serverī ir instalēts SpamAssassin.
- Piesakieties savā LiveAgent informācijas panelī un noklikšķiniet uz konfigurācijas
- Noklikšķiniet uz Sistēma un Spraudņi

- Atrodiet SpamAssassin spraudņu sarakstā. Noklikšķiniet uz slīdņa, lai to aktivizētu.
- Noklikšķiniet uz pogas Konfigurēt un ievadiet sava SpamAssassin servera IP vai resursdatora nosaukumu un SpamAssassin pakalpojuma porta numuru.
- Papildus varat pārbaudīt Apmācība, lai uzlabotu surogātpasta atpazīšanas kvalitāti. Brīdinājums. Jāaktivizē SpamAssassin serverī.

- Dodieties uz Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti un izvēlieties savu e-pasta adresi, kas ir savienota ar LiveAgent, un noklikšķiniet uz Rediģēt
- Atzīmējiet “Apstrādāt ar SpamAssassin”

Kas ir SpamAssassin?
Apache SpamAssassin ir datorprogramma, ko izmanto surogātpasta filtrēšanai. Tajā ir izmantotas dažādas surogātpasta noteikšanas metodes, tostarp DNS un kontrolsummas metodes, Beiesa filtrēšana, ārējās programmas, melnie saraksti un tiešsaistes datu bāzes.
Kā jūs to varat izmantot?
Filtrējiet ienākošos e-pastus ar SpamAssassin surogātpasta filtru. E-pasti, kas atzīmēti kā surogātpasts, joprojām atrodami pieteikumos, bet atzīmēti kā surogātpasts.
Frequently asked questions
Kas ir SpamAssassin?
SpamAssassin ir datorprogramma, kas palīdz automātiski detektēt surogātpasta ziņojumus.
Kā var izmantot SpamAssassin integrāciju LiveAgent?
SpamAssassin integrācija rada vēl efektīvāku darbplūsmu klientu apkalpošanas pārstāvjiem, filtrējot jebkuru SUROGĀTPASTU no jūsu e-pasta. Tā rezultātā jūsu aģenti var pievērsties svarīgākiem uzdevumiem, nevis lauzties caur nebeidzamām SUROGĀTPASTA ziņām.
Šajā tekstā ir runa par izejošo pārdošanu, kas ir process, kurā uzņēmumi piesaista jaunus potenciālos klientus, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, nepieciešami aktīvie e-pasta abonenti, kas var tikt iegūti no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Uzņēmumi izmanto e-pastu kā efektīvu komunikācijas metodi, lai paziņotu gan par jauniem produktiem un pakalpojumiem, gan arī iekšējiem ziņojumiem. Tāpat ir svarīgi veikt analīzes un izveidot sasniegšanas plānus.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Palīdzības dienesta pielietojums
Palīdzības dienesta programmatūra var tikt izmantota klientu atbalsta līgumu pārvaldībai, palīdzības portālu izveidei un klientu datu glabāšanai. Pašapkalpošanās portāli ir viena no visvairāk izmantotajām palīdzības dienesta funkcijām un 91% klientu izmantotu tiešsaistes zināšanu bāzi, ja tā būtu pielāgota viņu vajadzībām. Klienti dod priekšroku pašapkalpošanās risinājumiem un 81% mēģina atrisināt problēmas patstāvīgi. 40% klientu sazinās ar zvanu centru pēc tam, kad nav atrisinājuši problēmas ar pašapkalpošanās palīdzību, un 77% atbalsta dienestiem ir oficiāli servisa līmeņa līgumi.