Partners
Kas ir Peoplefone?
2005. gadā Šveicē dibinātais VoIP pakalpojumu sniedzējs Peoplefone šobrīd darbojas vēl sešās valstīs: Vācijā, Austrijā, Francijā, Polijā, Slovākijā un Lietuvā. Uzņēmuma pakalpojumus izmanto vairāk nekā 200 000 biznesa klientu. Lai piedāvātu tiem vislabāko iespējamo atbalstu, mēs sadarbojamies ar 2000 uzstādīšanas partneriem visā Eiropā. Mūsu sistēmas platforma ir izstrādāta pašu spēkiem, un tā tiek nepārtraukti attīstīta un optimizēta. Tas ļauj mums piedāvāt saviem klientiem kvalitāti, stabilitāti un jaunus komunikāciju risinājumus ar labu cenas un kvalitātes attiecību. Neatkarīgi no tā, vai tas ir mūsu SIP-TRUNK piedāvājums, ko sertificējusi lielākā daļa tālruņu sistēmu ražotāju, MICROSOFT TEAMS Direct Routing vai mūsu virtuālā PBX Peoplefone HOSTED – katrs klients pie mums atradīs īpaši pielāgotu risinājumu. Kopš 2013. gada Bilanz Telekom reitingā Peoplefone kā fiksētā tīkla VoIP pakalpojumu sniedzējs Šveices uzņēmumiem ir ieguvis augstākās pozīcijas, tostarp piecas reizes ieguvis pirmo vietu. Uzziniet vairāk vietnē https://www.peoplefone.com
Kā Jūs to varat izmantot?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, Peoplefone ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet Peoplefone nodrošinās pārējo. Klēpjdators vai viedtālrunis, mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.
Kādi ir ieguvumi, lietojot LiveAgent zvanu centru?
Lai gan daži cilvēki dod priekšroku digitālajai klientu pieredzei, citi vēlas dziļāku personisko saikni ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas. Zvanu centri ir lielisks veids, kā uzlabot attiecības ar klientiem, pārdot produktus, iegūt jaunus klientus un pakalpojumu lietotājus vai sniegt vispārējus klientu pakalpojumus.
Līdz ar tradicionālo zvanu centru panīkumu un zvanu centru programmatūras, piemēram, LiveAgent, izplatību ir viegli nodrošināt šāda veida pieredzi saviem klientiem, neizšķērdējot pieejamos līdzekļus. Zvanu centri tagad ir pieejami visu veidu uzņēmumiem – gan lieliem, gan maziem.
Kā darbojas LiveAgent zvanu centrs?
LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, Jūs varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.
Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).

Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.
Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.
Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.
Kā integrēt Peoplefone VoIP ar LiveAgent?
Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Peoplefone kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”.
- VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Peoplefone

- Nosauciet numuru, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.

Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk Peoplefone tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.

Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru
Meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Uzņēmums, kas piedāvā šo programmatūru, sauc Quality Unit, LLC. Tajā ir piedāvājuma pieprasījuma un atbalsta portāli, kā arī datu migrācijas iespēja. LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā sūdzību un ienākošo zvanu centra programmatūras, pašapkalpošanās programmatūru un vēl citas iespējas. Uzņēmumam ir arī partneru programma un sadarbības iespējas. Sales kontakts ir pieejams, kā arī ir iespēja saņemt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm, abonējot tos sociālajos tīklos. Uzņēmums piedāvā arī izglītības materiālus un rakstīšanas testu, kā arī izmaksu kalkulatoru, lai palīdzētu klientiem izvēlēties piemērotākās iespējas. LiveAgent izveides process ir viegli saprotams un turklāt ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma iespēja klientiem.
Tekstā ir aprakstītas dažādas programmatūras piedāvājumi, ko nodrošina LiveAgent, tai skaitā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa, ienākošo zvanu centra un e-pasta pārvaldības programmatūras. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību ar to. Ir iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm. Ir piedāvāta arī individuāla zvana pieprasīšana, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam. Mājaslapa izmanto sīkdatnes un ir norādīta iespēja to noraidīt.