Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Peoplefone

Kas ir Peoplefone?

2005. gadā Šveicē dibinātais VoIP pakalpojumu sniedzējs Peoplefone šobrīd darbojas vēl sešās valstīs: Vācijā, Austrijā, Francijā, Polijā, Slovākijā un Lietuvā. Uzņēmuma pakalpojumus izmanto vairāk nekā 200 000 biznesa klientu. Lai piedāvātu tiem vislabāko iespējamo atbalstu, mēs sadarbojamies ar 2000 uzstādīšanas partneriem visā Eiropā. Mūsu sistēmas platforma ir izstrādāta pašu spēkiem, un tā tiek nepārtraukti attīstīta un optimizēta. Tas ļauj mums piedāvāt saviem klientiem kvalitāti, stabilitāti un jaunus komunikāciju risinājumus ar labu cenas un kvalitātes attiecību. Neatkarīgi no tā, vai tas ir mūsu SIP-TRUNK piedāvājums, ko sertificējusi lielākā daļa tālruņu sistēmu ražotāju, MICROSOFT TEAMS Direct Routing vai mūsu virtuālā PBX Peoplefone HOSTED – katrs klients pie mums atradīs īpaši pielāgotu risinājumu. Kopš 2013. gada Bilanz Telekom reitingā Peoplefone kā fiksētā tīkla VoIP pakalpojumu sniedzējs Šveices uzņēmumiem ir ieguvis augstākās pozīcijas, tostarp piecas reizes ieguvis pirmo vietu. Uzziniet vairāk vietnē https://www.peoplefone.com

Kā Jūs to varat izmantot?

Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, Peoplefone ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet Peoplefone nodrošinās pārējo. Klēpjdators vai viedtālrunis, mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Kādi ir ieguvumi, lietojot LiveAgent zvanu centru?

Lai gan daži cilvēki dod priekšroku digitālajai klientu pieredzei, citi vēlas dziļāku personisko saikni ar zīmoliem, ar kuriem viņi mijiedarbojas. Zvanu centri ir lielisks veids, kā uzlabot attiecības ar klientiem, pārdot produktus, iegūt jaunus klientus un pakalpojumu lietotājus vai sniegt vispārējus klientu pakalpojumus.

Līdz ar tradicionālo zvanu centru panīkumu un zvanu centru programmatūras, piemēram, LiveAgent, izplatību ir viegli nodrošināt šāda veida pieredzi saviem klientiem, neizšķērdējot pieejamos līdzekļus. Zvanu centri tagad ir pieejami visu veidu uzņēmumiem – gan lieliem, gan maziem.

Kā darbojas LiveAgent zvanu centrs?

LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, Jūs varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.

Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).

Peoplefone

Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.

Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.

Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.

Kā integrēt Peoplefone VoIP ar LiveAgent?

Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Peoplefone kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.

  • Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”.
  • VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Peoplefone
Peoplefone
Izvēlieties Peoplefone
  • Nosauciet numuru, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.
Peoplefone
Peoplefone tālruņa numura konfigurēšana

Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk Peoplefone tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.

Peoplefone
Pievienots Peoplefone tālruņa numurs

Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru

Meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.

Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s
Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju