Kas ir iFON?
IFON ir inovatīvs telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kas pieejams jebkurā vietā internetā. Kopš 2004. gada uzņēmums sniedz pakalpojumus visā Eiropā.
LiveAgent ir iFON partneris un nodrošina bezmaksas VoIP integrāciju.
Kā savienot iFON VoIP numuru ar LiveAgent?
Pirmais solis ir reģistrēties iFON, lai iegūtu VoIP numuru. Otrais solis ir pierakstīties savā LiveAgent kontā. Ja Jums vēl nav LiveAgent konta, izmantojiet mūsu 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versiju. Trešais solis ir redzams zemāk.
Ceturtajā solī ir jāsameklē iFON un jāaizpilda nepieciešamā informācija. Pēc tam nospiediet pievienošanas pogu un sāciet nekavējoties izmantot savu VoIP numuru.
Ieguvumi, izmantojot VoIP:
- zemas uzturēšanas izmaksas
- uzlabota produktivitāte
- bezmaksas integrācija
- uzlabota klientu pieredze
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iFON integration!
Frequently asked questions
Kas ir iFON?
iFON ir uzņēmums, kas sniedz telekomunikāciju pakalpojumus, tostarp VoIP.
Kur varu iegūt VoIP numuru?
Visā pasaulē ir daudz VoIP pakalpojumu sniedzēju. Ja vēlaties viegli integrēt savu VoIP numuru ar LiveAgent, šeit ir LiveAgent VoIP partneru saraksts.
Kā pieslēgt VoIP numuru programmā LiveAgent?
Tā kā LiveAgent ir sadarbojies ar daudziem VoIP pakalpojumu sniedzējiem, tad, lai atvieglotu ieviešanu, esam nolēmuši tos padarīt par LiveAgent daļu. Vienkārši dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - Izveidot. Pēc tam izvēlieties VoIP pakalpojumu sniedzēju, ievietojiet VoIP numuru un nospiediet pogu Pievienot
.Meklējiet alternatīvu HelpSpot?
LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. LiveAgent piedāvā čata un palīdzības dienesta iespējas un apkalpo miljoniem lietotāju visā pasaulē.
Vadošā softphone programmatūra B2B un amp; B2C uzņēmumiem
LiveAgent ir programmatūra, kas apvieno vairākus sakaru kanālus un nodrošina pieņemamas un pārredzamas cenas. Tā ir universāla programma, kas spēj pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietojumprogrammā. Tā arī piedāvā 40 lietotņu valodu un ir atbalsts visā pasaulē. Vērtējumi ir pieejami Trustpilot, GetApp un G2 crowd. Tā atvieglo sakaru starp telefoniem un citām saziņas ierīcēm.
LiveAgent piedāvā Klientu apkalpošanas programmatūru ar bezmaksas izmēģinājuma iespēju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu apmierinātu klientu skaitu. Uzņēmumam ir vairākas integrācijas iespējas, atbalsta portāls, datu migrācija un zināšanu bāze, lai palīdzētu klientiem izprast sistēmas darbību. LiveAgent sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā dažādus pakalpojumus, tostarp klientu apkalpošanu, ienākošo zvanu centrus un e-pasta pārvaldības programmatūru.
Tekstā tiek aprakstīti dažādi LiveAgent risinājumi un klientu apkalpošanas programmatūra, kas ietver arī e-pasta pārvaldību un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tiešsaistē var pierakstīties uz demonstrāciju, kā arī sekojot sociālajiem tīkliem, saņemt jaunumus un atjauninājumus par LiveAgent piedāvājumiem. Tāpat tiek piedāvāta jauna lietotāja reģistrācija, kura tiek sekoja ar instalācijas statusa paziņojumiem. Mājaslapa izmanto sīkdatnes.