Ja vēlaties ievietot LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu savā Oxatis veikalā, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto YouTube video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.

- Dodieties uz Oxatis veikala pārvaldnieku un izvēlieties Vietne > Īpašības pēc valodas > Modificēt > Ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu blokā ”End

- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.

Kas ir Oxatis?
E-komercijas risinājums, kas ir bagāts ar funkcijām, tehniski jaudīgs un sniedz jums pastāvīgu atbalstu un kvalitatīvu apkalpošanu. Oxatis ir izvēlējušies vairāk nekā 7300 klientu no dažādām jomām. Neatkarīgi no tā, kāds ir jūsu apgrozījums (no 1000 mārciņām mēnesī līdz 10 000 000 mārciņām gadā), jūs atklāsiet, ka Oxatis ir ideāls biznesa partneris Jūsu projektam.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sāciet nodrošināt lielisku klientu atbalstu, ievietojot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā Oxatis veikalā.
Frequently asked questions
Kā Jūs varat integrēt Oxatis ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu
3. Kopējiet HTML kodu
4. Ielīmējiet kodu savā Oxatis veikalā ("Vietne - Īpašības pēc valodas - Modificēt - Ielīmēt - Saglabāt)
Kā Jūs varat izmantot Oxatis integrāciju?
Oxatis ir e-komercijas platforma, kurā varat viegli izveidot tiešsaistes veikalu. Integrējot LiveAgent ar Oxatis, Jūs varat izveidot un ieviest tiešsaistes tērzēšanu savā veikalā, kas galu galā var palielināt Jūsu pārdošanas apjomu, klientu apmierinātību un daudz ko citu!
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru. Tas nodrošina proaktīvu klientu atbalstu arī uz WordPress mājaslapām un piedāvā 180 papildu funkcijas un 40 trešo pušu integrācijas. LiveAgent ir alternatīva Smartsupp, kas pieejama bez maksas un kredītkartes rekvizītiem, un var izmēģināt 7 vai 30 dienas. Uzņēmuma mājaslapā var reģistrēties un izveidot savu kontu. Lai izveidotu savu tiešsaistes biznesu, ir vērts izmantot dažus rīkus, piemēram, Etsy meklēšanu un Google Trends un Google Ads Keyword Planner.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, tiešsaistes tērzēšanas pogu integrāciju Weebly vietnē, sadarbības rīkus, bezmaksas datu migrāciju un sociālo mediju atbalstu. LiveAgent atbalsta vairākus lietojumprogrammas un piedāvā Live chata iespēju, vairākas sarunas vienlaicīgi, reāllaika rakstīšanas skatu un tērzēšanas pārskatu. Ir pieejams bezmaksas izmēģinājuma periods un klientu atbalsts arī tiek sniegts.
Tekstā ir izklāstītas informācijas par klientu apkalpošanas programmām, VoIP tālruņa sistēmām un citām programmatūrām. Tiek piedāvātas informācijas par LiveAgent programmu, kas piedāvā programmatūras integrācijas un demonstrāciju, kā arī saziņas iespējas ar uzņēmuma pārstāvjiem un jaunumu abonēšana.