Partners
Partner Privacy Policy
Oxatis Privātuma Politika
Ja vēlaties ievietot LiveAgent tiešsaistes tērzēšanas pogu savā Oxatis veikalā, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas rokasgrāmatai vai noskatieties pievienoto YouTube video.
- Pirmais solis ir izveidot un pielāgot jaunu tērzēšanas pogu LiveAgent panelī (Jums nav LiveAgent konta? Reģistrējieties šeit). Nokopējiet tās HTML kodu (Ctrl+C) uz starpliktuvi.

- Dodieties uz Oxatis veikala pārvaldnieku un izvēlieties Vietne > Īpašības pēc valodas > Modificēt > Ielīmējiet (Ctrl + V) HTML kodu blokā ”End

- Dodieties uz veikala tīmekļa vietni, atsvaidziniet to, un tērzēšanas poga ir gatava.

Kas ir Oxatis?
E-komercijas risinājums, kas ir bagāts ar funkcijām, tehniski jaudīgs un sniedz jums pastāvīgu atbalstu un kvalitatīvu apkalpošanu. Oxatis ir izvēlējušies vairāk nekā 7300 klientu no dažādām jomām. Neatkarīgi no tā, kāds ir jūsu apgrozījums (no 1000 mārciņām mēnesī līdz 10 000 000 mārciņām gadā), jūs atklāsiet, ka Oxatis ir ideāls biznesa partneris Jūsu projektam.
Kā Jūs to varat izmantot?
Sāciet nodrošināt lielisku klientu atbalstu, ievietojot tiešsaistes tērzēšanas pogu savā Oxatis veikalā.
Frequently Asked Questions
Kā Jūs varat integrēt Oxatis ar LiveAgent?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Pielāgojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu 3. Kopējiet HTML kodu 4. Ielīmējiet kodu savā Oxatis veikalā ("Vietne - Īpašības pēc valodas - Modificēt - Ielīmēt - Saglabāt)
Kā Jūs varat izmantot Oxatis integrāciju?
Oxatis ir e-komercijas platforma, kurā varat viegli izveidot tiešsaistes veikalu. Integrējot LiveAgent ar Oxatis, Jūs varat izveidot un ieviest tiešsaistes tērzēšanu savā veikalā, kas galu galā var palielināt Jūsu pārdošanas apjomu, klientu apmierinātību un daudz ko citu!
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Koplietojama pastkaste uzlabo klientu apmierinātību, reklāmguvumu un ieņēmumus, sniedzot ātrus, personalizētus pakalpojumus, ko var izmantot vairāki aģenti, uzlabojot produktivitāti un drošību.