Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā OTRS alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksase    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat OTRS alternatīvu?

Ja meklējat OTRS alternatīvu, izmēģiniet LiveAgent! LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra ar inteliģentu pakalpojumu pārvaldību un daudzām sadarbības funkcijām, kas piemērota uzņēmumu pakalpojumu pārvaldībai un klientu apkalpošanai.

Darba laikā veiciet darbu izcili un, izmantojot elastīgu risinājumu, nodrošiniet izcilu apkalpošanu gan klientiem, gan apkalpošanas komandām. Palīdzības pieteikumu pārvaldība, laika uzskaite, palīdzības pieteikumu vēsture, tērzēšana reāllaikā mobilajās ierīcēs, kā arī daudzi citi svarīgi biznesa rīki var būt Jūsu par pieņemamu cenu.

Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kādas ir LiveAgent uzdevumu pārvaldības iespējas un citas galvenās funkcijas. Vai arī izmēģiniet to, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

OTRS un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent OTRS
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
OTRS piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
OTRS piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
OTRS nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
OTRS piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
OTRS piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
OTRS piedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
OTRS nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
OTRS nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
OTRS piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
OTRS nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
OTRS piedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
OTRS piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
OTRS nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
OTRS nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
OTRS nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
OTRS nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
OTRS nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
OTRS nepiedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
OTRS nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
OTRS piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Vienota platforma intuitīvai uzdevumu pārvaldībai un klientu apkalpošanai

LiveAgent dara visu iespējamo, lai ar plašo funkciju klāstu izpildītu visas Jūsu uzņēmuma prasības.  Tas sevī ietver darbinieku vadību, laika un apmeklējuma uzskaiti, kā arī citus vadības uzdevumus, vienlaikus nodrošinot labākos rīkus klientu apkalpošanai.

Paveiciet darbu no vienas iesūtnes

Palīdzības pieteikumu pārvaldība ir galvenais darbplūsmas rīks, kas apstrādā visus ienākošos e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, saziņu sociālajos tīklos, un zvanu centra saziņu vienuviet vienā iesūtnē. No vienas platformas Jūs varat arī izveidot klientu portālu, lai apkopotu visas uzņēmuma zināšanas rakstos par zināšanu bāzi.

Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent
Time report in Help desk software - LiveAgent

Vienkārša darbplūsma, kas ietaupa Jūsu laiku

Ietaupiet savas komandas laiku un izveidojiet spēcīgus uzņēmuma procesus ar intuitīvām darba plūsmām. Papildus palīdzības pieteikumu pieprasījumu sistēmai, LiveAgent piedāvā plašu digitālo darba plūsmu klāstu kā, piemēram, tagus, filtrēšanu, spēļu elementus un nozīmītes, tīkla monitoringu, un citas veiksmīga uzņēmuma funkcijas.

Klientu atbalsta risinājums ar daudzkanālu palīdzības pieteikumu pārvaldību

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Izveidojiet personisku saikni, izmantojot tērzēšanu reāllaikā

Dažādi alternatīvi risinājumi paveic lielisku darbu ar savu klientu apkalpošanas programmatūru, tomēr ne visi var nodrošināt reāllaika tērzēšanas logrīku. LiveAgent ir visātrākais no pieejamajiem, ar tērzēšanas attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent
Live chat connections

Esiet gatavi laimīgiem klientiem

Klientu apmierinātības vērtējumus un klientu apkalpošanas pārvaldību var viegli uzlabot, savā vietnē ievietojot vienkāršu reāllaika tērzēšanas pogu. Klienti, kuri pārlūko Jūsu vietni, jebkurā brīdī var uzklikšķināt un tērzēt ar Jūsu darbiniekiem.

Padariet savu darbu patīkamu, izmantojot pareizās funkcijas

Apvienojumā ar tādām funkcijām kā laika uzskaite, reāllaika rakstīšanas skats, spēļu elementi, un citas darbinieku ieguldījuma funkcijas, LiveAgent nodrošinās, ka Jūs varat paveikt visu, kas nepieciešams, izmantojot vienu klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūru.

Agent ranking feature in Help desk software - LiveAgent

Tērzēšana tiešsaistē, nodrošinot lielisku klientu apkalpošanu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Funkcijas un integrācijas efektīvai klientu apkalpošanai

Izmantojiet svarīgākos biznesa rīkus un paveiciet vairāk savā darba laikā. Katrs LiveAgent rīks ir papildināts ar efektīvām sadarbības funkcijām, kas darbojas dažādās platformās un ļauj plaukstošiem uzņēmumiem paaugstināt lietotāju apmierinātības līmeni.

Lieliska darbplūsmas vadība

Pakalpojumu atskaites, darbinieku plānošanu, tīkla uzraudzību un citus vadības uzdevumus var viegli paveikt ar intuitīvu darba plūsmu palīdzību, izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni. Šīs digitālās darbplūsmas var apstrādāt jebkurus klientu pieprasījumus un pārvaldīt iebūvēto pašapkalpošanās portālu.

Agents in Help desk software - LiveAgent
Website visitor tracking feature in Help desk software - LiveAgent

Mēs esam gatavi Jums palīdzēt jebkurā laikā.

Turklāt mums rūp, lai apmierināti lietotāji paliktu apmierināti arī turpmāk. Tāpēc varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, un mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu Jums, kad vien radīsies tāda vajadzība. Piezvaniet mums vai atsūtiet ziņu, kad vien tas ir nepieciešams.

Apmierināti lietotāji apstrādā klientu pieprasījumus ar LiveAgent 

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tērzēšanu tiešsaistē, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt teicamu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Esat gatavi bezmaksas izmēģinājumam?

Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien, vai apskatiet mūsu cenu plānus, lai noskaidrotu, kurš no tiem vislabāk atbilst Jūsu uzņēmējdarbības procesiem. Aicinām iepazīties arī ar papildu resursiem un LiveAgent kā inteliģentas pakalpojumu pārvaldības programmatūras pielietojamību.

Vai mūsu piedāvājums atbilst Jūsu uzņēmuma prasībām? Noklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas un sāciet izmantot LiveAgent jau šodien!

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāda ir LiveAgent programma salīdzinājumā ar OTRS?

Atšķirībā no OTRS, LiveAgent piedāvā šādas papildu funkcijas: zvanu centru, Instagram integrāciju, Viber integrāciju, klientu forumu un neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.

Kādas ir papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent salīdzinājumā ar OTRS?

Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent salīdzinājumā ar OTRS, ir lielāka klientu apmierinātība, klientu noturēšana, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas, samazināts klientu skaita samazinājums un labāka aģentu darba plūsma.

Related Articles to OTRS alternatīva
LiveAgent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Uzticama palīdzības pieteikumu sistēma, daudzu saziņas kanālu pārklājums un daudz kas cits.

Meklējat alternatīvu Jira?

Klienti atzīmē, ka LiveAgent ir labāks nekā ZenDesk. Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda. Sistēma nodrošina uzlabotu automatizācijas līmeni un daudz integrāciju, kā arī ērtu lietošanu. LiveAgent atbalsta izklājlapas un tiešsaistes tērzēšanu, kā arī integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

LiveAgent ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina visu nepieciešamo lieliskam klientu atbalstam un pārvaldībai. Tas ietver e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu, sociālos medijus, zvanu centru atbalstu un zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas un integrācijas. LiveAgent ir uzticama un labi zināma programmatūra, kas vienkārši pārejama no citiem risinājumiem.

Pārejiet no LeadDesk uz LiveAgent un atklājiet priekšrocības, piemēram, lielisku daudzkanālu atbalstu, ātrāko tērzēšanu tiešsaistē un daudz ko citu.

Meklējat alternatīvu LeadDesk?

LiveAgent piedāvā atjauninājumus un atlaidis, un tiek veidots LiveAgent panelis. LiveAgent būs noderīgs biznesam, un tie ir pieejami uz vairākiem datumiem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanu un kontaktēšanos. Mājaslapa izmanto sīkdatnes, kuras nepieciešams pieņemt.

LiveAgent ir daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūra, kas apkopo klientu saziņu no dažādiem kanāliem, ieskaitot populārākās sociālo tīklu platformas.

Sociālo tīklu atbalst Jūsu palīdzības dienestā

Sociālo tīklu klientu serviss ir jauna programmatūra nozarē, kas ļauj saņemt ziņas un zīmola atzīmējumus no dažādiem tīklos un sazināties ar auditoriju vienā sistēmā. Tas ir daļa no palīdzības dienesta sistēmas un ļauj redzēt visas klientu darbības no daudzkanālu kanāliem vienā vietā, izmantojot universālo iesūtni un hibrīda biļešu attēlošanu.

Vai meklējat alternatīvu Olark? Apskatiet LiveAgent iespējas, rīkus, funkcijas un daudzkanālu atbalstu par lielisku cenu.

Vai meklējat Olark alternatīvu?

LiveAgent ir tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu. Plāni ir aprīkoti ar labākajiem rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai atvieglotu darbplūsmu par pieņemamu cenu.

Quality unit ir uzņēmums, kas nodrošina LiveAgent darbību, un mēs rūpējamies, lai LiveAgent sistēma būtu pēc iespējas drošāka. Uzziniet vairāk par LiveAgent drošības funkcijām.

Palīdzības dienesta drošība

The TEXT appears to be a mixture of information about a company called LiveAgent and their offerings, as well as some general website features such as social media links and a blog. It mentions services such as customer service software, self-service software, and email management software. The company offers a partner program and has won awards and certificates. The text also indicates that there are system changes, data migration, and customer support available. The end of the text appears to be a message about creating a LiveAgent account.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju