Ja meklējat OTRS alternatīvu, izmēģiniet LiveAgent! LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra ar inteliģentu pakalpojumu pārvaldību un daudzām sadarbības funkcijām, kas piemērota uzņēmumu pakalpojumu pārvaldībai un klientu apkalpošanai.
Darba laikā veiciet darbu izcili un, izmantojot elastīgu risinājumu, nodrošiniet izcilu apkalpošanu gan klientiem, gan apkalpošanas komandām. Palīdzības pieteikumu pārvaldība, laika uzskaite, palīdzības pieteikumu vēsture, tērzēšana reāllaikā mobilajās ierīcēs, kā arī daudzi citi svarīgi biznesa rīki var būt Jūsu par pieņemamu cenu.
Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kādas ir LiveAgent uzdevumu pārvaldības iespējas un citas galvenās funkcijas. Vai arī izmēģiniet to, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.
Funkcijas | Liveagent Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | OTRS |
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. | OTRS piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. |
Tērzēšana tiešsaistē Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē. | LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē. | OTRS piedāvā tērzēšanu tiešsaistē. |
Zvanu centrs Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā zvanu centru. | OTRS nepiedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu. | OTRS piedāvā pašapkalpošanās portālu. |
Facebook Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | OTRS piedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | OTRS piedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | OTRS nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | OTRS nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu bāze Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem. | LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi. | OTRS piedāvā zināšanu bāzi. |
Klientu forums Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | OTRS nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un noteikumi Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus. | OTRS piedāvā automatizāciju un noteikumus. |
API Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | OTRS piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR) Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā. | LiveAgent piedāvā IVR funkcijas. | OTRS nepiedāvā IVR funkcijas. |
Video zvani Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā video zvanus. | OTRS nepiedāvā video zvanus. |
Neierobežota vēsture Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi. | OTRS nepiedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots vietņu skaits Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu. | OTRS nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu. |
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. | OTRS nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. |
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu. | OTRS nepiedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu. |
Neierobežots zvanu ierakstu skaits Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. | OTRS nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu. |
Neierobežots atbalsts 24/7 Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt. | LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7. | OTRS piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7. |
LiveAgent dara visu iespējamo, lai ar plašo funkciju klāstu izpildītu visas Jūsu uzņēmuma prasības. Tas sevī ietver darbinieku vadību, laika un apmeklējuma uzskaiti, kā arī citus vadības uzdevumus, vienlaikus nodrošinot labākos rīkus klientu apkalpošanai.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība ir galvenais darbplūsmas rīks, kas apstrādā visus ienākošos e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, saziņu sociālajos tīklos, un zvanu centra saziņu vienuviet vienā iesūtnē. No vienas platformas Jūs varat arī izveidot klientu portālu, lai apkopotu visas uzņēmuma zināšanas rakstos par zināšanu bāzi.
Ietaupiet savas komandas laiku un izveidojiet spēcīgus uzņēmuma procesus ar intuitīvām darba plūsmām. Papildus palīdzības pieteikumu pieprasījumu sistēmai, LiveAgent piedāvā plašu digitālo darba plūsmu klāstu kā, piemēram, tagus, filtrēšanu, spēļu elementus un nozīmītes, tīkla monitoringu, un citas veiksmīga uzņēmuma funkcijas.
Dažādi alternatīvi risinājumi paveic lielisku darbu ar savu klientu apkalpošanas programmatūru, tomēr ne visi var nodrošināt reāllaika tērzēšanas logrīku. LiveAgent ir visātrākais no pieejamajiem, ar tērzēšanas attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes.
Klientu apmierinātības vērtējumus un klientu apkalpošanas pārvaldību var viegli uzlabot, savā vietnē ievietojot vienkāršu reāllaika tērzēšanas pogu. Klienti, kuri pārlūko Jūsu vietni, jebkurā brīdī var uzklikšķināt un tērzēt ar Jūsu darbiniekiem.
Apvienojumā ar tādām funkcijām kā laika uzskaite, reāllaika rakstīšanas skats, spēļu elementi, un citas darbinieku ieguldījuma funkcijas, LiveAgent nodrošinās, ka Jūs varat paveikt visu, kas nepieciešams, izmantojot vienu klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūru.
Izmantojiet svarīgākos biznesa rīkus un paveiciet vairāk savā darba laikā. Katrs LiveAgent rīks ir papildināts ar efektīvām sadarbības funkcijām, kas darbojas dažādās platformās un ļauj plaukstošiem uzņēmumiem paaugstināt lietotāju apmierinātības līmeni.
Pakalpojumu atskaites, darbinieku plānošanu, tīkla uzraudzību un citus vadības uzdevumus var viegli paveikt ar intuitīvu darba plūsmu palīdzību, izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni. Šīs digitālās darbplūsmas var apstrādāt jebkurus klientu pieprasījumus un pārvaldīt iebūvēto pašapkalpošanās portālu.
Turklāt mums rūp, lai apmierināti lietotāji paliktu apmierināti arī turpmāk. Tāpēc varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, un mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu Jums, kad vien radīsies tāda vajadzība. Piezvaniet mums vai atsūtiet ziņu, kad vien tas ir nepieciešams.
LiveAgent apvieno izcilu tērzēšanu tiešsaistē, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt teicamu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien, vai apskatiet mūsu cenu plānus, lai noskaidrotu, kurš no tiem vislabāk atbilst Jūsu uzņēmējdarbības procesiem. Aicinām iepazīties arī ar papildu resursiem un LiveAgent kā inteliģentas pakalpojumu pārvaldības programmatūras pielietojamību.
Vai mūsu piedāvājums atbilst Jūsu uzņēmuma prasībām? Noklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas un sāciet izmantot LiveAgent jau šodien!
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Vai meklējat alternatīvu Novocall?
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!
Vai meklējat Verloop alternatīvu?
LiveAgent ir laba alternatīva Verloop un Smartsupp programmatūrām, piedāvājot labāku klientu apmierinātību un integrācijas ar citiem rīkiem.
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
LiveAgent piedāvā pareizo funkciju daļu, tostarp biļešu tirdzniecības programmatūru, tērzēšanu un zvanu centru.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team