Ja meklējat OTRS alternatīvu, izmēģiniet LiveAgent! LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra ar inteliģentu pakalpojumu pārvaldību un daudzām sadarbības funkcijām, kas piemērota uzņēmumu pakalpojumu pārvaldībai un klientu apkalpošanai.
Darba laikā veiciet darbu izcili un, izmantojot elastīgu risinājumu, nodrošiniet izcilu apkalpošanu gan klientiem, gan apkalpošanas komandām. Palīdzības pieteikumu pārvaldība, laika uzskaite, palīdzības pieteikumu vēsture, tērzēšana reāllaikā mobilajās ierīcēs, kā arī daudzi citi svarīgi biznesa rīki var būt Jūsu par pieņemamu cenu.
Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kādas ir LiveAgent uzdevumu pārvaldības iespējas un citas galvenās funkcijas. Vai arī izmēģiniet to, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
OTRS
|
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
|
OTRS piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
|
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
|
OTRS piedāvā tērzēšanu tiešsaistē.
|
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
|
OTRS nepiedāvā zvanu centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
OTRS piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
OTRS piedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
OTRS piedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
OTRS nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
OTRS nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
|
OTRS piedāvā zināšanu bāzi.
|
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
OTRS nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
|
OTRS piedāvā automatizāciju un noteikumus.
|
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
OTRS piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
|
OTRS nepiedāvā IVR funkcijas.
|
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā video zvanus.
|
OTRS nepiedāvā video zvanus.
|
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
OTRS nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
|
OTRS nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
|
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
OTRS nepiedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
|
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
|
OTRS nepiedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
|
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
|
OTRS nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu.
|
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
|
OTRS piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
|
LiveAgent dara visu iespējamo, lai ar plašo funkciju klāstu izpildītu visas Jūsu uzņēmuma prasības. Tas sevī ietver darbinieku vadību, laika un apmeklējuma uzskaiti, kā arī citus vadības uzdevumus, vienlaikus nodrošinot labākos rīkus klientu apkalpošanai.
Palīdzības pieteikumu pārvaldība ir galvenais darbplūsmas rīks, kas apstrādā visus ienākošos e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, saziņu sociālajos tīklos, un zvanu centra saziņu vienuviet vienā iesūtnē. No vienas platformas Jūs varat arī izveidot klientu portālu, lai apkopotu visas uzņēmuma zināšanas rakstos par zināšanu bāzi.
Ietaupiet savas komandas laiku un izveidojiet spēcīgus uzņēmuma procesus ar intuitīvām darba plūsmām. Papildus palīdzības pieteikumu pieprasījumu sistēmai, LiveAgent piedāvā plašu digitālo darba plūsmu klāstu kā, piemēram, tagus, filtrēšanu, spēļu elementus un nozīmītes, tīkla monitoringu, un citas veiksmīga uzņēmuma funkcijas.
Dažādi alternatīvi risinājumi paveic lielisku darbu ar savu klientu apkalpošanas programmatūru, tomēr ne visi var nodrošināt reāllaika tērzēšanas logrīku. LiveAgent ir visātrākais no pieejamajiem, ar tērzēšanas attēlošanas ātrumu 2,5 sekundes.
Klientu apmierinātības vērtējumus un klientu apkalpošanas pārvaldību var viegli uzlabot, savā vietnē ievietojot vienkāršu reāllaika tērzēšanas pogu. Klienti, kuri pārlūko Jūsu vietni, jebkurā brīdī var uzklikšķināt un tērzēt ar Jūsu darbiniekiem.
Apvienojumā ar tādām funkcijām kā laika uzskaite, reāllaika rakstīšanas skats, spēļu elementi, un citas darbinieku ieguldījuma funkcijas, LiveAgent nodrošinās, ka Jūs varat paveikt visu, kas nepieciešams, izmantojot vienu klientu apkalpošanas pārvaldības programmatūru.
Izmantojiet svarīgākos biznesa rīkus un paveiciet vairāk savā darba laikā. Katrs LiveAgent rīks ir papildināts ar efektīvām sadarbības funkcijām, kas darbojas dažādās platformās un ļauj plaukstošiem uzņēmumiem paaugstināt lietotāju apmierinātības līmeni.
Pakalpojumu atskaites, darbinieku plānošanu, tīkla uzraudzību un citus vadības uzdevumus var viegli paveikt ar intuitīvu darba plūsmu palīdzību, izmantojot lietotājam draudzīgu saskarni. Šīs digitālās darbplūsmas var apstrādāt jebkurus klientu pieprasījumus un pārvaldīt iebūvēto pašapkalpošanās portālu.
Turklāt mums rūp, lai apmierināti lietotāji paliktu apmierināti arī turpmāk. Tāpēc varat sazināties ar mums 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, un mēs darīsim visu iespējamo, lai palīdzētu Jums, kad vien radīsies tāda vajadzība. Piezvaniet mums vai atsūtiet ziņu, kad vien tas ir nepieciešams.
LiveAgent apvieno izcilu tērzēšanu tiešsaistē, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt teicamu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien, vai apskatiet mūsu cenu plānus, lai noskaidrotu, kurš no tiem vislabāk atbilst Jūsu uzņēmējdarbības procesiem. Aicinām iepazīties arī ar papildu resursiem un LiveAgent kā inteliģentas pakalpojumu pārvaldības programmatūras pielietojamību.
Vai mūsu piedāvājums atbilst Jūsu uzņēmuma prasībām? Noklikšķiniet uz zemāk redzamās pogas un sāciet izmantot LiveAgent jau šodien!
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Atšķirībā no OTRS, LiveAgent piedāvā šādas papildu funkcijas: zvanu centru, Instagram integrāciju, Viber integrāciju, klientu forumu un neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent salīdzinājumā ar OTRS, ir lielāka klientu apmierinātība, klientu noturēšana, samazinātas klientu apkalpošanas izmaksas, samazināts klientu skaita samazinājums un labāka aģentu darba plūsma.
Klienti atzīmē, ka LiveAgent ir labāks nekā ZenDesk. Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda. Sistēma nodrošina uzlabotu automatizācijas līmeni un daudz integrāciju, kā arī ērtu lietošanu. LiveAgent atbalsta izklājlapas un tiešsaistes tērzēšanu, kā arī integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās.
LiveAgent ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina visu nepieciešamo lieliskam klientu atbalstam un pārvaldībai. Tas ietver e-pastu, tiešsaistes tērzēšanu, sociālos medijus, zvanu centru atbalstu un zināšanu bāzi, kā arī citas funkcijas un integrācijas. LiveAgent ir uzticama un labi zināma programmatūra, kas vienkārši pārejama no citiem risinājumiem.
Meklējat alternatīvu LeadDesk?
LiveAgent piedāvā atjauninājumus un atlaidis, un tiek veidots LiveAgent panelis. LiveAgent būs noderīgs biznesam, un tie ir pieejami uz vairākiem datumiem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanu un kontaktēšanos. Mājaslapa izmanto sīkdatnes, kuras nepieciešams pieņemt.
Sociālo tīklu atbalst Jūsu palīdzības dienestā
Sociālo tīklu klientu serviss ir jauna programmatūra nozarē, kas ļauj saņemt ziņas un zīmola atzīmējumus no dažādiem tīklos un sazināties ar auditoriju vienā sistēmā. Tas ir daļa no palīdzības dienesta sistēmas un ļauj redzēt visas klientu darbības no daudzkanālu kanāliem vienā vietā, izmantojot universālo iesūtni un hibrīda biļešu attēlošanu.
Vai meklējat Olark alternatīvu?
LiveAgent ir tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu. Plāni ir aprīkoti ar labākajiem rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai atvieglotu darbplūsmu par pieņemamu cenu.
The TEXT appears to be a mixture of information about a company called LiveAgent and their offerings, as well as some general website features such as social media links and a blog. It mentions services such as customer service software, self-service software, and email management software. The company offers a partner program and has won awards and certificates. The text also indicates that there are system changes, data migration, and customer support available. The end of the text appears to be a message about creating a LiveAgent account.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem