Uzraugiet savu Aģentu pieejamību. Apskatiet laiku (datums, stundas, no, līdz), kad jūsu Aģenti ir tiešsaistē. Filtrējiet statistiku atbilstoši Nodaļām. Aģenta pieejamību varat eksportēt CSV failā.
Aģenta pieejamības atskaites ir pieejamas par:
- Pieteikumiem
- Čatiem
- Zvaniem
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā iestatīt Tiešsaistes čatu Adobe Business Catalyst platformā
LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras funkcijas, integrācijas un alternatīvas, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Tas uzlabo klientu iesaisti un nodrošina augstāku apmierinātības līmeni.
Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.