MySQL integration
Partner website
Uzzināt vairāk
Partner Privacy Policy
Kas ir MySQL?
MySQL ir relāciju datubāzes pārvaldības sistēma, kuras pamatā ir SQL. To galvenokārt izmanto tīmekļa datubāzēm, un tajā var saglabāt informāciju par tiešsaistes veikalā pieejamajiem produktiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Šī integrācija seko līdzi atjauninājumiem par Jūsu jaunajiem klientiem, kolonnām un rindām Jūsu pieprasījumos. Tā arī ļauj Jums izveidot jaunas rindas, pārvaldīt klientus, veidot sarunas un atrast rindas vaicājumos.
Ieguvumi
- Nodrošina preču krājumu organizētību
- Nekādas pārslēgšanās uz citu lietotni, viss ir pieejams vienā risinājumā
Frequently Asked Questions
Kas ir MySQL?
MySQL ir datubāzes pakalpojums, ko galvenokārt izmanto tīmekļa datubāzēm. Piemēram, tajā var droši glabāt visu jūsu e-komercijas inventāru.
Kādas ir priekšrocības, integrējot MySQL ar LiveAgent?
- saņemiet paziņojumus par jauniem klientiem - ietaupiet klientu apkalpošanas laiku, izmantojot vienu saskarni - pārvaldiet savus klientus no LiveAgent
Uzņēmumi var maksimāli paplašināt savu klientu bāzi un palielināt ieņēmumus, izmantojot aukstie zvanus, e-pastus vai sociālo mediju, kā arī satura mārketingu un SEO. Lai palielinātu pārdošanas apjomus un ieņēmumus, ir jānosaka mērķa tirgus un ideālais klienta profils, izveidojot sasniegšanas plānu un piesaistot perspektīvos pircējus. Izejošā pārdošana un klienta apkalpošanas programmatūras, piemēram, LiveAgent, ir efektīvas metodes klientu apmierinātības uzlabošanai. Bez maksas ir pieejama arī demonstrācija.
Yootel provides VoIP services for LiveAgent call centers. This service can improve customer relations with features such as IVR and custom phone numbers. LiveAgent offers a variety of call center features, including call recording and custom IVR trees. Yootel integration is easy with LiveAgent, making it a great choice for businesses of all sizes. The LiveAgent Academy provides information on call center management and customer support. VoIP software is an efficient and cost-effective solution for businesses looking to make calls over the internet.
Teksts apraksta tiešsaistes čata rīka nozīmi komunikācijā ar klientiem, kas nodrošina atbalstu un piekļuvi visā mājaslapā. Tas ļauj dalīties ar attēliem, video un skaidri parādīt, kas jādara. LiveAgent ir piemērs tiešsaistes čata programmatūrai ar plašām iespējām lietotājiem. Teksts arī min reģistrāciju uz šo platformu un to, ka mājaslapa izmanto sīkdatnes. LiveAgent piedāvā individuālu zvanu, lai uzzinātu vairāk par to, kā var palīdzēt uzņēmumam.