Kas ir MySQL?
MySQL ir relāciju datubāzes pārvaldības sistēma, kuras pamatā ir SQL. To galvenokārt izmanto tīmekļa datubāzēm, un tajā var saglabāt informāciju par tiešsaistes veikalā pieejamajiem produktiem.
Kā Jūs to varat izmantot?
Šī integrācija seko līdzi atjauninājumiem par Jūsu jaunajiem klientiem, kolonnām un rindām Jūsu pieprasījumos. Tā arī ļauj Jums izveidot jaunas rindas, pārvaldīt klientus, veidot sarunas un atrast rindas vaicājumos.
Ieguvumi
- Nodrošina preču krājumu organizētību
- Nekādas pārslēgšanās uz citu lietotni, viss ir pieejams vienā risinājumā
Frequently asked questions
Kas ir MySQL?
MySQL ir datubāzes pakalpojums, ko galvenokārt izmanto tīmekļa datubāzēm. Piemēram, tajā var droši glabāt visu jūsu e-komercijas inventāru.
Kādas ir priekšrocības, integrējot MySQL ar LiveAgent?
- saņemiet paziņojumus par jauniem klientiem
- ietaupiet klientu apkalpošanas laiku, izmantojot vienu saskarni
- pārvaldiet savus klientus no LiveAgent
MySQL Palīdzības Dienesta Kontakti
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus, kas palīdz uzņēmumiem pārvaldīt sūdzības, ienākošos zvanus un pircēju portālu. Tā piedāvā gan atbalstu, gan zināšanas un tiek uzskatīta par pārliecinošu alternatīvu citām pieejām. Reģistrējoties, LiveAgent platformu var viegli instalēt un sākt izmantot.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Palīdzības dienesta kontrolsaraksts
Raksts sniedz padomus par labākā SLA noteikumu noteikšanu, t.sk. piemērotību un rīkus tā nodrošināšanai, izmantojot pieteikumu pārvaldības sistēmu, kā arī integrēšanu ar citām lietojumprogrammām un filtru iestatīšanu, lai organizētu pieteikumus. Tie ir svarīgi, lai nodrošinātu produktīvāku un efektīvāku palīdzības dienestu.
Prognozējošais numura sastādītājs
Uzņēmums LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru, piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, demonstrāciju un atbalsta pakalpojumus. Uzņēmums arī piedāvā palīdzības dienesta nodaļas organizēšanu un dažādas integrācijas. Nodaļas var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku, to izveido pievienojot aģentus.