Maxtel.dk integration
Partner website
Kas ir Maxtel.dk?
Maxtel.dk, visu lielumu uzņēmumu IP telefonijas eksperts, kopš 2005. gada strādā ar IP telefoniju. Tam ir viena no Dānijas elastīgākajām un visaptverošākajām IP telefonijas sistēmām, kur būtiskākā ir lietotājam draudzīga attieksme.
Maxtel.dk saviem klientiem piedāvā:
- lēta IP Telefonija
- pilnīga saziņas sistēma
- pilnīga mobilā integrācija
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un Maxtel.dk ir partneri, kas atviego Maxtel.dk integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par Maxtel.dk VoIP numura pievienošanu jūsuzvanu centram.
Ja vēlaties izveidot Maxtel.dk savienojumu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet Maxtel.dk
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
Maxtel.dk integrācijas maksa:
Tādēļ, ka Maxtel.dk un LiveAgent ir partneri, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču Maxtel.dk par saviem pakalpojumiem iekasē maksu, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
Maxtel.dk priekšrocības
- rentabls
- uzlabota lietotāja pieredze
- pieejams Dānijā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently Asked Questions
Kasir Maxtel.dk?
Maxtel.dk ir eksperti IP telefonijā. Viņi piedāvā lētu IP telefoniju, pilnīgu pārveides sistēmu un pilnu mobilo integrāciju. & nbsp;
Cik maksā Maxtel.dk integrācija ar LiveAgent?
Integrācija ir bez maksas. Taču Maxtel.dk par saviem pakalpojumiem iekasē maksu. & nbsp;
Kā LiveAgent var ieviest Maxtel.dk VoIP numuru?
Maxtel.dk jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > Maxtel.dk. Pievienojiet VoIP numuru, un tas arī viss. Tas ir gatavs lietošanai.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas integrējas ar dažādām sistēmām un piedāvā dažādas funkcijas, piemēram, laika uzskaiti un projektu pārvaldību. Lietotāji var izmantot arī integrācijas ar citām lietotnēm, piemēram, TrackingTime, izmantojot Zapier. Uzlabojiet savu uzņēmuma klientu apkalpošanu un efektivitāti, izmantojot LiveAgent.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.