Kas ir Maxtel.dk?
Maxtel.dk, visu lielumu uzņēmumu IP telefonijas eksperts, kopš 2005. gada strādā ar IP telefoniju. Tam ir viena no Dānijas elastīgākajām un visaptverošākajām IP telefonijas sistēmām, kur būtiskākā ir lietotājam draudzīga attieksme.
Maxtel.dk saviem klientiem piedāvā:
- lētu IP telefoniju
- pilnīgu pārejas sistēmu
- pilnīgu mobilo integrāciju
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un Maxtel.dk ir partneri, kas atviego Maxtel.dk integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par Maxtel.dk VoIP numura pievienošanu jūsuzvanu centram.
Ja vēlaties izveidot Maxtel.dk savienojumu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet Maxtel.dk
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
Maxtel.dk integrācijas maksa:
Tādēļ, ka Maxtel.dk un LiveAgent ir partneri, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču Maxtel.dk par saviem pakalpojumiem iekasē maksu, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
Maxtel.dk priekšrocības
- rentabilitāte
- uzlabota lietotāju pieredze
- pieeja Dānijā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Maxtel.dk integration!
Frequently asked questions
Kasir Maxtel.dk?
Maxtel.dk ir eksperti IP telefonijā. Viņi piedāvā lētu IP telefoniju, pilnīgu pārveides sistēmu un pilnu mobilo integrāciju.
& nbsp;
Cik maksā Maxtel.dk integrācija ar LiveAgent?
Integrācija ir bez maksas. Taču Maxtel.dk par saviem pakalpojumiem iekasē maksu.
& nbsp;
Kā LiveAgent var ieviest Maxtel.dk VoIP numuru?
Maxtel.dk jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > Maxtel.dk. Pievienojiet VoIP numuru, un tas arī viss. Tas ir gatavs lietošanai.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar VoIP tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru un citām funkcijām. LiveAgent piedāvā arī datu migrāciju un atbalsta portāla programmatūru. Uzņēmums ir palaists 2004. gadā un ir pieejams globālā līmenī. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, kā arī atbalstu klientiem.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
Klientu apkalpošanas zvani ir svarīgi, un lai tos nodrošinātu, aģentiem ir jābūt informētiem un vienkāršiem. Tie arī vēlas izprast zvanītāja vajadzības un adresēt jautājumus, izmantojot skaidru valodu. Zvanot, aģentiem vajadzētu atcerēties vārdu zvanītāja, lai izveidotu uzticību un padarītu sarunu personiskāku. Lai nodrošinātu augstas kvalitātes klientu apkalpošanas zvani, ieteicams klausīties, izprotot zvanītāja vajadzības un izmantot vēlamos risinājumus.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru. Tas nodrošina proaktīvu klientu atbalstu arī uz WordPress mājaslapām un piedāvā 180 papildu funkcijas un 40 trešo pušu integrācijas. LiveAgent ir alternatīva Smartsupp, kas pieejama bez maksas un kredītkartes rekvizītiem, un var izmēģināt 7 vai 30 dienas. Uzņēmuma mājaslapā var reģistrēties un izveidot savu kontu. Lai izveidotu savu tiešsaistes biznesu, ir vērts izmantot dažus rīkus, piemēram, Etsy meklēšanu un Google Trends un Google Ads Keyword Planner.