Ja vēlaties savam Joomla pievienot vienu no mūsu tērzēšanas pogām vietni, to varat izdarīt, ievietojot pogas kodu Joomla kājenē. Vienkārši izpildiet šīs darbības:
- Dodieties uz savu LiveAgent informācijas paneli
- Dodieties uz konfigurāciju. Noklikšķiniet uz tērzēšanas un pēc tam uz tērzēšanas pogas .
- Noklikšķiniet uz rediģēt pogas, kuru vēlaties izmantot, un nokopējiet integrācijas kodu
- Tālāk dodieties pie Joomla veidņu pārvaldnieka
- Noklikšķiniet uz veidnes, kas ir iestatīta kā noklusējuma vietnei
- Noklikšķiniet uz Rediģēt galvenās lapas veidni un ielīmējiet pogas kodu parādītajā HTML kodā. Ielīmējiet to virs & lt;/body & gt; atzīme :

- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Tagad, kad jūsu vietne ir integrēta, LiveAgent poga tiks parādīta atbilstoši tās iestatījumiem (pa kreisi, pa labi, apakšā, bezsaistē, tiešsaistē):

Kas ir Joomla?
Joomla ir bezmaksas un atvērtā pirmkoda satura pārvaldības sistēma (CMS) tīmekļa satura publicēšanai. Tā ir ideāla programmatūra maziem uzņēmumiem, NVO, bezpeļņas organizācijām, valdības organizācijām un lieliem uzņēmumiem. Pašlaik Joomla mitina gandrīz 2 miljonus aktīvu vietņu.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent Joomla integrācija ļauj Joomla vietnēs izvietot tiešraides tērzēšanas pogas.
Frequently asked questions
Kādas ir Joomla lietošanas priekšrocības?
- ļoti pielāgojama
- dažādas veidnes
- noderīgi paplašinājumi
- SEO iespējas
Kā jūs varat integrēt LiveAgent ar Joomla?
1. Savā LiveAgent informācijas panelī pārejiet uz konfigurāciju
2. Noklikšķiniet uz Tērzēšana - Tērzēšanas pogas
3. Izveidojiet tiešsaistes tērzēšanas pogu un nokopējiet HTML kodu
4. Ievietojiet HTML kodu savā Joomla (rediģējiet galvenās lapas veidni - ielīmēt - saglabāt)
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
LiveAgent piedāvā centralizētu klientu apkalpošanas sistēmu, kas atbalsta vairākas valodas un piedāvā analītikas pārskatu. Programma arī ir piemērota partnerības programmām, kur var nopelnīt reģistrēšanās un periodiskas komisijas, izmantojot 90 dienas sīkfailus. Partnerības maksājumu sistēma ir fiksēta un ir vidēji 8%.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra mazumtirdzniecības nozarei, kas piedāvā sūdzību pārvaldības un bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru, kā arī tīmekļa seminārus. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un brīvu reģistrāciju, kā arī atbalsta portālu un datu migrāciju. Uzņēmums piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir viens no integrācijas un alternatīvu risinājumu piedāvātājiem.
LiveAgent piedāvā zvanīšanas pogas, kas ļauj klientiem zvanīt uz uzņēmumu no mājaslapas un uzlabot viņu pieredzi. Pogas var būt pielāgojamas un darbojas ar visām galda tālruņu zīmoliem. LiveAgent piedāvā arī tērzēšanas sadali un citas funkcijas, piemēram, tērzēšanas vēstures un bezmaksas izmēģinājumu uz 14 dienām.