Drupal integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu, lai aktivizētu savu Drupal spraudni.
- Lejupielādējiet un instalējiet Drupal Live Agent moduli
- Izmantojiet savu kontu vai izveidojiet bezmaksas izmēģinājuma kontu
- Pēc veiksmīgas pieteikšanās LiveAgent serverī notīriet Drupal kešatmiņu. Pēc tam otrajā cilnē varat konfigurēt pogas
- Izvēlieties, kuru pogu vēlaties izmantot. Katra iespējotā poga tiks izveidota savā blokā, kuru varat iespējot bloka konfigurācijas lapā
- Izbaudiet Live Agent izmantošanu
Kas ir Drupal?
Drupal ir satura pārvaldības programmatūra. To izmanto, lai izveidotu daudzas vietnes un lietojumprogrammas, kuras izmantojat katru dienu. Vēsturiski Drupal izmanto vairāk nekā miljons vietņu, ieskaitot dažus mūsu lietotājus. Tāpēc mēs nolēmām veikt Drupal integrāciju, lai jūs varētu pilnībā izmantot LiveAgent
Kā Jūs to varat izmantot?
Tiešraides tērzēšana – jūsu klienti var sazināties ar jums reāllaikā, izmantojot jūsu vietnē esošo tiešsaistes tērzēšanas pogu . Izmantojot tiešsaistes tērzēšanu savā vietnē, jūs varat pārvērst savas vietnes apmeklētājus par klientiem daudz ātrāk nekā iepriekš. Pētījumi rāda, ka pārdošanas apjoms vidēji pieaug par 35%, ja jūsu vietnē ir tiešsaistes tērzēšanas poga. Jūsu tiešsaistes tērzēšanas pogas būs automātiski redzamas jūsu lapās, nav nepieciešams HTML/kodējums.
Helpdesk – klienti var ar Jums sazināties, izmantojot vairākus kanālus (varat savienot neierobežotu skaitu e-pasta kontu , sociālos kontus, tālruņu numurus utt. un sakārtojiet tos vairākās nodaļās.)
Bezsaistes ziņojumi – ja Jūsu atbalsts nav tiešsaistē, klienti var atstāt Jums bezsaistes ziņojumu, uz kuru vēlāk var atbildēt pa e -pastu.
Frequently Asked Questions
Kas ir Drupal?
Drupal ir satura pārvaldības sistēma, kas izstrādāta jebkurai personai vai uzņēmumam, kurš vēlas izveidot digitālu klātbūtni.
Kādas ir Drupal lietošanas priekšrocības?
- augsta drošība - spēja pārvaldīt vairākas vietnes no vienas saskarnes - saturs, kas optimizēts dažādām ierīcēm - moduļa paplašinājumi
Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.
Kā izveidot Čata ielūgumus LiveAgent sistēmā
Izvēlieties Jūsu LiveAgent subdomēna nosaukumu, lai uzlabotu klientu iesaisti un pārdošanas rezultātus, izmantojot čata ielūgumus. LiveAgent nodrošina visaptverošu pamācību par čata ielūgumu izveidi un iestatīšanu. Uzticamas klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums.
The article emphasizes the importance of providing customers with access to content that can help solve problems related to the company's products or services. LiveAgent's knowledge base allows for customization based on product categories and customer types. The article also mentions the process of creating a LiveAgent account and panel, with a reminder that the website uses cookies. Interested parties are invited to sign up for a demonstration of LiveAgent's services.