Drupal

Lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu, lai aktivizētu savu Drupal spraudni.

  • Lejupielādējiet un instalējiet Drupal Live Agent moduli
  • Izmantojiet savu kontu vai izveidojiet bezmaksas izmēģinājuma kontu
  • Pēc veiksmīgas pieteikšanās LiveAgent serverī notīriet Drupal kešatmiņu. Pēc tam otrajā cilnē varat konfigurēt pogas
  • Izvēlieties, kuru pogu vēlaties izmantot. Katra iespējotā poga tiks izveidota savā blokā, kuru varat iespējot bloka konfigurācijas lapā
  • Izbaudiet Live Agent izmantošanu
LiveAgent tiešraides tērzēšanas pogu veidnes, kas parādītas Drupal

Kas ir Drupal?

Drupal ir satura pārvaldības programmatūra. To izmanto, lai izveidotu daudzas vietnes un lietojumprogrammas, kuras izmantojat katru dienu. Vēsturiski Drupal izmanto vairāk nekā miljons vietņu, ieskaitot dažus mūsu lietotājus. Tāpēc mēs nolēmām veikt Drupal integrāciju, lai jūs varētu pilnībā izmantot LiveAgent

Kā Jūs to varat izmantot?

Tiešraides tērzēšana – jūsu klienti var sazināties ar jums reāllaikā, izmantojot jūsu vietnē esošo tiešsaistes tērzēšanas pogu . Izmantojot tiešsaistes tērzēšanu savā vietnē, jūs varat pārvērst savas vietnes apmeklētājus par klientiem daudz ātrāk nekā iepriekš. Pētījumi rāda, ka pārdošanas apjoms vidēji pieaug par 35%, ja jūsu vietnē ir tiešsaistes tērzēšanas poga. Jūsu tiešsaistes tērzēšanas pogas būs automātiski redzamas jūsu lapās, nav nepieciešams HTML/kodējums.

LiveAgent tiešraides tērzēšana nenotiek Drupal mājas lapā.

Helpdesk – klienti var ar Jums sazināties, izmantojot vairākus kanālus (varat savienot neierobežotu skaitu e-pasta kontu , sociālos kontus, tālruņu numurus utt. un sakārtojiet tos vairākās nodaļās.)

Nodaļas

Bezsaistes ziņojumi – ja Jūsu atbalsts nav tiešsaistē, klienti var atstāt Jums bezsaistes ziņojumu, uz kuru vēlāk var atbildēt pa e -pastu.

LiveAgent universālā iesūtne datora ekrānā

Frequently asked questions

Kas ir Drupal?

Drupal ir satura pārvaldības sistēma, kas izstrādāta jebkurai personai vai uzņēmumam, kurš vēlas izveidot digitālu klātbūtni.

Kādas ir Drupal lietošanas priekšrocības?

- augsta drošība

- spēja pārvaldīt vairākas vietnes no vienas saskarnes

- saturs, kas optimizēts dažādām ierīcēm

- moduļa paplašinājumi

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Vēlaties uzzināt ko vairāk par Stonly zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Stonly zināšanu bāzes apskats

Stonly ir zināšanu bāzes risinājums, kas piedāvā dažādas sagataves un ļoti modernu saskarni, kuras izmantošana ir vienkārša. Ceļvedis palīdzēs lietotājiem izveidot saturu soli pa solim, bet var būt grūtības, ja vēlaties kaut ko citu no saraksta. Stonly nav bezmaksas un tā dažādās paketes cenām var būt augstas, no $128,55 mēnesī līdz $464,26 mēnesī.

Visātrākais veids, kā nodrošināt klientu atbalstu, ir sazināties ar klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu. Tiešsaistes čata rīks nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu.

Čata rīks

Čata rīks ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu saziņā ar klientiem. Tas nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās. Pateicoties iespējai saņemt attēlus, video un koplietot ekrānu, var skaidri parādīt, ko tieši darīt. Šāds rīks ir ļoti būtisks, lai veidotu attiecības ar klientu un pārveidotu apmeklētājus par maksājošajiem klientiem. LiveAgent ir lielisks piemērs tiešsaistes čata programmatūrai, kas nodrošina plašas iespējas lietotājiem.

Kā sazināties ar Dribble klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

Dribble Palīdzības Dienesta Kontakti

LiveAgent ir uzņēmuma programmatūra, kas piedāvā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa un citus programmu risinājumus. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejami šabloni, seminaru norises, iepazīšanās pārskatīšana un izmaksu kalkulators. Sociālajos tīklos ir piedāvāta iespēja seko kampaņām un jaunumiem. Quality Unit, LLC saglabā tiesības un nodrošina drošību un privātumu.

Kā sazināties ar Drupal klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

Drupal Aid Palīdzības Dienesta Kontakti

Drupal Aid piedāvā atbalstu un uzturēšanas pakalpojumus Drupal lietotājiem un mājaslapu īpašniekiem. To var sazināties ar e-pastu, zvanot uz karsto līniju un izmantojot tiešsaistes tērzēšanu. Arī ir pieejams tiešsaistes čata atbalsts. Juridiski saistību un privātuma politiku var atrast uz Drupal Aid mājaslapas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju