Partners
Kas ir iPlan?
iPlan ir vadošā kompānija telekomunikāciju un tehnoloģiju pakalpojumu sniegšanā lielākajās Argentīnas pilsētās jau kopš 1999. gada.
Jau no paša sākuma mēs sadarbojamies ar uzņēmumiem, sniedzot tiem priekšlikumus, kas pielāgoti viņu vajadzībām. Šodien mēs ar viņiem kopā dodamies uz digitālajām pārvērtībām.
iPlan mērķis ir pārveidot tehnoloģisko pieredzi un kļūt par labāko telekomunikāciju un IT pakalpojumu sniedzēju korporatīvajiem klientiem, kā arī augstvērtīga interneta pakalpojuma premium izvēli Argentīnas dzīvojamo māju tirgū.
Kā jūs to varat izmantot?
Liveagent un iPlan ir partneri, kas atvieglo iPlan integrāciju. LiveAgent neiekasē papildu maksu par iPlan VoIP numura pievienošanu jūsu zvanu centram.
Ja vēlaties izveidot iPlan savienojumu ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri

3. Atrodiet iPlan

4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus

IPlan integrācijas maksa:
Ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Taču iPlan par saviem pakalpojumiem iekasē maksu, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
IPlan priekšrocības
- Rentabls
- Uzlabota lietotāju pieredze
- pieeja visā Argentīnā
- augsta uzticamība
Vai vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību? Skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!
Frequently asked questions
Kas ir iPlan?
iPlan ir vadošā kompānija telekomunikāciju un tehnoloģiju pakalpojumu sniegšanā lielākajās Argentīnas pilsētās jau kopš 1999. gada.
Cik maksā iPlan integrācija ar LiveAgent?
LiveAgent ir iPlan partneris. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr atcerieties, ka iPlan iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā LiveAgent var ieviest iPlan VoIP numuru?
Vienkārši dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > iPlan. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to uzreiz izmantot.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina saziņu un palīdzību reklamāciju un pirkumu pārvaldīšanā. Tā piedāvā klientu pārvaldības sistēmas un konsultācijas. LiveAgent nodrošina saites un kontaktus uz tīmekļa semināriem. Šajā tekstā ir arī informācija par drošības politikas prasībām, kas ietver PCI-DSS standartus un aģenta segvārdu, lai samazinātu reālās identitātes atklāšanas riskus. Axigen piegādā programmas funkciju, bet LiveAgent nodrošina savienojumus ar citām platformām un aģentu uzraudzību.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
Tekstā tiek apskatīti dažādi mārketinga rīki, tostarp Pabbly un LiveAgent, un tiek ieteikts uzlabot e-pasta adresātu sarakstu un veidot saturu, kas sniedz vērtību potenciālajiem abonentiem. Tiek piedāvāti arī dažādi uzņēmumu apkalpošanas risinājumi, piemēram, Dovecot un Zimbra, kā arī palīdzība no NGINX komandas. Izejošai pārdošanai tiek noteikts kā efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus un palielināt uzņēmuma ieņēmumus.