IP Voice integration
Partner website
Kas ir IP Voice?
IP VOICE ir Argentīnas uzņēmums no Mar del Plata, kas izveidots, lai nodrošinātu kvalitatīvus, pieejamus pakalpojumus, kas izceļas ar konkurētspējīgu cenu.
Kopš 2009. gada IP Voice nodrošina VoIP telefonijas risinājumus MVU un citus uzņēmumus ar jaunākajām tehnoloģijām.
Līdz ar to IP Voice papildina vietējos interneta pakalpojumus, paplašinot savu produktu un pakalpojumu portfeli, vienmēr saglabājot labāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū.
Kā to var izmantot?
LiveAgent un IP Voice tagad ir partneri, kas padara IP Voice integrāciju vieglāku nekā jebkad agrāk. LiveAgent neiekasē papildu maksu par IP Voice VoIP numura pievienošanu zvanu centram.
Ja vēlaties IP Voice savienot ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet IP Voice
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
IP Voice integrācijas izmaksas:
IP Voice un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr IP Voice iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
IP Voice priekšrocības
- Rentabls
- Uzlabota lietotāja pieredze
- pieejams visā Argentīnā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir IP Voice?
IP VOICE ir Argentīnas uzņēmums no Mar del Plata, kas izveidots, lai nodrošinātu kvalitatīvus, pieejamus pakalpojumus, kas izceļas ar konkurētspējīgu cenu.
Cik maksā IP Voice un LiveAgent integrācija?
Liveagent jau ir integrējis savā programmā IP Voice. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka IP Voice iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā ieviest IP Voice VoIP numuru LiveAgent programmā?
Kā jau iepriekš minējām, IP Voice jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem. 1. Dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > IP Voice 2. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to izmantot jau tūlīt
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo e-pasta mārketingu un klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas funkcijas un pielāgojamas integrācijas. Tas palīdz uzņēmumiem palielināt produktivitāti un uzlabot klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās un ir pieejama no $15 līdz $29 / mēnesim.
Cisco IP Phone 8800 Sērijas Apskats
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un daudzas citas funkcijas, kas uzlabo darbību un efektivitāti. Arī Cisco IP tālruņi un LiveAgent programmatūra veicina produktivitāti un paplašina zvanu apstrādes iespējas. Uzziniet vairāk par šiem risinājumiem, lai uzlabotu savu uzņēmējdarbību.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.