Kas ir IP Voice?
IP VOICE ir Argentīnas uzņēmums no Mar del Plata, kas izveidots, lai nodrošinātu kvalitatīvus, pieejamus pakalpojumus, kas izceļas ar konkurētspējīgu cenu.
Kopš 2009. gada IP Voice nodrošina VoIP telefonijas risinājumus MVU un citus uzņēmumus ar jaunākajām tehnoloģijām.
Līdz ar to IP Voice papildina vietējos interneta pakalpojumus, paplašinot savu produktu un pakalpojumu portfeli, vienmēr saglabājot labāko cenas un kvalitātes attiecību tirgū.
Kā to var izmantot?
LiveAgent un IP Voice tagad ir partneri, kas padara IP Voice integrāciju vieglāku nekā jebkad agrāk. LiveAgent neiekasē papildu maksu par IP Voice VoIP numura pievienošanu zvanu centram.
Ja vēlaties IP Voice savienot ar LiveAgent zvanu centru, vienkārši piesakieties savā LiveAgent kontā un sekojiet norādījumiem.
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Dodieties uz Numuri
3. Atrodiet IP Voice
4. Noklikšķiniet uz Pievienot
5. Pievienojiet nepieciešamos datus
IP Voice integrācijas izmaksas:
IP Voice un LiveAgent ir partneri. Tādējādi, ja jums ir LiveAgent abonements, integrācija ir bez maksas. Tomēr IP Voice iekasē maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas atsevišķi.
IP Voice priekšrocības
- Rentabls
- Uzlabota klientu pieredze
- pieejams visā Argentīnā
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently asked questions
Kas ir IP Voice?
IP VOICE ir Argentīnas uzņēmums no Mar del Plata, kas izveidots, lai nodrošinātu kvalitatīvus, pieejamus pakalpojumus, kas izceļas ar konkurētspējīgu cenu.
Cik maksā IP Voice un LiveAgent integrācija?
Liveagent jau ir integrējis savā programmā IP Voice. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka IP Voice iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā ieviest IP Voice VoIP numuru LiveAgent programmā?
Kā jau iepriekš minējām, IP Voice jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem.
1. Dodieties uz Konfigurācijas > Zvani > Numuri > IP Voice
2. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet to izmantot jau tūlīt
LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.
LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, kas var paaugstināt klientu apmierinātību un produktivitāti. Balss sakari ir piemēroti dažādām situācijām un LiveAgent atbalsta daudzus balss sakaru veidus. Balss komunikācijas priekšrocība ir dabiskāka komunikācija nekā rakstiska saziņa. Tas nodrošina lielisku klientu apkalpošanas pieredzi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir klientservisa programmatūras uzņēmums, kas piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī noderīgus resursus un apmācības savā akadēmijā. Visi LiveAgent pakalpojumi ir pieejami ar dažādiem sales kontaktiem un tiek piedāvāti arī bez maksas demonstrācijas veidā.