Intercom integration
Kas ir Intercom?
Intercom ir ziņapmaiņas platforma, ko uzņēmumi izmanto saziņai ar klientiem. Ziņojumapmaiņu var izmantot, lai apkopotu un filtrētu datus un veidotu mērķorientētus ziņojumus.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet šo integrāciju, lai izsekotu un pārvaldītu ziņojumus vai lietotājus. Varat pievienot notikumus, piezīmes, izveidot lietotājus, pārvaldīt tagus, atjaunināt uzņēmumus, sūtīt ienākošos ziņojumus un daudz ko citu. Intercom integrācija arī informēs Jūs par jaunumiem, atjauninājumiem un jauniem klientiem.
Ieguvumi
- Sekojiet līdzi uzņēmuma ziņojumapmaiņai
- Apkopojiet datus un pārvaldiet klientus
- Vairs nav jāpārslēdzas starp lietotnēm
Frequently Asked Questions
Kas ir Intercom?
Intercom ir saziņas attiecību platforma, kurā kopš 2011. gada iespējams arī pārvaldīt un glabāt datus.
Kā Jūs varat izmantot Intercom integrāciju LiveAgent sistēmā?
Integrējot Intercom, Jūs varat: - atbildēt saviem klientiem no LiveAgent - izveidot lietotājus, atjaunināt uzņēmumus, pievienot tagus - vākt datus no ziņojumapmaiņas - uzlabot klientu apkalpošanas darba plūsmu
Nepieciešama alternatīva Intercom?
Apsveriet LiveAgent kā spēcīgu Intercom alternatīvu! Piedāvājam universālu iesūtni ar vairāk nekā 179 funkcijām un 40 integrācijām, ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū un daudzvalodu atbalstu. Migrēšana no Intercom uz LiveAgent ir bez maksas un aizņem tikai piecas minūtes. Uzlabojiet klientu apmierinātību, produktivitāti un atbalsta kvalitāti ar mūsu bagātīgo funkciju klāstu. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu un pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām jau šodien!
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!