Lai sāktu izmantot GetResponse ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas pamācībai.
- Pirmkārt, Jums ir jābūt aktīvam GetResponse kontam.
- Ja tāds ir, aktivizējiet spraudni GetResponse sadaļā LiveAgent spraudņi.
- Nospiediet Konfigurēt un kopējiet GetResponse API. Apstipriniet un sāciet abonēšanu!
Kas ir GetResponse?
GetResponse ir tīmekļa e-pasta mārketinga pakalpojums. Tas ļauj nosūtīt plānotus e-pasta ziņojumus (tā sauktos secīgos autoatbildētājus) un automatizē turpmāko darbību, kad tiek pievienoti jauni potenciālie klienti. Jūs varat piegādāt informatīvos biļetenus un viegli pārvaldīt klientus, izmantojot vienu viegli lietojamu saskarni. GetResponse ir viens no populārākajiem autoatbildētāju pakalpojumiem, kopš to 1998. gadā izveidoja Simons Grabovskis.
Kā tas darbojas?
Sāciet pievienot kontaktus GetResponse e-pasta kampaņām tieši LiveAgent programmā. Lai izvairītos no surogātpasta vēstuļu sūtīšanas, pierakstot kontaktu, tiek nosūtīts piekrišanas e-pasts. (Kontaktpersonai jāapstiprina abonēšana).
Piemērs:
Marsellus Vollesa kungs ir ļoti aktīvs un ziņkārīgs klients. Jūs vēlaties, lai viņš būtu informēts par visu, kas saistīts ar LiveAgent. Aktivizējot GetResponse spraudni, jūs varat viņu pierakstīt uz jebkuru no savām pašreizējām e-pasta kampaņām. Wallace kungs saņems piekrišanas e-pastu un apstiprinās savu abonēšanu. Tagad jūs varat sākt sūtīt viņam jebkuru e-pasta saturu, izmantojot GetResponse.


Frequently asked questions
Kas ir GetResponse?
GetResponse ir mārketinga rīks ar tādām funkcijām kā e-pasta mārketings, mārketinga automatizācija, tīmekļa semināri un citas.
Kā Jūs varat integrēt GetResponse pakalpojumā LiveAgent?
Integrācija ir diezgan vienkārša. Ja jums jau ir GetResponse konts, sekojiet tālāk aprakstītajai instrukcijai:
1. Piesakieties pakalpojumā LiveAgent
2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudnis
3. Aktivizējiet GetResponse
4. Nokopējiet API atslēgu
5. Ievietojiet API atslēgu pakalpojumā GetResponse
Izejošā pārdošana ir process, kurā uzņēmumi sazinās ar potenciālajiem klientiem, izmantojot aukstie zvanus, e-pastus vai sociālo mediju. Tajā pašā laikā ienākošā pārdošana balstās uz satura mārketingu un SEO. Veicot abas pieejas kombinēšanu, uzņēmumi var maksimāli paplašināt savu klientu bāzi un palielināt ieņēmumus. Lai palielinātu izejošās pārdošanas efektivitāti, ir jānosaka mērķa tirgus un kartē jānosaka ideālais klienta profils. Turklāt ir svarīgi izveidot sasniegšanas plānu un piesaistīt perspektīvos pircējus. Dati ir jāapkopo un jāanalizē. Kontaktu centriem svarīgi skaidri norādīti mērķi, lai palielinātu pārdošanas apjomus un ieņēmumus.
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas un citu programmatūru. Tas nodrošina proaktīvu klientu atbalstu arī uz WordPress mājaslapām un piedāvā 180 papildu funkcijas un 40 trešo pušu integrācijas. LiveAgent ir alternatīva Smartsupp, kas pieejama bez maksas un kredītkartes rekvizītiem, un var izmēģināt 7 vai 30 dienas. Uzņēmuma mājaslapā var reģistrēties un izveidot savu kontu. Lai izveidotu savu tiešsaistes biznesu, ir vērts izmantot dažus rīkus, piemēram, Etsy meklēšanu un Google Trends un Google Ads Keyword Planner.
Rakstā sniegti padomi un sagataves, kādi e-pasta iesākumi un sveicieni var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē, lai uzlabotu mārketinga metrikas un palielinātu ieņēmumus. Aprakstīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta sūtīšanu, kā arī uzsvērts, ka e-pasta mārketings ir spēcīga tiešsaistes saziņas metode. Lai veiksmīgi izveidotu aktīvo e-pasta abonentu datu bāzi, ir jāmeklē klienti un potenciālie klienti, kuri ir izrādījuši interesi par saziņu. LiveAgent piedāvā funkcijas, kas palīdz uzlabot klientsēdēju kvalitāti un komunikāciju ar klientiem. Zimbra ir jaudīgs biznesa e-pasta risinājums ar uzlabotām funkcijām.
Palīdzības pieteikuma veidlapa
Saziņas veidlapas ir pielietojams instruments, kas ļauj klientiem sazināties ar klientu servisa dienestu un sniegt vajadzīgo informāciju, kas nepieciešama palīdzības pieprasījumu sakārtošanai. Palīdzības pieteikumu veidlapas ir izveidojamas dažādiem pakalpojumu veidiem un ļauj apkopot konkrētas kategorijas. Veidlapu var izvietot vietā, kur klienti visbiežāk meklē palīdzību, lai tā būtu viegli pieejama.