Partners
Lai sāktu izmantot GetResponse ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk sniegtajai integrācijas pamācībai.
- Pirmkārt, Jums ir jābūt aktīvam GetResponse kontam.
- Ja tāds ir, aktivizējiet spraudni GetResponse sadaļā LiveAgent spraudņi.
- Nospiediet Konfigurēt un kopējiet GetResponse API. Apstipriniet un sāciet abonēšanu!
Kas ir GetResponse?
GetResponse ir tīmekļa e-pasta mārketinga pakalpojums. Tas ļauj nosūtīt plānotus e-pasta ziņojumus (tā sauktos secīgos autoatbildētājus) un automatizē turpmāko darbību, kad tiek pievienoti jauni potenciālie klienti. Jūs varat piegādāt informatīvos biļetenus un viegli pārvaldīt klientus, izmantojot vienu viegli lietojamu saskarni. GetResponse ir viens no populārākajiem autoatbildētāju pakalpojumiem, kopš to 1998. gadā izveidoja Simons Grabovskis.
Kā tas darbojas?
Sāciet pievienot kontaktus GetResponse e-pasta kampaņām tieši LiveAgent programmā. Lai izvairītos no surogātpasta vēstuļu sūtīšanas, pierakstot kontaktu, tiek nosūtīts piekrišanas e-pasts. (Kontaktpersonai jāapstiprina abonēšana).
Piemērs:
Marsellus Vollesa kungs ir ļoti aktīvs un ziņkārīgs klients. Jūs vēlaties, lai viņš būtu informēts par visu, kas saistīts ar LiveAgent. Aktivizējot GetResponse spraudni, jūs varat viņu pierakstīt uz jebkuru no savām pašreizējām e-pasta kampaņām. Wallace kungs saņems piekrišanas e-pastu un apstiprinās savu abonēšanu. Tagad jūs varat sākt sūtīt viņam jebkuru e-pasta saturu, izmantojot GetResponse.


Frequently Asked Questions
Kas ir GetResponse?
GetResponse ir mārketinga rīks ar tādām funkcijām kā e-pasta mārketings, mārketinga automatizācija, tīmekļa semināri un citas.
Kā Jūs varat integrēt GetResponse pakalpojumā LiveAgent?
Integrācija ir diezgan vienkārša. Ja jums jau ir GetResponse konts, sekojiet tālāk aprakstītajai instrukcijai: 1. Piesakieties pakalpojumā LiveAgent 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas - Sistēma - Spraudnis 3. Aktivizējiet GetResponse 4. Nokopējiet API atslēgu 5. Ievietojiet API atslēgu pakalpojumā GetResponse
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.