E-pasta automatizācija

Vai jums pietrūkst laika un resursu konsekventai e-pasta iesaistīšanas mārketingam?

Nekonsekventa vai nepietiekama e-pasta mārketinga realizācija galu galā var iznīcināt jūsu biznesu.

Vai Jūs zinājāt, ka…

Uzņēmumiem, kas sūta automatizētas e-pasta ziņas, ir par 133% lielāka iespējamība nosūtīt atbilstošas ziņas, tādas, kas atbilst klienta iepirkšanās ciklam.

E-pasta automatizācijas rīki/integrācijas ir labākais veids, kā uzlabot darbinieku efektivitāti, vienlaikus palielinot pārdošanas apjomus.

Kas ir e-pasta un mārketinga automatizācija?

Kas ir mārketinga automatizācija?

Mārketinga automatizācija ir sistēma, kas ļauj automatizēt uzdevumus, kas uzlabo jūsu pārdošanas apjomus. Visnozīmīgākais ieguvums ir tas, ka mārketinga speciālisti var ērti pievērsties citiem uzdevumiem, vienlaikus nodrošinot, ka visi klienti izmanto vienu un to pašu mārketinga piltuvi.

Viens no efektīvas mārketinga automatizācijas piemēriem ir e-pasta ziņu automatizēšana, lai piegādātu vajadzīgo ziņojumu visiek klientiem jūsu e-pasta sarakstā. E-pasta automatizācija tiek plaši izmantota visdažādākajās nozarēs, it īpaši e-komercijas uzņēmumos. Piemēram, e-komercijas platformās ir iekļauti e-komercijas automatizēšanas rīki un e-komercijas zīmolu integrācija, lai veicinātu atkārtotu rīcību un izveidotu lojālu klientu bāzi. Aplūkosim, kāda ir e-pasta automatizācija.

Kas ir e-pasta automatizācija?

E-pasta automatizācija ir process, kurā varat nosūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņas noteiktā secībā savai auditorijai īstajā brīdī, un tai pat laikā, kamēr strādājat ar citiem uzdevumiem. Tā kā e-pasta ziņojumi tiek sūtīti automātiski, varat izmantot daudzas tā priekšrocības. Automātisko e-pasta ziņu secīga sūtīšana ir mārketinga stratēģija, kuras mērķauditorija tiek atlasīta pēc to pirkumu paradumiem, pārdošanas notikumiem un vajadzībām ar dinamisku saturu.

Kopumā būtisks e-pasta mārketinga automatizācijas faktors ir attiecīgā satura e-pasta sērijveida piegāde. Tādējādi var gūt milzīgus ilgtermiņa ieguvumus, piemēram, klientu lojalitāti, klientu noturēšanu un pārdošanas pieaugumu.

Kāpēc jāautomatizē mārketinga e-pasta ziņas?

E-pasta mārketinga priekšrocības ir šādas:

Klientu noturēšana

Nosūtot e-pasta ziņas īstajā brīdī mērķauditorijai, var ievērojami palielināt atkārtotu pārdošanu. Piemēram, e-komercijas pārdošanas atkārtošanai lieliski noder pamesto grozu e-pasta ziņas vai e-pasta piedāvājumi.

Klientu lojalitāte

E-pasta ziņas ir gudrs veids, kā uzlabot klientu attiecību pārvaldību. Piemēram, e-pasta nosūtīšana klienta dzimšanas dienā ir veids, kā uzlabot attiecības un stiprināt klienta saikni ar zīmolu. Turklāt atsauksmju e-pasti, aptauju e-pasti, īpaši paziņojumi – visi šie vienkāršie automatizācijas e-pasti var radīt lojālus klientus.

Uzlabota mārketinga darbplūsma

E-pasta mārketinga automatizācija ir lielisks veids, kā uzlabot jūsu mārketinga darbplūsmas. Jūsu zīmols var nosūtīt ziņas jūsu klientu bāzei, tai pašā laikā strādājot pie citiem uzdevumiem, jo process ir automātisks. Tādējādi var nodrošināt kvalitatīvu klienta ceļu un klienta pieredzi.

Palielināts pārdošanas apjoms

Vai zinājāt, ka jūsu zīmols var palielināt ieņēmumus, izmantojot e-pasta ziņas? Tas ir tāpēc, ka e-pasta automatizācija potenciālajiem klientiem rada informētību un pārvērš potenciālos klientus par klientiem.

Kā sākt darbu ar e-pasta automatizāciju

Vispirms jums jānoskaidro, kurš rīks vai programmatūra, ir vispiemērotākais jūsu uzņēmumam. Tāpēc, nosakot pareizo rīku, kas nodrošinās, ka jūsu klienti nokļūst jūsu izvēlētajā mārketinga piltuvē, noteikti apsveriet pielāgošanas iespējas, cenu, uzlabotās funkcijas un lietošanas ērtumu.

Kā jau iepriekš teicām, ir ļoti svarīgi izvēlēties jūsu uzņēmumam piemērotāko sistēmu, tāpēc iesakām izmantot programmatūras apskata vietnes, lai sašaurinātu to rīku sarakstu, kas palielinās jūsu e-pasta reklāmguvumu līmeni. Turklāt izmantojiet bezmaksas demonstrāciju izmēģinājumus, lai saprastu, kā darbojas instrumenti.

Ja meklējat visaptverošu klientu apkalpošanas platformu, kas ļauj automatizēt e-pasta ziņas mārketinga un atbalsta pakalpojumiem, LiveAgent ir īstā izvēle.

Kas ir LiveAgent?

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas apkopo klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, foruma, Facebook, Instagram, Viber, Twitter u.c. Turklāt tā izveido visaptverošus pārskatus, lai jūsu vadītāji varētu viegli pamanīt visas problēmas jau savlaicīgi. Turklāt tā automatizē klientu ikdienas apkalpošanas/atbalsta uzdevumus, lai uzlabotu efektivitāti. Sistēmā ietilpst zvanu centrs, pieteikumu apstrāde, zināšanu bāze, forums, klientu portāls, tiešsaistes čats un daudz kas cits. Lai uzzinātu vairāk, droši noskatieties zemāk redzamo video.

Vai jūs interesē LiveAgent? Liveagent piedāvā 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu visiem abonementiem. Tāpēc izmēģini to uzlabo darbplūsmu jau uzreiz.

Kā var automatizēt e-pastus LiveAgent?

Liveagent piedāvā vairāk nekā 180 integrācijas, lai lielākā daļa informācijas būtu pieejama no vienota interfeisa. Piemēram, varat integrēt ActiveCampaign vai Clickfunnels. Abas šīs e-pasta automatizācijas integrācijas ilgtermiņā var uzlabot konvertēšanas rezultātus.

Skatiet LiveAgent pieejamo e-pasta mārketinga integrāciju, lai vairāk uzzinātu par reklāmguvumu darbību aktivizēšanu.

Ar automatizācijas rīku nosūtīto e-pasta ziņu veidi

Dažādi e-pasta mārketinga rīki dod izmērāmu pārliecību par, piemēram, pirkšanas līmeņa un ieņēmumu pieaugumu. Tālāk skatiet automatizētu e-pasta ziņu piemērus, lai gūtu iedvesmu.

  • Abonēšanas apstiprinājuma e-pasti
  • Pasūtījuma e-pasti
  • Īpašu piedāvājumu e-pasti
  • Gadskārtējie e-pasti
  • Transakciju e-pasti
  • Aptauju e-pasti
  • Jaunāko ziņu e-pasti
  • Bezmaksas izmēģinājuma termiņa beigu e-pasti
  • Abonenta pārtraukšanas e-pasti
  • Speciālo apskatu e-pasti
  • Bezmaksas dāvanu e-pasti
  • Uzsākšanas e-pasti

Kad neizmantot automatizētos e-pastus

Lai gan automatizētiem e-pastiem ir daudz priekšrocību, tās vajadzētu izmantot piesardzīgi. Noteiktas situācijas prasa klientu apkalpošanas aģentu uzmanību. Piemēram, zīmoliem nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu pieprasījumiem. Klientam parasti ir vajadzīga tūlītēja atbilde un tas sagaida cilvēka iesaistīšanos. Automatizēts e-pasts nevar atrisināt jebkuru pieprasījumu, jo katrs gadījums ir atšķirīgs. Pārāk liela e-pasta automatizācija var at;nemt cilvēciskuma elementu jūsu zīmolam.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir mārketinga automatizācija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mārketinga automatizācija ir sistēma, kas ļauj automatizēt uzdevumus, kas uzlabo jūsu pārdošanas apjomus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir e-pasta automatizācija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta automatizācija ir process, kurā varat nosūtīt iepriekš sagatavotus e-pastus noteiktā secībā savai auditorijai atbilstošajā brīdī, tai pat laikā strādājot pie citiem uzdevumiem.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc vajadzētu automatizēt e-pasta mārketingu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta mārketinga priekšrocības sniedz labāku klientu noturēšanu, mārketinga darbplūsmas, lielāku klientu lojalitāti un pārdošanu. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzsākt e-pasta automatizāciju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzsāktu darbu, ir jānoskaidro jūsu uzņēmumam vispiemērotākais rīks/programmatūra. Tāpēc, nosakot pareizo e-pasta automatizācijas rīku, noteikti apsveriet pielāgošanas iespējas, cenu, uzlabotās funkcijas un lietošanas ērtumu, lai nodrošinātu, ka klienti izmanto atbisltošu mārketinga piltuvi. ” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida e-pasti tiek sūtīti ar automatizācijas rīku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Daži automatizācijas e-pastu piemēri: sveiciena e-pasti, dzimšanas dienas e-pasti, piegādes e-pasti, atsauksmju/aptauju e-pasti, jubilejas e-pasti utt.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad neizmantot automatizētos e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai gan automatizētiem e-pastiem ir daudz priekšrocību, tos vajadzētu izmantot piesardzīgi. Noteiktas situācijas prasa klientu apkalpošanas aģentu uzmanību. Piemēram, atbildes uz klientu jautājumiem nedrīkst būt automatizētas. Klientiem parasti ir vajadzīga tūlītēja atbilde un tie sagaida cilvēku iesaistīšanos.” } }] }
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Kad neizmantot automatizētos e-pastus
Slido green logo
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.