ExpressionEngine integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ExpressionEngine Privātuma Politika
Ja vēlaties savai ExpressionEngine pievienot kādu no tērzēšanas pogām , to var izdarīt viegli ievietojot pogas kodu globālā galvenes vai kājenes failā.
- Vispirms nokopējiet vajadzīgo tērzēšanas pogu – savā LiveAgent .
- Dodieties uz Configuration & gt; Tērzēšana & gt; Tērzēšanas pogas , rediģējiet izvēlēto pogu un kopējiet integrācijas kodu.
- Tagad dodieties uz Expression Engine Design & gt; Veidnes & gt; Rediģēt & gt; globāls un izvēlieties galvenes vai kājenes failu . Mūsu piemērā mēs strādājam ar kājenes failu. Ielīmējiet kodu koda apgabalā:
- Jūs esat pabeidzis! Saglabājiet izmaiņas, izmantojot pogu Atjaunināt, un jūsu vietne tagad ir integrēta ar pogu. Tas tiks parādīts, pamatojoties uz pogu iestatījumiem.
Kas ir ExpressionEngine?
ExpressionEngine ir satura pārvaldības sistēma, ar kuras palīdzību jūs varat izveidot vietni vai forumu. Tas ir diezgan izturīgs, tam ir jaudīga drošības sistēma, turklāt tas ir ļoti pielāgojams.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent ļauj izvietot tērzēšanas pogas savās ExpressionEngine vietnēs.
Frequently Asked Questions
Kādas ir ExpressionEngine lietošanas priekšrocības?
- lietotājam draudzīgs - lieliska drošība - plašs papildinājumu/paplašinājumu klāsts
Kā integrēt ExpressionEngine ar LiveAgent?
Tālāk ir norādītas dažas darbības, lai integrētu tiešsaistes tērzēšanas pogu: 1. Reģistrējieties / piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Tērzēšana -& gt; Tērzēšanas poga 3. Izveidojiet vai pielāgojiet tērzēšanas pogu 4. Kopējiet HTML kodu no LiveAgent 6. Ievietojiet kodu ExpressionEngine ( dizains - veidnes - rediģēt - Globāls - kājene/galvene - Ielīmēt - Saglabāt ) & nbsp;
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
LiveAgent piedāvā daudzus veidus, kā uzlabot klientu apkalpošanu, izvairieties no žargona, pārtrauciet, saglabājiet pozitīvu attieksmi un piedāvājiet klientiem pretēju padomu savām interesēm. Integrējiet LiveAgent tālrunī un izmantojiet Google MI čatbotu Bard Eiropā, lai uzlabotu komunikāciju un klientu apkalpošanu. Yealink t33g tālrunis ar HD voice un krāsainu displeju var būt lielisks risinājums tālruņa centra darbībai. Integrējiet LiveAgent tērzēšanas pogas savā Joomla vietnē, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzticīgs LiveAgent ir labākā izvēle klientu apkalpošanai.