Ja vēlaties savai ExpressionEngine pievienot kādu no tērzēšanas pogām , to var izdarīt viegli ievietojot pogas kodu globālā galvenes vai kājenes failā.
- Vispirms nokopējiet vajadzīgo tērzēšanas pogu – savā LiveAgent .
- Dodieties uz Configuration & gt; Tērzēšana & gt; Tērzēšanas pogas , rediģējiet izvēlēto pogu un kopējiet integrācijas kodu.
- Tagad dodieties uz Expression Engine Design & gt; Veidnes & gt; Rediģēt & gt; globāls un izvēlieties galvenes vai kājenes failu . Mūsu piemērā mēs strādājam ar kājenes failu. Ielīmējiet kodu koda apgabalā:

- Jūs esat pabeidzis! Saglabājiet izmaiņas, izmantojot pogu Atjaunināt, un jūsu vietne tagad ir integrēta ar pogu. Tas tiks parādīts, pamatojoties uz pogu iestatījumiem.
Kas ir ExpressionEngine?
ExpressionEngine ir satura pārvaldības sistēma, ar kuras palīdzību jūs varat izveidot vietni vai forumu. Tas ir diezgan izturīgs, tam ir jaudīga drošības sistēma, turklāt tas ir ļoti pielāgojams.
Kā jūs to varat izmantot?
LiveAgent ļauj izvietot tērzēšanas pogas savās ExpressionEngine vietnēs.
Frequently asked questions
Kādas ir ExpressionEngine lietošanas priekšrocības?
- lietotājam draudzīgs
- lieliska drošība
- plašs papildinājumu/paplašinājumu klāsts
Kā integrēt ExpressionEngine ar LiveAgent?
Tālāk ir norādītas dažas darbības, lai integrētu tiešsaistes tērzēšanas pogu:
1. Reģistrējieties / piesakieties savā LiveAgent kontā
2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Tērzēšana -& gt; Tērzēšanas poga
3. Izveidojiet vai pielāgojiet tērzēšanas pogu
4. Kopējiet HTML kodu no LiveAgent
6. Ievietojiet kodu ExpressionEngine ( dizains - veidnes - rediģēt - Globāls - kājene/galvene - Ielīmēt - Saglabāt )
& nbsp;
Čata rīks ir ļoti noderīgs, lai palīdzētu saziņā ar klientiem. Tas nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās. Pateicoties iespējai saņemt attēlus, video un koplietot ekrānu, var skaidri parādīt, ko tieši darīt. Šāds rīks ir ļoti būtisks, lai veidotu attiecības ar klientu un pārveidotu apmeklētājus par maksājošajiem klientiem. LiveAgent ir lielisks piemērs tiešsaistes čata programmatūrai, kas nodrošina plašas iespējas lietotājiem.
LiveAgent ir labāka alternatīva nekā Vision, HelpSpot un citas programmas klientu apkalpošanai. Tā piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu. Tiešsaistes čata rīks nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā dažādus resursus un rīkus, piemēram, krīzes komunikācijas plānu un tērzēšanas programmatūru. Papildu zināšanu bāzes ir pieejamas par $19.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar integrācijām, kas palīdz saņemt visus klientu pieprasījumus vienā programmatūrā. Integrācija piedāvā arī palīdzības dienestu programmatūras paplašinājumus, un var savienot ar dažādiem tālruņu operatoriem un e-pasta serveriem. LiveAgent ir izveidojis integrācijas sagataves, lai zināšanu bāzes lietotāji varētu iesniegt savus integrācijas pieprasījumus un uzlabot ikdienas darba aktivitātes, automatizējot procesus un nodrošinot labākas klientu pieredzes.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz radīt klienta vērtību. Programmatūra piedāvā e-pasta un zināšanu bāzes sagataves, kā arī atbalstu, integrācijas un citas funkcijas. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas demonstrāciju un kontaktēšanos ar pārdošanas speciālistiem. Uzņēmums piedāvā arī citas programmatūras, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. Sales kontakti ir pieejami uzņēmuma mājaslapā.