Partners
Kas ir ConvergeHub?
ConvergeHub ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājums, kas pieejams par atbilstošu cenu. Tas ļauj lietotājiem pārvaldīt potenciālos klientus, kontaktpersonas, lietotāju kontus un piedāvājumus no viena ērta risinājuma. Convergeub sniedz klientu ieskatus lai palielinātu pārdošanas pārstāvju jaudu, un sniegtu automatizāciju atkārtotiem pārdošanas procesiem. Tas var palielināt efektivitāti, palīdzēt sekot klientu datiem, palīdzēt pārvaldīt pārdošanas procesus un atvieglot darbu.
Kā varat izmantot ConvergeHub?
Viegli glabāt, kārtot un sekot klientu informācijai. Convergeub ir ideāls risinājums uzņēmumiem, kas meklē iespēju izmantot uzticamu Klientu Attiecību Pārvaldības risinājumu. Tas var pastiprināt jūsu pārdošanas procesus, palīdzēt sekot klientu datiem, piemēram, viņu kontaktiem, interesēm, nepatikai vai personiskajām interesēm. Kombinācijā ar LiveAgent ConvergeHub var būt lielisks papildinājums jūsu klientu atbalstam. Pateicoties Zapier, vienkārša integrācija ļauj veikt automātiskas darbības, piemēram, klientu datu pievienošanu vai rēķinu izveidi.
Ērti pārvaldiet savu klientu atbalsta dienestu, pateicoties LiveAgent palīdzības dienestam ar CRM iespējām. Liveagent var ērti integrēt ar vairākiem CRM risinājumiem, lai palīdzētu jums pārvaldīt klientus un uzlabot saziņu ar klientiem. Mūsu piedāvātais plašais risinājums palīdzēs jums pārvaldīt kontaktus, starp jūsu CRM un jūsu palīdzības dienestu, izmantojot dažādas funkcijas.
Mūsu pieteikumu apstrādes funkcijas ietver vienoto iesūtni, kurā var glabāt saziņu no jebkura klientu kanāla un ērti to sadalīt gan klientu atbalsta aģentiem, gan pārdevējiem. Iestatiet nosacījumus, lai automatizētu ikdienišķus uzdevumus un koncentrētos uz svarīgajiem, vai izveidojiet iepriekšsagatavotas ziņas, lai ātri atbildētu uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vienlaikus saglabājot profesionālu attieksmi pret katru klientu.

Kādas ir ConvergeHub lietošanas priekšrocības?
- Elastīgs un viegli lietojams
- Sadarbības funkcionalitāte
- Atbalsta pārdošanu, mārketingu, atbalstu un rēķinu izrakstīšanu
- Klientu ieskati un atskaites
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Kā integrēt ConvergeHub un LiveAgent ar Zapier palīdzību
Savienojiet savus LiveAgent un ConvergeHub kontus vienkārši caur Zapier un izveidojiet savu integrāciju. Lieliski ir tas, ka var pielāgot integrāciju izmantojot dažādas iespējas. Apskatiet tālāk redzamo pamācību, kurā ir aprakstīts integrācijas piemērs starp LiveAgent un ConvergeHub.
- Vispirms izveidojiet Zapier kontu vai piesakieties, ja jums tāds jau ir. Pēc tam dodieties uz lapu LiveAgent + ConvergeHub integrēšana. Tagad varat atlasīt trigeri un darbību. Varat izvēlēties kādu no dažādām iespējām, tāpēc padomājiet, ko vēlaties panākt ar integrāciju. Kad esat izvēlējies trigeri un integrāciju, noklikšķiniet uz pogas Connect LiveAgent + ConvergeHub un noklikšķiniet uz Get Started.

- Nākošajos soļos jāveic trigera un darbību konfigurāciju. Jums būs jāsavieno abu programmu konti ar Zapier, lai tas varētu piekļūt nepieciešamajiem datiem jūsu integrācijas izveidei. Pēc tam varat pielāgot integrāciju, sauktu Zap. Pēdējais, kas nepieciešams, ir nosūtīt Zap testu pirms tā iedarbināšanas, lai nodrošinātu, ka tas darbosies, kā paredzēts. Kad tas ir izdarīts, ieslēdziet Zap, un integrācija ir pabeigta.

Kad Zap ir ieslēgts, integrācija ir pabeigta. Ir iespējams izveidot vairāk Zap ar dažādiem iestatījumiem, lai izveidotu vairākus integrēšanas variantus savām programmām. Uzziniet, kā maksimāli izmantot palīdzības dienesta programmatūru, pārlūkojot LiveAgent akadēmijas lapas.

Frequently asked questions
Kas ir ConvergeHub?
Convergeub ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājums. Izmantojot vienu viegli lietojamu rīku, lietotāji var pārvaldīt potenciālos klientus, kontaktpersonas, lietotāju kontus un piedāvājumus. ConvergeHub nodrošina tirdzniecības pārstāvjus ar klientu ieskatiem un automatizē atkārtotas pārdošanas darbības. Jūsu darbs būs efektīvāks, jūs aktualizēsiet informāciju par klientiem, jūsu pārdošanas process tiks labāk pārvaldīts un varēsit strādāt produktīvāk.
Kā izmantot ConvergeHub?
Viegli pārvaldiet klientu informāciju, to glabājot, organizējot un izsekojot. Klienti, kas meklē klientu attiecību pārvaldības risinājumus, redzēs ConvergeHub kā ideālu risinājumu. Izmantojot šo programmatūru, varat uzlabot pārdošanas procesu un sekot klientu informācijai, piemēram, par viņu kontaktpersonām, simpātijām, nepatiku un personiskajām interesēm. ConvergeHub izmantošana kopā ar LiveAgent var būt arī lielisks papildinājums jūsu klientu atbalstam.
Kādas ir ConvergeHub lietošanas priekšrocības?
- Elastīgs un viegli lietojams
- Sadarbības funkcijas
- Atbalsta pārdošanu, mārketingu, palīdzību un norēķinus
- Klientu ieskati un atskaites
Kā integrēt ConvergeHub un LiveAgent?
Liveagent un ConvergeHub var viegli integrēt, izmantojot Zpier pakalpojumu, kas ļauj izveidot pielāgotas darbplūsmas. Atlasiet trigeri un darbību, lai izveidotu pielāgotu integrāciju, kas pielāgota jūsu mērķim. Izlasiet šo rakstu, kurā aprakstīts integrācijas process.
LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmaturu, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā dažādus klientu atbalsta un CRM pakalpojumus, kuru optimizēšanas rīki uzlabo potenciālo klientu skaitu uzņēmumā. Quality Unit, LLC ir uzņēmuma īpašnieks, kas garantē drošību un privātumu.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Pieejama klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas nodrošina palīdzības pieteikumu uzkrāšanu un pārvaldību. Izmantojot to, var sadalīt un apstrādāt pieteikumus, kā arī tā piedāvā vairākas citu funkcijas. Uzņēmums piedāvā dažādas integrācijas un atbalstu, kā arī ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija. LiveAgent ir popularitāte arī citu atbalsta programmatūru un pašapkalpošanās iespēju vidū. Sales kontakti ir atrodami mājaslapā, kā arī ir iespējams abonēt jaunumus.