Cisco Secure E-pasts integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Cisco Secure E-pasts?
Cisco Secure Email ir e-pasta servera risinājums, kas ir ideāls lieliem uzņēmumiem, kuriem ir nepieciešams drošs e-pasta risinājums. Tā augstais drošības līmenis ir tā galvenā iezīme un padara to par “ejošāko” risinājumu uzņēmumiem, kuriem nepieciešama augsta līmeņa aizsardzība. Tas piedāvā pretvīrusu, surogātpasta aizsardzību, pikšķerēšanas aizsardzību, domēna aizsardzību, aizsardzību pret māņu datiem, kā arī šifrēšanas iespēju.
Kā var izmantot Cisco Secure E-pastu?
Cisco Secure e-pasts ir risinājums lieliem uzņēmumiem un korporācijām, kam nepieciešams nodrošināt savienojumu daudziem e-pasta kontiem. Cisco piedāvā pārsteidzošas drošības opcijas, kas nodrošina drošu jūsu saziņu. Tajā ir iekļautas dažas no labākajām iespējām, kā aizsargāt e-pasta savienojumu ar pretvīrusu un pretsurogātpastu kā standarta līdzekļus. Strādājot ar sensitīvu informāciju, pikšķerēšana un domēna aizsardzība, aizsardzība pret māņu datiem un šifrēšana var izrādīties ļoti parocīga. Cisco Secure e-pastu var integrēt ar LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru. Tas var ievērojami uzlabot klientu atbalsta iespējas, vienlaikus nodrošinot augstu datu aizsardzības līmeni.
LiveAgent var palīdzēt organizēt jūsu e-pasta saziņu un pārvērst to pieteikumos, kurus var viegli atrisināt saskarnē. Pieteikumu apstrādi lielā mērā atbalsta arī produktivitātes funkcijas, kas ļauj būt efektīvākiem. Aplūkojiet vienoto iesūtni, iepriekšsagatavotās ziņas vai pieteikumu sadalīšanu, lai uzzinātu, cik noderīgas tās var būt katram klientu atbalsta aģentam. Izmantojiet automatizācijas nosacījumus, lai automatizētu atkārtotus uzdevumus un izbrīvētu laiku svarīgākām lietām.
Papildus e-pasta saziņai LiveAgent var apstrādāt vēl vairākus klientu atbalsta kanālus. Izbaudiet piekļuvi tiešsaistes čatam, zvanu centram, klientu portālam vai sociālajiem medijiem. Pievienojiet Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber, lai uzlabotu savu sociālo mediju iespējas. Katrs klientu apkalpošanas kanāls tiek atbalstīts ar savu funkciju klāstu, lai atvieglotu darbu. Ieskatieties pilnajā funkciju sarakstā un uzziniet, kā tās var palīdzēt jums tikt galā dažādās situācijās.
Kādas ir Cisco Secure E-pasta priekšrocības?
- Spēcīga IT drošības pieeja
- Viens no drošākajiem e-pasta serveriem
- Ideāli piemērots lieliem uzņēmumiem
- Aizsardzība pret pikšķerēšanu un daudz kas vēl
Safe and secure email ticketing
Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers
Kā integrēt Cisco Secure E-pastu un LiveAgent?
Cisco Secure e-pastu var integrēt LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā, izmantojot IMAP/POP3. Noklikšķiniet uz LiveAgent konfigurācijas iespējas, lai piekļūtu šai iespējai. Tālāk ir sniegta pamācība soli pa solim Cisco Secure e-pasta integrācijai savā pieteikumu apstrādes sistēmā.
- Vai jums vispirms ir jāiegūst Cisco Secure Email e-pasts? Dodieties uz Cisco Secure Email mājaslapu un izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju, pirms maksājat par maksas paketi. Pēc Cisco Secure Email iestatīšanas pārslēdzieties uz LiveAgent un veiciet sekojošās darbības.
- Tiklīdz Cisco Secure Email e-pasts ir iestatīts un gatavs lietošanai, dodieties uz savu LiveAgent kontu. Izveidojiet bezmaksas izmēģinājuma versiju, ja jums tādas vēl nav. Tagad savu e-pastu varat pievienot sadaļā Konfigurācija > E-pasts > Pasta Konti, augšdaļā noklikšķinot uz pogas Izveidot. Tiks atvērts e-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksts. Apakšējā daļā izvēlieties Cits, pēc tam nākamajā logā izvēlieties IMAP/POP3.
- Lai pabeigtu integrāciju, LiveAgent ir jānorāda sava Cisco Secure Email informācija. Jums tiks lūgts norādīt savu lietotājvārdu, paroli un e-pasta adresi. Pēc tam var izvēlēties saņemšanas metodi un norādīt servera informāciju. Noteikti norādiet nodaļu, kas apstrādās pieteikumus no šīs e-pasta adreses. Loga apakšdaļā noklikšķiniet uz pogas Saglabāt, kad esat pabeidzis konfigurāciju.
Viss pabeigts, un LiveAgent tagad saņems Cisco e-pasta ziņojumus pieteikumu apstrādes sistēmā. Varat pievienot vēl citus e-pasta kontus vai izveidot papildu integrācijas. Lai uzzinātu vairāk par klientu atbalsta nodrošināšanu, skatiet LiveAgent Akadēmiju vai tālāk redzamo apskata video.
Secure your email communication with LiveAgent's Cisco Secure Email integration
Protect against phishing attacks, spam, and malware, while seamlessly managing your email queues and providing prompt responses to customer inquiries.
Frequently Asked Questions
Kas ir Cisco Security E-pasts?
Lieli uzņēmumi, kuriem nepieciešams drošs e-pasta risinājums, var izmantot Cisco Secure e-pastu. Augsts drošības līmenis to padara par labāko izvēli uzņēmumiem, kuriem nepieciešams augsts aizsardzības līmenis. Izmantojot šo programmatūru, varat aizsargāt sevi pret surogātpastu, pikšķerēšanu, domēna uzlaušanu, spiegošanu un zagšanu.
Kā izmantot Cisco Security E-pastu?
Cisco Secure e-pasts ir ideāls risinājums lielām organizācijām un korporācijām, kurām ir jāpārvalda daudzi e-pasta konti. Izmantojot savas standarta pretvīrusu un pretsurogātpasta funkcijas, tas piedāvā vienas no labākajām aizsardzības iespējām pret uzbrukumiem caur e-pastu. Risinot jautājumus saistībā ar sensitīviem datiem, pikšķerēšanu un domēnu aizsardzību, var būt ļoti noderīgi visu šifrēt. Cisco Secure e-pastu var integrēt ar LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru.
Kādas ir Cisco Security E-pasta integrācijas priekšrocības?
Spēcīga kiberdrošības pieeja Viens no drošākajiem e-pasta serveriem Ideāls lielajiem uzņēmumiem Aizsardzība pret pikšķerēšanu un vēl daudz kas cits
Kā integrēt Cisco Security E-pastu un LiveAgent?
Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet detalizētu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru klientu apkalpošanai, kā arī citus svarīgus rīkus, lai paaugstinātu efektivitāti. Tas palīdz uzņēmumiem ietaupīt naudu un nostiprināt klientu interesi par piedāvājumiem. LiveAgent ir veidojis lietotājam draudzīgu platformu, kas tiek uzlabota, lai nodrošinātu lielāku efektivitāti. Tūlītējs čats ir ērts saziņas veids ar klientiem, kas ir noderīgs klientu apkalpošanas programmās.
Tekstā tiek ieteikts uzlabot e-pasta adresātu sarakstu, piedāvājot saturu, kas sniedz vērtību potenciālajiem abonentiem, kā arī aprakstīta LiveAgent programma, kas piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Ir arī svarīgi uzturēt aktīvo abonentu bāzi, izmantojot e-pasta mārketinga padomus. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, un LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar integrācijām un daudzām funkcijām.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas uzlabo klientu apkalpošanu un piedāvā vairāk rīku nekā Gmail. Tai ir sociālo mediju integrācija, tiešsaistes čata un zvanu centra iespējas, un tā ir piemērota jebkura lieluma uzņēmumiem. LiveAgent tiek ieteikts visiem, kas vēlas uzlabot savu klientu pieredzi un produktivitāti, un tam ir bezmaksas izmēģinājums. Palīdzības dienesta programmatūra var kalpot arī kā servisa līmeņa līgumu pārvaldības līdzeklis. Svarīgi uzturēt aktīvu abonentu bāzi un veiksmīgi izmantot mārketingu, lai uzrunātu adresātus ar personalizētiem e-pastiem.