Cisco Secure E-pasts

Kas ir Cisco Secure E-pasts?

Cisco Secure E-pasts ir e-pasta servera risinājums, kas ir ideāli piemērots lieliem uzņēmumiem, kuriem nepieciešams drošs e-pasta risinājums. Tā augstais drošības līmenis ir galvenā iezīme, un tas radīts uzņēmumiem, kam nepieciešama augsta līmeņa aizsardzība. Tas piedāvā antivīrusa, surogātpasta , pikšķerēšanas aizsardzību, domēnu aizsardzību, izsekošanas aizsardzību, kā arī šifrēšanas iespējas.

Kā var izmantot Cisco Secure E-pastu?

Cisco Secure E-pasts ir risinājums lieliem uzņēmumiem un uzņēmumiem, kuriem ir jāapkalpo liels e-pasta kontu skaits. Cisco piedāvā apbrīnojamas aizsardzības iespējas, kas nodrošina jūsu saziņas drošību. Tam ir daži no labākajiem līdzekļiem, kā aizsargāt e-pasta savienojumu ar pretvīrusu un pretsurogātpasta instrumentiem. Pikšķerēšana un domēna aizsardzība, agresīva aizsardzība un šifrēšana var izrādīties ļoti parocīga, strādājot ar sensitīvu informāciju. Cisco Secure e-pastu var integrēt ar LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru. Tas var ievērojami uzlabot klientu atbalsta iespējas, vienlaikus nodrošinot augstu datu aizsardzības līmeni.

Liveagent var palīdzēt organizēt e-pasta saziņu un pārvērst to par pieteikumiem, kurus var viegli atrisināt no vienotas saskarnes. Pieteikumu apstrādi ievērojami atbalsta arī produktivitātes funkcijas, kas ļauj strādāt efektīvāk. Aplūkojiet vienotas iesūtnes, iepriekšsagatavotas ziņas vai pieteikumu sadalīšanu, lai noskaidrotu, cik noderīgas tās var būt katram klientu atbalsta aģentam. Izmantojiet automatizācijas komandas, lai automatizētu atkārtotus uzdevumus un izmantotu laiku svarīgākām lietām.

Papildus e-pasta saziņai LiveAgent var izmantot vairākus klientu atbalsta kanālu. Izbaudiet piekļuvi tiešsaistes čatam, zvanu centram, klientu portālam vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem. Pievienojiet Facebook, Twitter, Instagram un Viber, lai uzlabotu jūsu sociālo mediju iespējas. Ikvienam klientu apkalpošanas kanālam ir savs līdzekļu klāsts, kas atvieglo jūsu darbu. Aplūkojiet visu funkciju sarakstu un noskaidrojiet, kā tās var jums palīdzēt dažādās situācijās.

Kādas ir Cisco Secure E-pasta priekšrocības?

  • Spēcīga kiberdrošības pieeja
  • Viens no drošākajiem e-pasta serveriem
  • Ideāls lielām kompānijām
  • Aizsardzība pret pikšķerēšanu un vēl daudz kas cits

Safe and secure email ticketing

Switch to LiveAgent and provide safe customer support for all of your customers

Kā integrēt Cisco Secure E-pastu un LiveAgent?

Cisco Secure e-pastu var integrēt LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēmā, izmantojot IMAP/POP3. Noklikšķiniet uz LiveAgent konfigurācijas iespējas, lai piekļūtu šai iespējai. Tālāk ir sniegta pamācība soli pa solim Cisco Secure e-pasta integrācijai savā pieteikumu apstrādes sistēmā.

Cisco Secure E-pasta tīmekļa vietne
Cisco Secure E-pasta Tīmekļa vietne
  • Jums vispirms ir jāizveido Cisco Secure e-pasts. Pirms maksāt par paketi, atveriet vietni Cisco Secure E-pasts un izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju. Kad esat uzstādījis Cisco Secure e-pastu, pārslēdzieties uz LiveAgent un turpiniet nākošos soļus.
Cisco Secure E-pasta tīmekļa vietne ar pierakstīšanos izmēģinājuma versijai
Cisco Izmēģinājums
  • Tiklīdz Cisco Secure E-pasts ir uzstādīts un gatavs lietošanai, atveriet savu LiveAgent kontu. Vispirms izvēlieties bezmaksas izmēģinājuma versiju, ja konta jums vēl nav. Tagad varat pievienot savu e-pastu sadaļā Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti, noklikšķinot uz pogas Izveidot augšdaļā. Tiks atvērts e-pasta pakalpojumu sniedzēju saraksts. Apakšā izvēlieties Cits, pēc tam nākamajā logā izvēlieties IMAP/POP3.
IMAP/POP3 vai Pārsūtīšanas izvēle LiveAgent
Cisco IMAP/POP3 savienojums
  • Lai pabeigtu integrāciju, LiveAgent jānorāda Cisco Secure e-pasta dati. Jums tiks lūgts norādīt savu lietotājvārdu, paroli un e-pasta adresi. Pēc tam var atlasīt saņemšanas metodi un norādīt servera informāciju. Neaizmirstiet norādīt nodaļu, kas strādās ar pieteikumiem no šīs e-pasta adreses. Loga apakšdaļā noklikšķiniet uz pogas Saglabāt, tiklīdz esat pabeiguši konfigurāciju.
Cisco integrācija ar aizpildītiem datiem LiveAgent
Cisco informācija

Viss pabeigts, un LiveAgent tagad saņems Cisco e-pasta ziņojumus pieteikumu apstrādes sistēmā. Varat pievienot vēl citus e-pasta kontus vai izveidot papildu integrācijas. Lai uzzinātu vairāk par klientu atbalsta nodrošināšanu, skatiet LiveAgent Akadēmiju vai tālāk redzamo apskata video.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir Cisco Security E-pasts?

Lieli uzņēmumi, kuriem nepieciešams drošs e-pasta risinājums, var izmantot Cisco Secure e-pastu. Augsts drošības līmenis to padara par labāko izvēli uzņēmumiem, kuriem nepieciešams augsts aizsardzības līmenis. Izmantojot šo programmatūru, varat aizsargāt sevi pret surogātpastu, pikšķerēšanu, domēna uzlaušanu, spiegošanu un zagšanu.

Kā izmantot Cisco Security E-pastu?

Cisco Secure e-pasts ir ideāls risinājums lielām organizācijām un korporācijām, kurām ir jāpārvalda daudzi e-pasta konti. Izmantojot savas standarta pretvīrusu un pretsurogātpasta funkcijas, tas piedāvā vienas no labākajām aizsardzības iespējām pret uzbrukumiem caur e-pastu. Risinot jautājumus saistībā ar sensitīviem datiem, pikšķerēšanu un domēnu aizsardzību, var būt ļoti noderīgi visu šifrēt. Cisco Secure e-pastu var integrēt ar LiveAgent pieteikumu apstrādes programmatūru.

Kādas ir Cisco Security E-pasta integrācijas priekšrocības?

  • Spēcīga kiberdrošības pieeja
  • Viens no drošākajiem e-pasta serveriem
  • Ideāls lielajiem uzņēmumiem
  • Aizsardzība pret pikšķerēšanu un vēl daudz kas cits

Kā integrēt Cisco Security E-pastu un LiveAgent?

  • Dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurācija > E-pasts > Pasta konti
  • Izveidojiet jaunu e-pastu un atlasiet Cits
  • Izvēlieties IMAP/POP3, norādiet detalizētu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Aizsargājiet savu LiveAgent kontu, izmantojot IP Bloķēšanas funkciju, lai nodrošinātu sava LiveAgent konta drošību. Uzziniet, kā šī papildu drošība aizsargā jūsu datus.

IP bloķēšana

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras programma, kas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas. Tā ir populāra un ir partneri ar daudziem uzņēmumiem. LiveAgent arī piedāvā atbalstu un apmācību akadēmiju, lai palīdzētu lietotājiem izmantot programmu. Mēs esam arī labāko drošības noteikumu ievērošanā un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā bezmaksas demonstrāciju un ir pieejams dažādās sociālajās tīklos.

Dovekot ir e-pasta serveris ar pašregulācijas funkcionalitāti, ērtu administrēšanu, migrācijas iespējām un daudz ko citu jūsu uzņēmumam

Dovecot

Šajā tekstā ir runa par izejošo pārdošanu, kas ir process, kurā uzņēmumi piesaista jaunus potenciālos klientus, izmantojot aukstos zvanus, e-pastus un sociālos medijus. Lai veiksmīgi izmantotu e-pasta mārketingu, nepieciešami aktīvie e-pasta abonenti, kas var tikt iegūti no sociālajiem tīkliem un tīmekļa vietnes. Uzņēmumi izmanto e-pastu kā efektīvu komunikācijas metodi, lai paziņotu gan par jauniem produktiem un pakalpojumiem, gan arī iekšējiem ziņojumiem. Tāpat ir svarīgi veikt analīzes un izveidot sasniegšanas plānus.

Open-Xchange ir tiešsaistes sadarbības, saziņas un produktivitātes programmatūra, kas nodrošina e-pasta saziņas iespējas uzņēmumiem.

Open-Xchange

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar tērzēšanas funkciju, kas personalizē klientu pieredzi un palīdz nostiprināt klientu interesi. Uzņēmuma lapā ir pieejama bezmaksas demonstrācija un atbalsta portāls. LiveAgent arī piedāvā dažādas integrācijas, alternatīvas un atjauninājumus, un ir pieejams arī arī pašapkalpošanās programmatūra un citi moduļi.

Zvanu centra drošība ir nopietns jautājums, ko nevajadzētu uztvert vieglprātīgi. Sekojiet šim zvanu centra drošības kontrolsarakstam, lai saglabātu aizsardzību.

Zvanu centra drošības kontrolsaraksts

LiveAgent gamification can be used to promote continuous learning and improve customer service agent performance. It's important to keep knowledge bases secure to optimize call center operations and ensure compliance with security standards such as PCI DSS. This can be accomplished by regularly updating and encrypting sensitive data, limiting access to authorized personnel, and implementing real-time alerts for unauthorized access. Choosing call center software that is certified and recommended by industry specialists can also help maintain security measures.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju