Sakiet ardievas lēnai programmatūrai

Pārslēdzieties uz LiveAgent un migrējiet jūsu datus no Helprace.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Pārejat no Helprace?

Vai apsverat pāreju no Helprace uz citu palīdzības dienesta programmatūru? Migrējiet no Helprace uz LiveAgent ātri un iegūstiet piekļuvi pilnībā aprīkotai palīdzības dienesta sistēmai, kas var palīdzēt nodrošināt apbrīnojamu klientu atbalstu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Helprace un LiveAgent salīdzinājums

Līdzekļi Liveagent Helprace
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam mēnesī.
Helprace piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $30/mēnesī.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Helprace nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
Helprace nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Helprace nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Helprace nepiedāvā Twitter integrāciju..
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Helprace nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Helprace nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
Helprace piedāvā zināšanu bāzi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā klientu forumu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtotošanos.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $30/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $10/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Helprace nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Helprace nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikuma derīguma termiņš nebeidzas un tas netiek dzēsts — to var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace neierobežotu vēsturi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
Helprace neierobežotas tīmekļa vietnes paketē par $10/aģentam/mēnesī
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
Helprace nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Neierobežoti Zvanu Ieraksti
Jebkurā laikā varat ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
Helprace nepiedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Maximum queue time

Bezmaksas Helprace migrācija

Helprace ir lielisks klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas apkalpo daudzus uzņēmumus visā pasaulē, taču mēs saprotam, ka ne jebkurš risinājums ir īstā izvēle Jūsu biznesam. Vai esat izmēģinājis LiveAgent kā iespējamo programmu, kas palīdzētu nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu?

Pārejiet uz citādu atbalsta pieteikumu sistēmu un jau šodien migrējiet no Helprace. Atlasiet nepieciešamos datus un migrējiet jau šodien. Un, ja jūs vispirms vēlaties redzēt, uz ko LiveAgent ir spējīgs, nospiediet zemākesošo pogu un gūstiet pilnīgu mūsu klientu apkalpošanas risinājuma pieredzi.

Kādus datus Jūs varat pārnest no Helprace?

Personas

Pārnesiet Jūsu administratoru, aģentu un klientu profilus

Atbalsta pieteikumi

Pārnesiet atbalsta pieteikumus kopā ar visu pieteikumu vēsturi

Birkas

Pārnesiet birkas un nodaļas

Pārejiet un pārbaudiet mūsu rīkus darbībā

Atbalsta pieteikumu sistēma, epasta konti un zināšanu bāze ir tikai iesākums, kad pāriesit uz LiveAgent. Paveiciet vairāk ar īstajiem rīkiem.

Jūs iegūsit superātru tiešsaistes čata logrīku, uzticamu zvanu centru unsociālo mediju integrāciju, piemēram, Facebook Messenger, Instagram un Viber. Tas viss darbojas saskaņoti ar atbalsta pieteikumu sistēmu, e-pasta integrācijām un zināšanu bāzi. Vienīgais, kas Jums jāizdara, ir jāizvēlas pareizais plāns un jāizvēlas, kurus rīkus vēlaties izmantot. Kad esat to izdarījis, varat iet tālāk un izmantot papildus iespējas un neskaitāmas integrācijas, kas padara Jūsu darbplūsmu ātrāku un vēl efektīvāku.

liveagent tools

Apskatiet dažus no mūsu rīkiem

get inspired

Klientu serviss ir mūsu stiprā puse

Lieliska programmatūra ar lieliskiem rīkiem var atvieglot darbu Jūsu klientu atbalsta aģentiem un līdz ar to padarīt Jūsu klientus apmierinātākus. Apmierināts klients nozīmē lielāku peļņu un lielāku lojalitāti.

Lai izveidotu lielisku klientu atbalsta rīku, uzņēmumam būtu jāzina, kā vispirms nodrošināt lielisku atbalstu saviem klientiem. Tāpēc mēs piedāvājam 24/7 klientu atbalstu visiem saviem klientiem. Sazinieties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums ir nepieciešama palīdzība par programmatūru vai vienkārši vēlaties saņemt informāciju.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Lūk, kā izskatās apmierināti klienti

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Esiet gatavi migrēt uz LiveAgent?

Piesakieties 14 dienu izmēģinājumam un pārejiet uz LiveAgent jau šodien! Nospiediet uz zemākesošās pogas vai sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk par pāreju uz Helprace.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

“Kā

“Lai

“Kādus

“Jūsu

Related Articles to Helprace migrācija
Pāreja no Teamwork Desk uz citu klientu atbalsta risinājumu? Migrējiet uz Live Agent bez maksas un iepazīstiet savu rīku kopu

Vai migrēt no Teamwork Desk?

LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.

LiveAgent piedāvā bezmaksas Zoho Desk migrāciju, ko pilnībā izpilda mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Datu pārsūtīšana no Zoho Desk uz LiveAgent ir ātra, droša un bez maksas.

Migrējat datus no Zoho Desk?

Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.

Vēlaties veikt migrāciju no Gorgias? Izmēģiniet bezmaksas migrāciju uz LiveAgent! Mēs varam nodrošināt jūsu cilvēku, atbalsta pieprasījumu, tagu un citu datu migrāciju bez maksas.

Migrācija no Gorgias uz LiveAgent

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, kas palīdz uzlabot aģentu atbalstu un sasniegt svarīgus biznesa mērķus. Daži klienti novērtē LiveAgent ērtības un funkcionalitāti, savukārt citi atzīmē ātrāku atbildes laiku un palielinātu klientu apmierinātību. LiveAgent tiek uzskatīts par vienu no labākajiem tiešsaistes čata risinājumiem par saprātīgu cenu, piedāvājot neierobežotu integrāciju un noderīgus atskaites līdzekļus.

Liveagent šobrīd strādā pie Zopim migrācijas spraudņa. Liveagent ir visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojieties tādām kompānijām kā Huawei, Bmw, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte.

Pārejiet no Zopim uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pieejama 43 valodās, ieskaitot pielāgojamo logrīku. Tajā ir trīs līmeņi - Small, Medium un Large business - ar atšķirīgiem cenu plāniem, kas sākas no $9 mēnesī un piedāvā atšķirīgas pakalpojumu funkcijas, ieskaitot e-pasta adreses, čata pogas un atbalstu WhatsApp. Uzziniet vairāk, apmeklējot LiveAgent mājaslapu.

Liveagent palīdz uzlabot jūsu SaaS biznesu un samazināt klientu kurnēšanu. Liveagent visus kanālus apvieno vienā risinājumā par lielisku cenu.

Palīdzības dienesta programmatūra priekš SaaS

LiveAgent piedāvā bankām un apdrošināšanas uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu ar 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku un samazināt pieteikumu apjomu. LiveAgent strādā arī ar lielajiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW un Yamaha. Izmēģiniet tagad bez kredītkartes.

Vēlaties migrēt no Dashly uz citu programmatūru? Aplūkojiet LiveAgent, salīdziniet un jau šodien pārceliet datus.

Pārcelieties no Dashly uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā daudzus klienta atbalsta līdzekļus, piemēram, tiešsaistes čatu un zvanu centru. Tiešsaistes pašapkalpošanās portāls un pieteikumu apstrādes rīki ir pieejami arī dažādos tarifos. Salīdzinot ar konkurentu Dashly, LiveAgent ir vērsti uz lielāku funkcionalitāti un piedāvā vairāk pakalpojumu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju