Vai apsverat pāreju no Helprace uz citu palīdzības dienesta programmatūru? Migrējiet no Helprace uz LiveAgent ātri un iegūstiet piekļuvi pilnībā aprīkotai palīdzības dienesta sistēmai, kas var palīdzēt nodrošināt apbrīnojamu klientu atbalstu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Līdzekļi | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Helprace
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam mēnesī.
|
Helprace piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $30/mēnesī.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Helprace nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
Helprace nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
Helprace nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
Helprace nepiedāvā Twitter integrāciju..
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
Helprace nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
Helprace nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
Helprace piedāvā zināšanu bāzi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā klientu forumu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtotošanos.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $30/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $10/aģentam/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
|
Helprace nepiedāvā IVR funkcijas.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
Helprace nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikuma derīguma termiņš nebeidzas un tas netiek dzēsts — to var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace neierobežotu vēsturi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
Helprace neierobežotas tīmekļa vietnes paketē par $10/aģentam/mēnesī
|
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
|
Helprace nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
|
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežoti Zvanu Ieraksti
Jebkurā laikā varat ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
|
Helprace nepiedāvā neierobežotus zvanu ierakstus.
|
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Helprace piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Helprace ir lielisks klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas apkalpo daudzus uzņēmumus visā pasaulē, taču mēs saprotam, ka ne jebkurš risinājums ir īstā izvēle Jūsu biznesam. Vai esat izmēģinājis LiveAgent kā iespējamo programmu, kas palīdzētu nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu?
Pārejiet uz citādu atbalsta pieteikumu sistēmu un jau šodien migrējiet no Helprace. Atlasiet nepieciešamos datus un migrējiet jau šodien. Un, ja jūs vispirms vēlaties redzēt, uz ko LiveAgent ir spējīgs, nospiediet zemākesošo pogu un gūstiet pilnīgu mūsu klientu apkalpošanas risinājuma pieredzi.
Pārnesiet Jūsu administratoru, aģentu un klientu profilus
Pārnesiet atbalsta pieteikumus kopā ar visu pieteikumu vēsturi
Pārnesiet birkas un nodaļas
Atbalsta pieteikumu sistēma, epasta konti un zināšanu bāze ir tikai iesākums, kad pāriesit uz LiveAgent. Paveiciet vairāk ar īstajiem rīkiem.
Jūs iegūsit superātru tiešsaistes čata logrīku, uzticamu zvanu centru unsociālo mediju integrāciju, piemēram, Facebook Messenger, Instagram un Viber. Tas viss darbojas saskaņoti ar atbalsta pieteikumu sistēmu, e-pasta integrācijām un zināšanu bāzi. Vienīgais, kas Jums jāizdara, ir jāizvēlas pareizais plāns un jāizvēlas, kurus rīkus vēlaties izmantot. Kad esat to izdarījis, varat iet tālāk un izmantot papildus iespējas un neskaitāmas integrācijas, kas padara Jūsu darbplūsmu ātrāku un vēl efektīvāku.
Lieliska programmatūra ar lieliskiem rīkiem var atvieglot darbu Jūsu klientu atbalsta aģentiem un līdz ar to padarīt Jūsu klientus apmierinātākus. Apmierināts klients nozīmē lielāku peļņu un lielāku lojalitāti.
Lai izveidotu lielisku klientu atbalsta rīku, uzņēmumam būtu jāzina, kā vispirms nodrošināt lielisku atbalstu saviem klientiem. Tāpēc mēs piedāvājam 24/7 klientu atbalstu visiem saviem klientiem. Sazinieties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums ir nepieciešama palīdzība par programmatūru vai vienkārši vēlaties saņemt informāciju.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Piesakieties 14 dienu izmēģinājumam un pārejiet uz LiveAgent jau šodien! Nospiediet uz zemākesošās pogas vai sazinieties ar mums, lai uzzinātu vairāk par pāreju uz Helprace.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Pārnesiet datus no visiem zemākminētajiem palīdzības dienestu risinājumu nodrošinātājiem bez maksas. Pārejiet šodien. Mēs parūpēsimies par pārējo.
Pārejat no CallPage uz LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, klientu apkalpošanu var uzlabot ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām. Yealink T56A piedāvā efektivitātes uzlabojumus.
Tiešsaistes čata programmatūra
tawk.to ir labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem. To izmanto Adidas, Domino un Chevrolet. tawk.to ir bezmaksas, bet piedāvā arī profesionālu palīdzību par $1 stundā.
Pārceļaties no Drift uz LiveAgent?
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura piedāvā daudzas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un pircēju portāla programmatūru. Tas ir viens no populārākajiem risinājumiem nozarē un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Pāriet no NovoCall uz LiveAgent?
Liveagent ir 2020.gadā vispopulārākā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem biznesiem, sniedzot pasaules klases atbalstu klientiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem