Meklējat alternatīvu Helprace?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Helprace alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi patreizējā palīdzības dienesta programmatūra?

Palieliniet klientu apmierinātību ar pareizo Helprace palīdzības dienesta programmas alternatīvu. Uzticama pieteikumu apstrādes sistēma, zināšanu bāze, tiešsaistes čats vai sociālo mediju atbalsts, LiveAgent rīcībā ir rīki, lai palīdzētu nodrošināt labāko klientu apkalpošanu un palielināt aģentu ražīgumu.

Lasiet vairāk par mūsu intuitīvo atbalsta risinājumu un noskaidrojiet vai tā ir īstā Helprace alternatīva arī Jūsu biznesā.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Ieguvumi pārejot uz LiveAgent

Palielināta atdeve no ieguldījumiem

Pārvērtiet Jūsu mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem un palieliniet ienākumus.

Ietaupa laiku un naudu

Ietaupiet laiku un naudu, lietojot visas funkcijas vienotā palīdzības dienesta risinājumā.

Uzlabo aģentu ražīgumu

Lielisks rīku kopums, iespējas un integrācijas palīdz paveikt Jums vairāk.

Helprace un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentHelprace
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes čats✅Jā❌Nē
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā✅Jā
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā✅Jā
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ✅Jā
Neierobežotas čata pogas✅Jā❌Nē
Neierobežoti pieteikumi/e-pasts✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā✅Jā
liveagent tools

Paveic uzdevumus ar īstajiem rīkiem

Helprace veic darbu lieliski, taču ne katrs risinājums ir piemērots ikvienam uzņēmumam. Tāpēc jums vajadzētu izvēlēties uzticamu alternatīvu palīdzības dienesta programmatūru savam uzņēmumam. LiveAgent var sniegt daudz ko jūsu klientu apkalpošanas dienestam.

Mēs runājam par lielisku palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes rīku, ātrāko tiešsaistes čata logrīku, sociālo mediju, piemēram, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp vai Viber, atbalstu. Papildus zvanu centram un zināšanu bāzei mēs varam piedāvāt visus nepieciešamos rīkus, lai nodrošinātu vislabāko iespējamo klientu apkalpošanu. Vai vēlaties redzēt šos rīkus darbībā? Vienkārši noklikšķiniet zemāk un izmēģiniet tos.

Apskatīt mūsu rīkus

Zibenīgi ātrs tiešsaistes čats

Ātrs tiešsaistes čats ir viens no noderīgākajiem rīkiem, ko palīdzības dienesta programmatūra var Jums piedāvāt. Mēs piedāvājam Jums ātrāko tiešsaistes čata logrīku, kas uzrāda ātrumu tikai 2.5 sekundes.
Tas ir komplektēts ar noderīgām funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un tīmekļa vietnes pārraudzība, lai nodrošinātu labāku pārskatu klientu atbalsta aģentiem.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Apskatīt tiešsaistes čata demonstrāciju

Apskatiet šo video par mūsu tiešsaistes čatu. Jūs iegūsiet redzējumu, uz ko tas spējīgs. Varat arī pārlūkot mūsu YouTube kanālu un apskatīt vēl citus video par citām funkcijām.

Labākā klientu pieredze

Lai izveidotu lielisku palīdzības dienesta programmatūru, mums bija jāsaprot, kā nodrošināt lielisku atbalstu saviem klientiem. Mēs domājam, ka darām to pareizi, un tāpēc mēs cenšamies rādīt piemēru saviem klientiem.

Mēs piedāvājam saviem klientiem 24/7 klientu atbalstu. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā, kad tas ir nepieciešams, un mēs jums palīdzēsim. Izmantojiet tiešsaistes čatu, sūtiet mums e-pastu, zvaniet mums – izvēle ir jūsu. Mūsu mērķis ir sniegt vislabāko atbalstu, lai jūs kopā ar citiem varētu darīt to pašu savu klientu labā. Vai vēlaties pievienoties mūsu apmierināto klientu pulkam? Noklikšķiniet tālāk.

get inspired

Ko par LiveAgent saka mūsu klienti

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Esat gatavi izmēģināt Helprace alternatīvu?

Noklikšķiniet zemāk, lai uzsāktu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu slēpto mērķu, tikai LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras pieredze.

Saistītie Raksti arHelprace alternatīva
Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Valodām pielāgoti logrīki

Personālizēti kontaktēšanās un atsauksmju logrīki dažādām valodām, nodrošina klientu atbalstu atbilstošajās valodās. Pieejami dažādi izmēri un pielāgojumi. Bezmaksas izmēģinājums pieejams.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

BUJ lapa ir lielisks veids, kā sniegt klientiem ātru un precīzu atbildes uz viņu jautājumiem, izmantojot skaidru, konkrētu un viegli pārskatāmu formātu. To var uzlabot, pievienojot vizuālus materiālus un izvēloties aktuālus jautājumus. BUJ lapas veidošana ir svarīga, lai nodrošinātu labu klientu pieredzi un samazinātu servisa noslogojumu.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

E-pasta mārketings palielina pārdošanas apjomus, nodrošina personalizētu saturu un uztur zīmola tēlu, izmantojot rīkus e-pasta saziņai un integrāciju ar citām sistēmām.

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

Teksta pārbaude ir svarīga, lai nodrošinātu profesionālu dizainu. Lai izvēlētos pareizo fontu kombināciju, izmantojiet rīkus, piemēram, Adobe Photoshop un Illustrator. Spilgti melnā krāsa un autortiesību informācija arī ir būtiska. Izpētiet dizaina vēlmes, veiciet prāta vētru un izvēlieties koncepciju. Izvērtējiet idejas, nosakiet termiņu un plānojiet budžetu, lai veiksmīgi izveidotu dizainu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x