Palieliniet klientu apmierinātību ar pareizo Helprace palīdzības dienesta programmas alternatīvu. Uzticama atbalsta pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, tiešsaistes čats vai sociālo mediju atbalsts, LiveAgent rīcībā ir rīki, lai palīdzētu nodrošināt labāko klientu apkalpošanu un palielināt aģentu ražīgumu.
Lasiet vairāk par mūsu intuitīvo atbalsta risinājumu un noskaidrojiet vai tā ir īstā Helprace alternatīva arī Jūsu biznesā.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pārvērtiet Jūsu mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem un palieliniet ienākumus.
Ietaupiet laiku un naudu, lietojot visas funkcijas vienotā palīdzības dienesta risinājumā.
Lielisks rīku kopums, iespējas un integrācijas palīdz paveikt Jums vairāk.
Līdzekļi | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | Helprace |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $30/aģentam/mēnesī. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu. | Helprace nepiedāvā Tiešsaistes Čatu. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | Helprace nepiedāvā Zvanu Centru. |
Pašapakalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpo;sanos paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā Pašapkalpo;sanos paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | Helprace nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | Helprace nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | Helprace nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | Helprace nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi. | LiveAgent piedāvā zināšanau bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā zināšanau bāzi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā klientu forumu paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $30/aģentam/mēnesī. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā API funkcijas paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku . | LiveAgent piedāvā IVR funkcijas. | Helprace nepiedāvā IVR funkcijas. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus. | Helprace nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru varat lietot ar neierobežotu skaitā tīmekļa vietņu. | LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas. | Helprace nepiedāvā neierobežotas čata pogas. |
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Neierobežota Zvanu Ierakstīšana
Jūs varat jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvana ierakstīšanu. | Helprace nepiedāvā neierobežotu zvana ierakstīšanu. |
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Helprace piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $10/aģentam/mēnesī. |
Helprace veica darbu lieliski, bet ne ikkatrs risinājums ir piemērots ikkatram uzņēmumam. Tāpēc jums būtu jāizvēlas uzticama un alternatīva palīdzības dienesta programmatūra savam uzņēmumam. Liveagent Jūsu klientu apkalpošanas servisam var sniegt daudz uzlabojumu.
Mēs runājam par lielisku pieteikumu sistēmu, ātrāko tiešsaistes čata logrīku, sociālo mediju atbalstu, kā piemēram, Facebook Messenger, Instagram vai Viber. Līdztekus zvanu centram un zināšanu bāzei, mēs varam piedāvāt Jums visus nepieciešamos rīkus, kas Jums vajadzīgi, lai nodrošinātu labāko iespējamo klientu apkalpošanu. Vai vēlaties redzēt šo rīkus darbībā? Vienkārši noklikšķiniet un izmēģiniet tos!
Ātrs tiešsaistes čats ir viens no noderīgākajiem rīkiem, ko palīdzības dienesta programmatūra var Jums piedāvāt. Mēs piedāvājam Jums ātrāko tiešsaistes čata logrīku, kas uzrāda ātrumu tikai 2.5 sekundes.
Tas ir komplektēts ar noderīgām funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un tīmekļa vietnes pārraudzība, lai nodrošinātu labāku pārskatu klientu atbalsta aģentiem.
Apskatiet šo video par mūsu tiešsaistes čatu. Jūs iegūsiet redzējumu, uz ko tas spējīgs. Varat arī pārlūkot mūsu YouTube kanālu un apskatīt vēl citus video par citām funkcijām.
Lai izveidotu lielisku palīdzības dienesta programmatūru, mums bija jāsaprot, kā nodrošināt ne mazāk lielisku atbalstu saviem klientiem. Mēs uzskatām, ka darām to pareizi, un tāpēc cenšamies rādīt piemēru saviem klientiem.
Mēs piedāvājam saviem klientiem 24/7 klientu atbalstu. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums tas ir nepieciešams, un mēs jums palīdzēsim. Izmantojiet tiešsaistes čatu, nosūtiet mums e-pastu, zvaniet mums, izvēle ir jūsu ziņā. Mēs vēlamies sniegt vislabāko atbalstu, lai Jūs, līdztekus citiem, varētu darīt to pašu saviem klientiem. Vai vēlaties pievienoties mūsu apmierināto klientu rindām? Noklikšķiniet zemāk.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Noklikšķiniet zemāk, lai uzsāktu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu slēpto mērķu, tikai LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras pieredze.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs vērtējam sevi starp citu populāru palīdzības dienestu risinājumiem? Apkatiet mūsu salīdzinājumus un atklājiet visu, ko varam Jums piedāvāt.
Poly Edge E220 Tālruņa Apskats
Poly Edge e220 ir jaunā tālruņa modelis, kas ir moderns, vizuāli pievilcīgs un piedāvā praktiskas funkcijas uzņēmumiem un individuāliem lietotājiem. Tas ir piemērots tiem, kas veic daudz zvanu. Tālrunim ir krāsains displejs, HD skaņa, dažādu valodu saskarne un citas noderīgas funkcijas. Tas ir ievērojams jauninājums tālruņu tirgū.
Meklējat alternatīvu TeamSupport ?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem