Meklējat alternatīvu Helprace?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Helprace alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi patreizējā palīdzības dienesta programmatūra?

Palieliniet klientu apmierinātību ar pareizo Helprace palīdzības dienesta programmas alternatīvu. Uzticama atbalsta pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, tiešsaistes čats vai sociālo mediju atbalsts, LiveAgent rīcībā ir rīki, lai palīdzētu nodrošināt labāko klientu apkalpošanu un palielināt aģentu ražīgumu.

Lasiet vairāk par mūsu intuitīvo atbalsta risinājumu un noskaidrojiet vai tā ir īstā Helprace alternatīva arī Jūsu biznesā.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ietaupiet ar LiveAgent

Ieguvumi pārejot uz LiveAgent

Palielināta atdeve no ieguldījumiem

Pārvērtiet Jūsu mājaslapas apmeklētājus par maksājošiem klientiem un palieliniet ienākumus.

Ietaupa laiku un naudu

Ietaupiet laiku un naudu, lietojot visas funkcijas vienotā palīdzības dienesta risinājumā.

Uzlabo aģentu ražīgumu

Lielisks rīku kopums, iespējas un integrācijas palīdz paveikt Jums vairāk.

Helprace un LiveAgent tuvplānā

Līdzekļi Liveagent Helprace
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $30/aģentam/mēnesī.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
Helprace nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
Helprace nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapakalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpo;sanos paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā Pašapkalpo;sanos paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
Helprace nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
Helprace nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
Helprace nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
Helprace nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
LiveAgent piedāvā zināšanau bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā zināšanau bāzi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā klientu forumu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā automatizāciju un komandas paketē par $30/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā API funkcijas paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku .
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
Helprace nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
Helprace nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru varat lietot ar neierobežotu skaitā tīmekļa vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
Helprace nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotus pieteikumus/e-pastus paketē par $10/aģentam/mēnesī.
Neierobežota Zvanu Ierakstīšana
Jūs varat jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvana ierakstīšanu.
Helprace nepiedāvā neierobežotu zvana ierakstīšanu.
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
Helprace piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu paketē par $10/aģentam/mēnesī.
liveagent tools

Paveic uzdevumus ar īstajiem rīkiem

Helprace veica darbu lieliski, bet ne ikkatrs risinājums ir piemērots ikkatram uzņēmumam. Tāpēc jums būtu jāizvēlas uzticama un alternatīva palīdzības dienesta programmatūra savam uzņēmumam. Liveagent Jūsu klientu apkalpošanas servisam var sniegt daudz uzlabojumu.

Mēs runājam par lielisku pieteikumu sistēmu, ātrāko tiešsaistes čata logrīku, sociālo mediju atbalstu, kā piemēram, Facebook Messenger, Instagram vai Viber. Līdztekus zvanu centram un zināšanu bāzei, mēs varam piedāvāt Jums visus nepieciešamos rīkus, kas Jums vajadzīgi, lai nodrošinātu labāko iespējamo klientu apkalpošanu. Vai vēlaties redzēt šo rīkus darbībā? Vienkārši noklikšķiniet un izmēģiniet tos!

Apskatīt mūsu rīkus

Zibenīgi ātrs tiešsaistes čats

Ātrs tiešsaistes čats ir viens no noderīgākajiem rīkiem, ko palīdzības dienesta programmatūra var Jums piedāvāt. Mēs piedāvājam Jums ātrāko tiešsaistes čata logrīku, kas uzrāda ātrumu tikai 2.5 sekundes.
Tas ir komplektēts ar noderīgām funkcijām, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un tīmekļa vietnes pārraudzība, lai nodrošinātu labāku pārskatu klientu atbalsta aģentiem.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Apskatīt tiešsaistes čata demonstrāciju

Apskatiet šo video par mūsu tiešsaistes čatu. Jūs iegūsiet redzējumu, uz ko tas spējīgs. Varat arī pārlūkot mūsu YouTube kanālu un apskatīt vēl citus video par citām funkcijām.

Labākā klientu pieredze

Lai izveidotu lielisku palīdzības dienesta programmatūru, mums bija jāsaprot, kā nodrošināt ne mazāk lielisku atbalstu saviem klientiem. Mēs uzskatām, ka darām to pareizi, un tāpēc cenšamies rādīt piemēru saviem klientiem.

Mēs piedāvājam saviem klientiem 24/7 klientu atbalstu. Jūs varat sazināties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums tas ir nepieciešams, un mēs jums palīdzēsim. Izmantojiet tiešsaistes čatu, nosūtiet mums e-pastu, zvaniet mums, izvēle ir jūsu ziņā. Mēs vēlamies sniegt vislabāko atbalstu, lai Jūs, līdztekus citiem, varētu darīt to pašu saviem klientiem. Vai vēlaties pievienoties mūsu apmierināto klientu rindām? Noklikšķiniet zemāk.

get inspired

Ko par LiveAgent saka mūsu klienti

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Esat gatavi izmēģināt Helprace alternatīvu?

Noklikšķiniet zemāk, lai uzsāktu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkartes informācija un nav nekādu slēpto mērķu, tikai LiveAgent palīdzības dienesta programmatūras pieredze.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arHelprace alternatīva
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

MeklējatSamanage alternatīvu

LiveAgent ir populāra helpdesk sistēma, kas vienkāršo e-pasta plūsmu un piedāvā lielu funkcionalitāti par pieņemamu cenu. Lietotāji atzīmē uzlabotu automatizāciju un labu atbalsta komandu. To izmanto gan mazi, gan lieli uzņēmumi, aizstājot citus risinājumus, piemēram, ZenDesk.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Poly Edge e220 ir jaunā tālruņa modelis, kas ir moderns, vizuāli pievilcīgs un piedāvā praktiskas funkcijas uzņēmumiem un individuāliem lietotājiem. Tas ir piemērots tiem, kas veic daudz zvanu. Tālrunim ir krāsains displejs, HD skaņa, dažādu valodu saskarne un citas noderīgas funkcijas. Tas ir ievērojams jauninājums tālruņu tirgū.

Poly Edge E220 Tālruņa Apskats

Poly Edge e220 ir jaunā tālruņa modelis, kas ir moderns, vizuāli pievilcīgs un piedāvā praktiskas funkcijas uzņēmumiem un individuāliem lietotājiem. Tas ir piemērots tiem, kas veic daudz zvanu. Tālrunim ir krāsains displejs, HD skaņa, dažādu valodu saskarne un citas noderīgas funkcijas. Tas ir ievērojams jauninājums tālruņu tirgū.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat alternatīvu TeamSupport ?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat alternatīvu Dixa?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat alternatīvu Tawk ?

LiveAgent piedāvā bagātīgu komplektu ar vairāk nekā 175 funkcijām, lai atbalstītu klientu apkalpošanu. Palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu. Tawk arī piedāvā pieteikumu apstrādi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju