Meklējiet alternatīvu osTicket?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā osTicket alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi patreizējā palīdzības dienesta programmatūra?

LiveAgent ir pilnīgākais klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Apsveriet iespēju pāriet no osTicket uz citu palīdzības dienesta programmatūru.

Liveagent ir komplektēts ar rīkiem, iespējām un integrācijām, lai uzlabotu jūsu darbplūsmu, padarītu klientus laimīgus un palielinātu jūsu ROI (ieguldījumu atdevi). Izmēģiniet to tagad, pirmās 14 dienas bez maksas, bez zemūdens akmeņiem un bez kredītkartes datu pieprasīšanas.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Ietaupiet ar LiveAgent

Kas padara LiveAgent par lielisku alternatīvu?

Lūk 3 galvenās LiveAgent lietošanas priekšrocības.

Paaugstināta apmierinātība

Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darbplūsmu, laimīgākus klientus un lielāku reklāmguvumu līmeni.

Ietaupa laiku un naudu

Liveagent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.

Labāki reklāmguvumu līmeņi

Nodrošiniet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājus un firmas par maksājošiem klientiem.

osTicket un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent osTicket
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kuru jūsu klienti var izmantot, lai piekļūtu savu iepriekšējo pieteikumu un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanos paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā Pašapkalpošanos paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā zināšanu bāzi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā klientu forumu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komndas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā automatizāciju un komndas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā API funkcijas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
osTicket nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
osTicket nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
osTicket nepiedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
osTicket nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu pieteikumus un e-pastus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā neierobežotu pieteikumus un e-pastus paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Neierobežota Zvanu Ieraktīšana
Jebkurā laikā varat ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ieraktīšanu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ieraktīšanu.
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu, nepārtauktu atbalstu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu, nepārtauktu atbalstu.
increase availability

osticket alternatīva, kas neliks Jums vilties

Mēs esam pārliecināti, ka puiši no osTicket dara visu iespējamo, lai apmierinātu klientu. Taču ne katrs risinājums ir piemērots ikvienam uzņēmumam. Liveagent ir alternatīva, ko apsvērt gadījumā, ja vēlaties ko citu.

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā lieliskus un uzticamus rīkus, piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un zināšanu bāzi, lai palīdzētu jums nodrošināt vislabāko iespējamo atbalstu. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu sistēmu vadības panelī. Padariet palīdzības dienestu efektīvu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar īsto klientu apkalpošanas programmatūru.

Klientu atbalsta programmatūra ar pareizajiem rīkiem

Pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, e-pasts un zvanu centrs ir tikai aisberga redzamākā daļa, lai sajustu, kāds ir lielisks palīdzības dienests. LiveAgent kā palīdzības dienesta risinājums var sniegt daudz lielāku pievienoto vērtību.

Mēs piedāvājam arī visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kura ātrums ir 2,5 sekundes. Socializējieties ar sociālo mediju atbalstu, izmantojot Facebook Messenger, Instagram, Twitter vai Viber. Neatkarīgi no tā, vai esat klientu apkalpošanas komanda, atbalsta aģents vai uzņēmējs, kas vēlas veidot labākas attiecības ar klientiem, LiveAgent rīcībā ir rīki, kas palīdzēs Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu.

Focus on customer experience

Noklikšķiniet uz atbalsta rīka vai iespējas un uzziniet vairāk

Call routing definition

Salīdziniet osTicket ar LiveAgent

Individuālo klientu atbalsta rīku rezultāti var sniegt lielisku priekšstatu par klientu pieredzi. Iegūstiet zināšanas un salīdziniet osTicket ar LiveAgent.

Klientu apkalpošanas programmatūra tiek salīdzināta dažādi, piemēram, uzticamība, cenas un vērtības attiecība un dažkārt pat tieši atsevišķās jomās, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmā, tiešsaistes čatā un zināšanu bāzē. Uzziniet, vai mēs to darām labāk nekā osTicket un vai esam Jūsu uzņēmumam piemērotākā klientu apkalpošanas programmatūra.

osTicket un LiveAgent salīdzinājums

Salīdziniet osTicket ar LiveAgent un noskaidrojiet, kas paveic uzdevumu labāk

osticket_vs_liveagent

Precizēts 2020.gada 9.novembrī

Gūstiet vislabāko klienta pieredzi un sniedziet atsauksmi

Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nevajadzētu būt tikai labākajai pieteikumu pārvaldīšanā vai tiešsaistes čatošanā, tai būtu jābūt arī piemēram un jāsniedz lielisku klientu pieredzi.

Tāpēc mūsu klientiem ir pieejams palīdzības dienesta atbalsts 24/7. Mūsu galvenās prioritātes ir mijiedarbība ar klientu, ātrs atbildes laiks un klientu problēmu risināšana. Varat sazināties ar mums, izmantojot vairākus kanālus. Čata atbalsts, tālruņa zvani, Gmail un daudzi citi, ko izvēlēties — tas ir jūsu ziņā. Vai vēlaties uzzināt, kā tas ir, kad jums ir lieliska klientu pieredze? Ja atbilde ir “jā”, noklikšķiniet zemāk.

get inspired

Klientu atsauksmes daudz pasaka par klientu aprūpi

Vai tās ir lielas organizācijas vai mazs uzņēmums… Tiem visiem ir kas jauks sakāms par mūsu atbalsta sistēmu.

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arAlternatīva osTicket
Liveagent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, tiešsaistes čatu, e-pasta integrāciju, zvanu centra atbalstu. Tiešsaistes čats ļauj klientiem nekavējoties sazināties ar jums tieši no jūsu tīmekļa vietnes.

Meklējat alternatīvu Birdseed?

Ietaupiet līdz pat 26% izmantojot LiveAgent. Birdseed trūkst dažādu funkciju un piedāvājumiem. Paplašiniet savu biznesu ar LiveAgent.

LiveAgent ir Hiver alternatīva, kas var apstrādāt vairākas e-pasta iesūtnes un vairākus saziņas kanālus. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Hiver?

Ātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas nodrošina klientu atbalstu un apmaiņu. Pielāgojiet logrīku sava zīmola vajadzībām.

Pārejiet uz lielisku čata programmatūru ar daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot e-pastu, sociālos medijus un daudz ko citu.

Meklējiet alternatīvu Userlike?

LiveAgent piedāvā inovatīvas tiešsaistes klientu apkalpošanas iespējas, palīdzot uzlabot darbplūsmu un reklāmguvumu klientu atbalstam.

LiveAgent ir lieliska alternatīva Tidio ar īpaši ātru tiešsaistes čatu un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu par godīgu cenu.

Meklējat alternatīvu Tidio?

LiveAgent ir inovatīvs palīdzības dienesta risinājums, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Ar šo risinājumu jūs varat gūt lielākus ieņēmumus, palielināt klientu apmierinātību un veicināt klientu lojalitāti, īstenojot savus biznesa mērķus.

Liveagent piedāvā vairāk iespēju, ja runa ir par klientu atbalsta sniegšanu. Tas ir pilnīgs risinājums jūsu biznesam. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus.

Meklējatalternat;ivu Vision?

LiveAgent piedāvā uzlabotu klientu apmierinātību un reklāmguvumu ar pieņemamām cenām, palielinot produktivitāti un sniedzot pielāgojamus līdzekļus.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

- Komerciālā summarizācija: TEXT ENDS.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju