Meklējiet alternatīvu osTicket?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā osTicket alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Neprasam kredītkarti
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi patreizējā palīdzības dienesta programmatūra?

LiveAgent ir pilnīgākais klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Apsveriet iespēju pāriet no osTicket uz citu palīdzības dienesta programmatūru.

Liveagent ir komplektēts ar rīkiem, iespējām un integrācijām, lai uzlabotu jūsu darbplūsmu, padarītu klientus laimīgus un palielinātu jūsu ROI (ieguldījumu atdevi). Izmēģiniet to tagad, pirmās 30 dienas bez maksas, bez zemūdens akmeņiem un bez kredītkartes datu pieprasīšanas.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Ietaupiet ar LiveAgent

Kas padara LiveAgent par lielisku alternatīvu?

Lūk 3 galvenās LiveAgent lietošanas priekšrocības.

Paaugstināta apmierinātība

Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darbplūsmu, laimīgākus klientus un lielāku reklāmguvumu līmeni.

Ietaupa laiku un naudu

Liveagent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.

Labāki reklāmguvumu līmeņi

Nodrošiniet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājus un firmas par maksājošiem klientiem.

osTicket un LiveAgent tuvplānā

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentosTicket
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes čats✅Jā❌Nē
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā❌Nē
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaaktīva balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā❌Nē
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ❌Nē
Neierobežotas čata pogas✅Jā❌Nē
Neierobežoti pieteikumi/e-pasts✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē
increase availability

osticket alternatīva, kas neliks Jums vilties

Mēs esam pārliecināti, ka puiši no osTicket dara visu iespējamo, lai apmierinātu klientu. Taču ne katrs risinājums ir piemērots ikvienam uzņēmumam. Liveagent ir alternatīva, ko apsvērt gadījumā, ja vēlaties ko citu.

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā lieliskus un uzticamus rīkus, piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un zināšanu bāzi, lai palīdzētu jums nodrošināt vislabāko iespējamo atbalstu. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu sistēmu vadības panelī. Padariet palīdzības dienestu efektīvu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar īsto klientu apkalpošanas programmatūru.

Klientu atbalsta programmatūra ar pareizajiem rīkiem

Pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, e-pasts un zvanu centrs ir tikai aisberga redzamākā daļa, lai sajustu, kāds ir lielisks palīdzības dienests. LiveAgent kā palīdzības dienesta risinājums var sniegt daudz lielāku pievienoto vērtību.

Mēs piedāvājam arī visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kura ātrums ir 2,5 sekundes. Socializējieties ar sociālo mediju atbalstu, izmantojot Facebook Messenger, Instagram, Twitter, Whatsapp vai Viber. Neatkarīgi no tā, vai esat klientu apkalpošanas komanda, atbalsta aģents vai uzņēmējs, kas vēlas veidot labākas attiecības ar klientiem, LiveAgent rīcībā ir rīki, kas palīdzēs Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu.

Focus on customer experience

Noklikšķiniet uz atbalsta rīka vai iespējas un uzziniet vairāk

Call routing definition

Salīdziniet osTicket ar LiveAgent

Individuālo klientu atbalsta rīku rezultāti var sniegt lielisku priekšstatu par klientu pieredzi. Iegūstiet zināšanas un salīdziniet osTicket ar LiveAgent.

Klientu apkalpošanas programmatūra tiek salīdzināta dažādi, piemēram, uzticamība, cenas un vērtības attiecība un dažkārt pat tieši atsevišķās jomās, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmā, tiešsaistes čatā un zināšanu bāzē. Uzziniet, vai mēs to darām labāk nekā osTicket un vai esam Jūsu uzņēmumam piemērotākā klientu apkalpošanas programmatūra.

osTicket un LiveAgent salīdzinājums

Salīdziniet osTicket ar LiveAgent un noskaidrojiet, kas paveic uzdevumu labāk

osticket_vs_liveagent

Precizēts 2020.gada 9.novembrī

Gūstiet vislabāko klienta pieredzi un sniedziet atsauksmi

Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nevajadzētu būt tikai labākajai pieteikumu pārvaldīšanā vai tiešsaistes čatošanā, tai būtu jābūt arī piemēram un jāsniedz lielisku klientu pieredzi.

Tāpēc mūsu klientiem ir pieejams palīdzības dienesta atbalsts 24/7. Mūsu galvenās prioritātes ir mijiedarbība ar klientu, ātrs atbildes laiks un klientu problēmu risināšana. Varat sazināties ar mums, izmantojot vairākus kanālus. Čata atbalsts, tālruņa zvani, Gmail un daudzi citi, ko izvēlēties — tas ir jūsu ziņā. Vai vēlaties uzzināt, kā tas ir, kad jums ir lieliska klientu pieredze? Ja atbilde ir “jā”, noklikšķiniet zemāk.

get inspired

Klientu atsauksmes daudz pasaka par klientu aprūpi

Vai tās ir lielas organizācijas vai mazs uzņēmums… Tiem visiem ir kas jauks sakāms par mūsu atbalsta sistēmu.

Saistītie Raksti arAlternatīva osTicket
Liveagent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, tiešsaistes čatu, e-pasta integrāciju, zvanu centra atbalstu. Sazinieties ar klientiem, izmantojiet čatu mājaslapā.

Meklējat alternatīvu Birdseed?

Ietaupiet līdz pat 26% izmantojot LiveAgent. Birdseed trūkst dažādu funkciju un piedāvājumiem. Paplašiniet savu biznesu ar LiveAgent.

LiveAgent ir Hiver alternatīva, kas var apstrādāt vairākas e-pasta iesūtnes un vairākus saziņas kanālus. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Hiver?

Ātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas nodrošina klientu atbalstu un apmaiņu. Pielāgojiet logrīku sava zīmola vajadzībām.

Pārejiet uz lielisku čata programmatūru ar daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu. Uzlabojiet savu palīdzības dienestu, izmantojot e-pastu, sociālos medijus un daudz ko citu.

Meklējiet alternatīvu Userlike?

LiveAgent piedāvā inovatīvas tiešsaistes klientu apkalpošanas iespējas, palīdzot uzlabot darbplūsmu un reklāmguvumu klientu atbalstam.

LiveAgent ir lieliska alternatīva Tidio ar īpaši ātru tiešsaistes čatu un daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu par godīgu cenu.

Meklējat alternatīvu Tidio?

LiveAgent ir inovatīvs palīdzības dienesta risinājums, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. Ar šo risinājumu jūs varat gūt lielākus ieņēmumus, palielināt klientu apmierinātību un veicināt klientu lojalitāti, īstenojot savus biznesa mērķus.

Liveagent piedāvā vairāk iespēju, ja runa ir par klientu atbalsta sniegšanu. Tas ir pilnīgs risinājums jūsu biznesam. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus.

Meklējatalternat;ivu Vision?

LiveAgent piedāvā uzlabotu klientu apmierinātību un reklāmguvumu ar pieņemamām cenām, palielinot produktivitāti un sniedzot pielāgojamus līdzekļus.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

- Komerciālā summarizācija: TEXT ENDS.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x