LiveAgent ir pilnīgākais klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Apsveriet iespēju pāriet no osTicket uz citu palīdzības dienesta programmatūru.
Liveagent ir komplektēts ar rīkiem, iespējām un integrācijām, lai uzlabotu jūsu darbplūsmu, padarītu klientus laimīgus un palielinātu jūsu ROI (ieguldījumu atdevi). Izmēģiniet to tagad, pirmās 14 dienas bez maksas, bez zemūdens akmeņiem un bez kredītkartes datu pieprasīšanas.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lūk 3 galvenās LiveAgent lietošanas priekšrocības.
Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darbplūsmu, laimīgākus klientus un lielāku reklāmguvumu līmeni.
Liveagent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.
Nodrošiniet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet jūsu tīmekļa vietnes apmeklētājus un firmas par maksājošiem klientiem.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
osTicket
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kuru jūsu klienti var izmantot, lai piekļūtu savu iepriekšējo pieteikumu un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanos paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā Pašapkalpošanos paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
|
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā zināšanu bāzi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā klientu forumu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtošanos.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un komndas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā automatizāciju un komndas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā API funkcijas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
|
osTicket nepiedāvā IVR funkcijas.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
osTicket nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes.
|
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotas čata pogas.
|
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu pieteikumus un e-pastus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā neierobežotu pieteikumus un e-pastus paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežota Zvanu Ieraktīšana
Jebkurā laikā varat ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ieraktīšanu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ieraktīšanu.
|
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu, nepārtauktu atbalstu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu, nepārtauktu atbalstu.
|
Mēs esam pārliecināti, ka puiši no osTicket dara visu iespējamo, lai apmierinātu klientu. Taču ne katrs risinājums ir piemērots ikvienam uzņēmumam. Liveagent ir alternatīva, ko apsvērt gadījumā, ja vēlaties ko citu.
Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā lieliskus un uzticamus rīkus, piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālo mediju integrāciju, zvanu centru un zināšanu bāzi, lai palīdzētu jums nodrošināt vislabāko iespējamo atbalstu. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu sistēmu vadības panelī. Padariet palīdzības dienestu efektīvu un uzlabojiet klientu apmierinātību ar īsto klientu apkalpošanas programmatūru.
Pieteikumu sistēma, zināšanu bāze, e-pasts un zvanu centrs ir tikai aisberga redzamākā daļa, lai sajustu, kāds ir lielisks palīdzības dienests. LiveAgent kā palīdzības dienesta risinājums var sniegt daudz lielāku pievienoto vērtību.
Mēs piedāvājam arī visātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū, kura ātrums ir 2,5 sekundes. Socializējieties ar sociālo mediju atbalstu, izmantojot Facebook Messenger, Instagram, Twitter vai Viber. Neatkarīgi no tā, vai esat klientu apkalpošanas komanda, atbalsta aģents vai uzņēmējs, kas vēlas veidot labākas attiecības ar klientiem, LiveAgent rīcībā ir rīki, kas palīdzēs Jums nodrošināt vislabāko klientu atbalstu.
Individuālo klientu atbalsta rīku rezultāti var sniegt lielisku priekšstatu par klientu pieredzi. Iegūstiet zināšanas un salīdziniet osTicket ar LiveAgent.
Klientu apkalpošanas programmatūra tiek salīdzināta dažādi, piemēram, uzticamība, cenas un vērtības attiecība un dažkārt pat tieši atsevišķās jomās, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmā, tiešsaistes čatā un zināšanu bāzē. Uzziniet, vai mēs to darām labāk nekā osTicket un vai esam Jūsu uzņēmumam piemērotākā klientu apkalpošanas programmatūra.
Salīdziniet osTicket ar LiveAgent un noskaidrojiet, kas paveic uzdevumu labāk
Precizēts 2020.gada 9.novembrī
Lieliskai klientu atbalsta programmatūrai nevajadzētu būt tikai labākajai pieteikumu pārvaldīšanā vai tiešsaistes čatošanā, tai būtu jābūt arī piemēram un jāsniedz lielisku klientu pieredzi.
Tāpēc mūsu klientiem ir pieejams palīdzības dienesta atbalsts 24/7. Mūsu galvenās prioritātes ir mijiedarbība ar klientu, ātrs atbildes laiks un klientu problēmu risināšana. Varat sazināties ar mums, izmantojot vairākus kanālus. Čata atbalsts, tālruņa zvani, Gmail un daudzi citi, ko izvēlēties — tas ir jūsu ziņā. Vai vēlaties uzzināt, kā tas ir, kad jums ir lieliska klientu pieredze? Ja atbilde ir “jā”, noklikšķiniet zemāk.
Vai tās ir lielas organizācijas vai mazs uzņēmums… Tiem visiem ir kas jauks sakāms par mūsu atbalsta sistēmu.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs vērtējam citus populārus pieteikumu programmatūras risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
“LiveAgent
“Papildu
LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.
LiveAgent ir lielisks rīks, kas var uzlabot klientu atbalstu un produktivitāti arī dinamiskajā tiešsaistes biznesā, tā ir lieliska alternatīva citiem produktiem ar pievienoto vērtību, un to izmanto dažādas uzņēmējdarbības nozari. Šis rīks ir viegli lietojams un piedāvā daudz funkciju, kas var nodrošināt labāku atbalstu klientiem, kas spēj padarīt spēlētājus apmierinātus un uzlabot pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir inovatīva programmatūra, kas piedāvā tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas un ir visaugstāk novērtētais risinājums tirgū, apkalpojot vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē. LiveAgent var palīdzēt uzņēmumiem paaugstināt apmierinātību, palielināt klientu vērtību, pārdošanas apjomus un saglabāt klientu lojalitāti. Lietojot LiveAgent, iespējams gūt lielākus ieņēmumus un radīt neaizmirstamu klientu pieredzi.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem