LiveAgent ir radīts, lai palīdzētu jums iegūt labākās klientu atsauksmes un nodrošināt apbrīnojamu klientu servisu. Pārslēdzieties uz īpašu palīdzības dienesta risinājumuizmantojot daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, ātrāko tiešsaistes čata logrīku un sociālo mediju iespējas. Apstrādājiet e-pastus, zvanus, sociālo mediju ziņas, čatus un klientu portālu rakstus no vienas vietas. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kas padara LiveAgent par lielisku Birdeye alternatīvu, vai arī sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | BirdEye |
---|---|---|
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. | BirdEye piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu. |
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko varat izvietot jebkurā mājaslapā. | LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu. | BirdEye piedāvā tiešsaistes čatu. |
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā zvanu centru. | BirdEye nepiedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu. | BirdEye nepiedāvā pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | BirdEye piedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | BirdEye piedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | BirdEye nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | BirdEye nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem. | LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi. | BirdEye nepiedāvā zināšanu bāzi. |
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | BirdEye nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus. | BirdEye piedāvā automatizāciju un noteikumus. |
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | BirdEye piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā. | LiveAgent piedāvā IVR funkcijas. | BirdEye nepiedāvā IVR funkcijas |
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā video zvanus. | BirdEye piedāvā video zvanus. |
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi. | BirdEye piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu. | BirdEye piedāvā neierobežotu vietņu skaitu. |
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. | BirdEye piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu. |
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu. | BirdEye piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu. |
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. | BirdEye nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. |
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt. | LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7. | BirdEye piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7. |
Esiet klātesoši visos svarīgajos saziņas kanālos, palīdziet saviem klientiem un saņemiet no tiem pozitīvas atsauksmes. Tas ir iespējams, pateicoties LiveAgent jaudīgajiem rīkiem un pieteikumu apstrādes sistēmai, kas unificē visu komunikāciju vienuviet. Izvērsiet savu tiešsaistes klātbūtni, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru tērzēšanu, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.
Sakiet “Nē” negatīvajām atsauksmēm, lai nodrošinātu visātrāko klientu atbalstu, pateicoties jūsu mājaslapā ievietotajai čata pogai. Liveagent piedāvā visātrāko tiešsaistes čatu tirgū, un to atbalsta arī lieliskas funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata ielūgumi. Nodrošiniet klientu atbalstu ar apbrīnojamu ātrumu, palieliniet pozitīvu atsauksmju iegūšanu un iegūstiet vairāk lojālu maksas klientu.
Liveagent papildina katru rīku ar pamata un papildu funkcijām, lai jūs varētu koncentrēties uz klientu atbalsta sniegšanu. Turklāt darbplūsmu var uzlabot, izmantojot vairāk nekā 140 integrāciju ar biežāk lietotajām lietojumprogrammām. Lai iepazītos ar LiveAgent, nepieciešams tikai nedaudz laika, pateicoties mūsu ērtajai iepazīšanās pamācībai, kas pieejama jau pašā sākumā.
Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Pārslēdzieties uz programmatūru, kas būs jūsu atbalsts, kad tā būs visvairāk nepieciešama. Mūsu klientu panākumu komanda veic vislabāko darbu 24/7, lai nodrošinātu, ka mūsu klientiem būs vienmērīga pieredze ar mūsu palīdzības dienesta risinājumu. Tā mēs noturam savu biznesa reputāciju augstu. Aplūkojiet mūsu sasniegumus un autentiskas atsauksmes no klientiem, kuri nolēma sākt izmantot LiveAgent savām palīdzības dienesta vajadzībām.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un ieraugiet, kā uzlabot reāllaika mijiedarbību ar klienta tiešsaistes čatu un visu pieteikumu apstrādes sistēmu. Varat arī apskatīt mūsu cenu paketes par pieņemamu cenu vai noskatīties apskatu par LiveAgent. Vienkārši noskatieties video un redziet visu, ko LiveAgent var paveikt.
MeklējatSmartsupp alternatīvu?
LiveAgent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, kas atbalsta 43 dažādās valodās. Tas piedāvā izdevīgu cenu un integrāciju ar citiem rīkiem.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
Vai meklējat Olark alternatīvu?
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem