Meklējat alternatīvu Birdeye?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Birdeye alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

LiveAgent ir radīts, lai palīdzētu jums iegūt labākās klientu atsauksmes un nodrošināt apbrīnojamu klientu servisu. Pārslēdzieties uz īpašu palīdzības dienesta risinājumuizmantojot daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu, ātrāko tiešsaistes čata logrīku un sociālo mediju iespējas. Apstrādājiet e-pastus, zvanus, sociālo mediju ziņas, čatus un klientu portālu rakstus no vienas vietas. Turpiniet lasīt, lai uzzinātu, kas padara LiveAgent par lielisku Birdeye alternatīvu, vai arī sāciet bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.

  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Products - Liveagent - Reviews
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

BirdEye un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent BirdEye
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
BirdEye piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu.
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko varat izvietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu.
BirdEye piedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru.
BirdEye nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
BirdEye nepiedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
BirdEye piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
BirdEye piedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
BirdEye nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
BirdEye nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
BirdEye nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas izvietota tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
BirdEye nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
BirdEye piedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
BirdEye piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
BirdEye nepiedāvā IVR funkcijas
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
BirdEye piedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
BirdEye piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
BirdEye piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
BirdEye piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
BirdEye piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu / palīdzības pieteikumu.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
BirdEye nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
BirdEye piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Radiet izcilu klientu pieredzi ar jaudīgu rīku palīdzību

Esiet klātesoši visos svarīgajos saziņas kanālos, palīdziet saviem klientiem un saņemiet no tiem pozitīvas atsauksmes. Tas ir iespējams, pateicoties LiveAgent jaudīgajiem rīkiem un pieteikumu apstrādes sistēmai, kas unificē visu komunikāciju vienuviet. Izvērsiet savu tiešsaistes klātbūtni, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru tērzēšanu, klientu portālu, Viber, Facebook, Twitter un Instagram.

Iegūstiet pozitīvas klientu atsauksmes, izmantojot pareizo rīku kopumu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Iegūstiet ātrāko tērzēšanu tiešsaistē, lai apkalpotu klientus

Sakiet “Nē” negatīvajām atsauksmēm, lai nodrošinātu visātrāko klientu atbalstu, pateicoties jūsu mājaslapā ievietotajai čata pogai. Liveagent piedāvā visātrāko tiešsaistes čatu tirgū, un to atbalsta arī lieliskas funkcijas, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata ielūgumi. Nodrošiniet klientu atbalstu ar apbrīnojamu ātrumu, palieliniet pozitīvu atsauksmju iegūšanu un iegūstiet vairāk lojālu maksas klientu.

Live chat software notes in chat - LiveAgent

Iegūstiet vairāk lojālu klientu ar mūsu ātro tērzēšanu tiešsaistē

Time tracking feature in Ticketing software - LiveAgent

Izveidojiet integrētu pieredzi saviem aģentiem

Liveagent papildina katru rīku ar pamata un papildu funkcijām, lai jūs varētu koncentrēties uz klientu atbalsta sniegšanu. Turklāt darbplūsmu var uzlabot, izmantojot vairāk nekā 140 integrāciju ar biežāk lietotajām lietojumprogrammām. Lai iepazītos ar LiveAgent, nepieciešams tikai nedaudz laika, pateicoties mūsu ērtajai iepazīšanās pamācībai, kas pieejama jau pašā sākumā.

Inovatīva programmatūra

Vai zinājāt?

2006. gadā dibinātais LiveAgent bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. No 2021. gada LiveAgent ir visaugstāk novērtētais un visvairāk pārskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.
30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Paaugstiniet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Ietaupiet ar LiveAgent

Klientu apmierinātība ir mūsu galvenā prioritāte

Pārslēdzieties uz programmatūru, kas būs jūsu atbalsts, kad tā būs visvairāk nepieciešama. Mūsu klientu panākumu komanda veic vislabāko darbu 24/7, lai nodrošinātu, ka mūsu klientiem būs vienmērīga pieredze ar mūsu palīdzības dienesta risinājumu. Tā mēs noturam savu biznesa reputāciju augstu. Aplūkojiet mūsu sasniegumus un autentiskas atsauksmes no klientiem, kuri nolēma sākt izmantot LiveAgent savām palīdzības dienesta vajadzībām.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavs izmēģināt mūsu rīku saziņai ar klientiem?

Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju un ieraugiet, kā uzlabot reāllaika mijiedarbību ar klienta tiešsaistes čatu un visu pieteikumu apstrādes sistēmu. Varat arī apskatīt mūsu cenu paketes par pieņemamu cenu vai noskatīties apskatu par LiveAgent. Vienkārši noskatieties video un redziet visu, ko LiveAgent var paveikt.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai zināt, kas kopīgs Huawei, BMW, Yamaha un O2? Jūs uzminējāt – LiveAgent!
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Jūs Būsiet Labās Rokās!
Slido green logo

BUJ

Kādas ir Birdeye alternatīvas?

Birdeye ir daudz alternatīvu programmatūras risinājumu. LiveAgent ir viens no labākajiem klientu atbalsta jomā. Tai ir uzticama daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēma, kas var apstrādāt jebkuru klientu pieprasījumu.

Kāpēc man vajadzētu pāriet uz LiveAgent no Birdeye?

LiveAgent ir specializēta palīdzības dienesta programmatūra, kas ir vērsta uz palīdzības sniegšanu Jūsu klientiem. Tai ir ātrākais čata logrīks, daudzkanālu atbalsts un pat atbalsts sociālajos tīklos. Tā var apstrādāt Facebook, Twitter, Instagram un pat Viber.

Kādas ir Birdeye alternatīvas LiveAgent priekšrocības?

Papildus palīdzības pieteikumu sistēmai LiveAgent piedāvā daudz funkciju, kas ievērojami atvieglo klientu apkalpošanu, kā arī atbalsta vairāk nekā 140 integrāciju ar citām lietojumprogrammām, ko uzņēmumi izmanto, lai izveidotu vienmērīgu darba plūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju