Vai vēlaties uzlabot savu klientu piesaisti un sniegt atbalstu? Izmēģiniet LiveAgent jau šodien! Liveagent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, tiešsaistes čatu, e-pasta integrāciju, zvanu centra atbalstu un daudz ko citu, lai nodrošinātu jūsu uzņēmumam vislabākos rīkus.
Pāriet ir viegli! Mēs piedāvājam migrācijas atbalstu pārejai no Birdseed uz LiveAgent, un importēsim visus jūsu datus. Tas ir bez maksas, un aizņem tikai 5 minūtes.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Līdzekļi | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte. | Birdseed |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi. | Birdseed nepiedāvā pieteikumu apstrādi. |
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā vietnē. | LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/lietotājam/mēnesī. | Birdseed piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $39/lietotājam/mēnesī. |
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | LiveAgent piedāvā Zvanu Centru. | Birdseed nepiedāvā Zvanu Centru. |
Pašapkalpošanās
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Birdseed piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $39/aģentam/mēnesī. |
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju. | Birdseed nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju. | Birdseed nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju. | Birdseed nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | LiveAgent piedāvā Viber integrāciju. | Birdseed nepiedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas pamācības, biežāk uzdotie jautājumi un padomi. | LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Birdseed piedāvā zināšanu bāzi paketē par $39/aģentam/mēnesī. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē. | LiveAgent piedāvā klientu forumu. | Birdseed nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai samazinātu uzdevumu atkārtotošanos. | LiveAgent piedāvā automatizāciju un komandas. | Birdseed nepiedāvā automatizāciju un komandas. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties. | LiveAgent piedāvā API funkcijas. | Birdseed nepiedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvaniem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar operatoru-cilvēku . | LiveAgent piedāvā IVR funkcijas. | Birdseed nepiedāvā IVR funkcijas. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | LiveAgent piedāvā videozvanus paketē All-inclusive par $49/aģentam/mēnesī. | Birdseed piedāvā videozvanus paketē par $99/aģentam/mēnesī. |
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Birdseed piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $39/aģentam/mēnesī. |
Neierobežotas Tīmekļa Vietnes
Programmatūru var lietot ar neierobežotu tīmekļa vietņu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī. | Birdseed piedāvā neierobežotas tīmekļa vietnes paketē Ticket par $39/aģentam/mēnesī. |
Neierobežotas Čata Pogas
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | LiveAgent piedāvā neierobežotas čata pogas. | Birdseed nepiedāvā neierobežotas čata pogas. |
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus. | Birdseed nepiedāvā neierobežotus e-pastus un pieteikumus. |
Neierobežota Zvanu Ierakstīšana
Jūs varat jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. | Birdseed nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. |
Neierobežots Nepārtraukts Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | LiveAgent piedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu. | Birdseed nepiedāvā neierobežotu nepārtrauktu atbalstu. |
Mūsu Tiešsaistes Čata logrīks ir ātrākais tirgū, un tā ātrums ir mazāks par 2,5 sekundēm. Nodrošiniet klientu atbalstu gaismas ātrumā
LiveAgent ir komplektēts ar vairāk nekā 175 uzlabotām funkcijām, lai jūsu darba plūsma būtu vieglāka, patīkamāka un efektīvāka. Koncentrējieties uz svarīgākajiem uzdevumiem.
Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni. Klienti novērtē ātru un aktuālu aprūpi. Sāc koncentrēties uz to ar LiveAgent.
Liveagent piedāvā vairākus veidus, kā vienā programmatūrā sazināties ar klientiem. Tas ietver e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālo mediju atbalstu (Facebook, Instagram un Twitter) un zināšanu bāzi. Turklāt jums var būt neierobežots aģentu skaits, kas strādā ar klientiem, un jūsu rīcībā būs vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, lai palielinātu jūsu darbplūsmu.
Piekļūstot tik daudzām iespējām un funkcijām, jums nav jāsamaksā kaudze naudas. Liveagent piedāvā trīs maksas paketes, kas nesagraus jūsu uzņēmuma budžetu.
Liveagent ir visātrākais tiešsaistes čata logrīks tirgū, un tā ātrums ir tikai 2,5 sekundes. Rezultātus un salīdzinājumu varat apskatīt šeit.
Tiešsaistes čats ļauj klientiem nekavējoties sazināties ar jums tieši no jūsu tīmekļa vietnes. Ja vēlaties apmeklētāju pārvērst par maksājošu klientu, tiešsaistes čats ir absolūti nepieciešama jūsu tīmekļa vietnes funkcija.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Lai iegūtu visus šos neticamos rīkus, līdzekļus un integrēšanu, jums nav jāsagrauj budžets. Liveagent piedāvā izmaksu ziņā pieņemamas paketes jebkuram uzņēmumam, kas savukārt piedāvā dažādas rīku un līdzekļu kombinācijas jūsu klientu apkalpošanai.
Ja jums ir pareizā programmatūra, tad dārgāka nenozīmē labāka. Paskatieties uz mūsu paketēm un izlemiet paši.
Kāpēc gan nepāriet uz LiveAgent jau šodien? Jūs varat iegūt 14 dienu izmēģinājuma versiju ar visu, ko piedāvājam, lai noskaidrotu, kāpēc LiveAgent ir lieliska programma.
Liveagent ir 2020.gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs vērtējam citus populārus tiešsaistes čata risinājumus? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus, kas uzlabo uzņēmuma komunikāciju ar klientiem. Tas ietver dažādas komunikācijas kanālus, kā arī sociālo tīklu saziņu.
Stīvs Džobss (Steve Jobs) – Klientu Pieredze
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus, uzlabojot klientu apkalpošanu un lojalitāti.
Stīvs Džobss (Steve Jobs) – Klientu Pieredze
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus, uzlabojot klientu apkalpošanu un lojalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem