Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Par LiveAgent

Par LiveAgent

Vai zinājāt, ka LiveAgent ir oriģināla palīdzības dienesta programmatūra?

Atgriežoties 2004. gadā, mūsu izveidotāji, Viktors un Andrejs, ir izveidojuši programmatūras izstrādes uzņēmumu ar nosaukumu Quality Unit. Viņi sapratuši, ka saziņa ar saviem klientiem vienmēr bija neefektīva, tādēļ viņi meklēja programmatūru, kas palīdzēs sniegt reāllaika klientu atbalstu. Neatrodot risinājumu, kas atrisinātu viņu vajadzības, viņi izlēma izstrādāt LiveAgent – lēts klientu atbalsta rīks ar tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un palīdzības dienesta iespējām.

Pārējais ir vēsture. LiveAgent dzima, to vadot diviem bezbailīgiem pioniemiem, kas bija apņēmības pilni pārveidot savus sapņus realitātē. Un viņi to izdarīja. Šodien LiveAgent apkalpo vairāk nekā 150 miljonu lietotāju un vairāk nekā 40 000 uzņēmumus visā pasaulē. Mēs nodarbinām vairāk par 100 inovatoriem un mums ir trīs ofisi – divi Eiropā (Bratislavā un Kijevā) un viens Ņujorkā.

Kas ir labākais? Gandrīs 15 gadus vēlāk, mūsu klienti ir apliecinājums mūsu centieniem padarīt LiveAgent par labāko un daudzpusīgāko palīdzības dienesta programmatūru tirgū.

Misija

LiveAgent mēs esam vēlamies izveidot izdevīgu, funkcionālu, un, pats galvenais, noderīgu programmatūru. Mūsu mērķis ir turpināt virzīt mūsu domāšanu, izskatu un kodēšanu, lai tie pastāvīgi uzlabotos. Mēs cenšamies sniegt inovatīvu rīku, kas turpina attīstīties saskaņā ar mūsu klientu vajadzībām.

Uzņēmuma vīzija

Mūsu vīzija ir nodrošināt, lai klientu atbalsts būtu katra uzņēmuma centrā. Mēs vēlamies, lai būtu pieejams lielisks klientu serviss ar standarta praksi. Lieliskam servisam nav jābūt neparastam; tam jābūt netakrīgi no izvēlētā saziņas kanāla.

Satieciet mūsu komandas vadību

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.