Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā ZenDesk Talk alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu ZenDesk Talk?

Neesat apmierināts ar ZenDesk Talk? Vai meklējat citu risinājumu savam zvanu centram?

LiveAgent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam. Sniedziet atbalstu, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru par vienu izdevīgu cenu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Phone icon

Zvanu centra atbalsts

Papildus daudzām citām funkcijām LiveAgent atbalsta arī zvanu centra integrāciju. To var ātri un vienkārši iestatīt!

Statistic icon

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.

Union icon

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas rādītājus.

Zendesk Talk un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent Zendesk Talk
Palīdzības pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un sistematizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā palīdzības pieteikumu sistēmu par $72/lietotājam/mēnesī.
Tērzēšana tiešsaistē
Reāllaika tērzēšanas logrīks, ko varat izvietot jebkurā vietnē.
LiveAgent piedāvā tērzēšanu tiešsaistē Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā tērzēšanu tiešsaistē par $72/lietotājam/mēnesī.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā zvanu centru Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā zvanu centru par $72/lietotājam/mēnesī..
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanos Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā pašapkalpošanos par $121/lietotājam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zendesk Talk piedāvā Facebook integrāciju tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visas atsauksmes un komentārus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvāTwitter integrācija Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu $39/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zendesk Talk piedāvā Twitter integrāciju plānā par 72$/lietotājam/mēn.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 39$/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zendesk Talk piedāvā Instagram integrāciju par 72$/mēnesī/lietotājam.
Viber
Viber integrācija, kas ievāc visus ziņojumus un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņojumus tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 39$/mēnesī/par kontu vai Viss iekļauts plānā bez papildu maksas.
Zendesk Talk piedāvā Viber integrāciju par 72$/mēnesī/lietotājam.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, bieži uzdotie jautājumi un raksti ar ieteikumiem.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi Palīdzības pieteikumu plānā par papildu maksu 15$/mēnesī/par lietotāju.
Zendesk Talk piedāvā zināšanu bāzi tarifu plānā par $121/lietotājam mēnesī.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vietne Jūsu klientiem, kas atrodas tieši Jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā klientu forumu tarifu plānā par $152/lietotājam/mēnesī.
Automatizācija un noteikumi
Darba plūsmas, ko varat automatizēt, lai novērstu atkārtojošos uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā automatizāciju un noteikumus tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
API
Funkciju kopums, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā API funkcijas tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pirms sarunas ar operatoru pārvietoties tālruņa sistēmā.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas Viss iekļauts plānā par $39/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā IVR funkcijas tarifu plānā par $152/lietotājam/mēnesī.
Video zvani
Zvans, kas ietver video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
Zendesk Talk nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu vēsturi tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var izmantot neierobežotam tīmekļa vietņu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu vietņu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots tērzēšanas pogu skaits
Savās vietnēs varat izvietot neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu Palīdzības pieteikumu + Tērzēšanas plānā par $29/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu tērzēšanas pogu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaits
Varat saņemt neierobežotu skaitu e-pasta vēstuļu un palīdzības pieteikumu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu / vēstuļu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots zvanu ierakstu skaits
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā Viss ieļauts par $39lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu skaitu tarifu plānā par $72/lietotājam/mēnesī.
Neierobežots atbalsts 24/7
Klientu atbalsts tiek sniegts 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, neierobežojot jautājumu skaitu, ko varat iesniegt.
LiveAgent piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7 Palīdzības pieteikumu plānā par $15/lietotājam/mēnesī.
Zendesk Talk piedāvā neierobežotu atbalstu 24/7 kā papildu funkciju.
smart phone calling

Jaudīga ZenDesk Talk alternatīva

Ja meklējat uzticamu un lētāku risinājumu savai pašreizējai programmatūrai, tad Jūsu meklējumi ir beigušies.

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju par klientu atbalsta risinājumiem, tas ir pieejams par saprātīgu cenu un aprīkots ar jaudīgiem rīkiem. LiveAgent ir vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju, kas palīdzēs Jums atvieglot darba plūsmu un ļaus sniegt labāku atbalstu.

Zvanu centra atbalsts

Neatsakieties no zvanu centra. LiveAgent ļauj to izveidot ātri un bez problēmām. Pēc iestatīšanas varat sniegt atbalstu, izmantojot pārlūkprogrammu, tālruni vai jebkuru citu izvēlēto aprīkojumu.

Nav nepieciešami trešās puses pakalpojumu sniedzēji, LiveAgent par visu parūpēsies Jūsu vietā. Viss, kas Jums jādara, ir jāpievienojas un jāķeras pie darba!

Book demo with LiveAgent
undraw Savings dwkw

Iegūstiet nepieciešamo par mazāku cenu

Lai uzņēmums varētu nodrošināt vislabāko klientu apkalpošanu, tam nav jāsagrauj savs budžets. LiveAgent tarifu plānos ir daudz noderīgu rīku, funkciju un integrāciju par saprātīgu cenu.

Nepārmaksājiet par programmatūru, ko varat iegādāties lētāk. Skatiet mūsu tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

LiveAgent Is Competitive Advantage

Meklējat atšķirīgu palīdzības dienesta programmatūru?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāda ir Zendesk Talk alternatīva?

Kas padara LiveAgent par absolūti labāko?

LiveAgent ir labākā palīdzības dienesta programmatūra, jo tā piedāvā intuitīvu saskarni un vairākas neaizstājamas funkcijas veiksmīgai klientu apkalpošanai.

Kā varu importēt datus uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā bezmaksas migrācijas spraudni, kas palīdzēs Jums pārnest visus nepieciešamos datus uz LiveAgent. Piemēram, Jūs varat migrēt tādus datus kā kontaktinformācija, administratori, lietotāju lauki, tagi un citi. Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu palīdzību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju