Pārejiet uz citu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu.
Liveagent ir pilnīgs klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Nodrošiniet atbalstu, izmantojot vairākus kanālus un kontus. Nodrošiniet palīdzību ar labākajiem rīkiem un atvieglojiet darbplūsmu ar lielisku pieteikumu apstrādes sistēmu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Vairāk nekā 175 līdzekļi, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.
Liveagent piedāvājums ir par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus, lai pielāgotu savam palīdzības dienestam.
Iespējas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu par brīvu! Kredītkarte nav nepieciešama. | Vocalcom |
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi. | Vocalcom piedāvā pieteikumu apstrādi. |
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē. | Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu. | Vocalcom piedāvā tiešsaistes čatu. |
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | Liveagent piedāvā zvanu centru. | Vocalcom piedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviemm iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | Liveagent piedāvā Pašapkalpošanās portālu. | Vocalcom piedāvā Pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas piesaistās visiem komentāriem, pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Facebook integrāciju. | Vocalcom piedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | }}
Liveagent piedāvā Twitter integrāciju. | }}
Vocalcom piedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Instagram integrāciju. | Vocalcom piedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas ietver visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Viber integrāciju. | Vocalcom piedāvā Viber integrāciju. |
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi. | Liveagent piedāvā zināšanu bāzi. | Vocalcom nepiedāvā zināšanu bāzi. |
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzes iekšienē. | Liveagent piedāvā klientu forumu. | Vocalcom nepiedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos . | Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas. | Vocalcom piedāvā automatizāciju un komandas. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā. | Liveagent piedāvā API funkcijas. | Vocalcom piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošos zvanus pārvirzīt pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru. | Liveagent piedāvā IVR līdzekļus. | Vocalcom piedāvā IVR līdzekļus. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | Liveagent piedāvā videozvanus. | Vocalcom nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā. | Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi. | Vocalcom piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietņu. | Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu. | Vocalcom nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu. |
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu. | Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu čata pogu. | Vocalcom nepiedāvā neierobežotu skaitu čata pogu. |
Neierobežots pieteikumu/e-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu. | Liveagent piedāvā neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu. | Vocalcom piedāvā neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu. |
Neierobežots zvanu ieraksts
Jums ir iespēja jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu. | Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. | Vocalcom nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu. |
Neierobežots 24/7 atbalsts
Atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu. | Liveagent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. | Vocalcom nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu. |
Pārejiet uz jaudīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas to visu var paveikt.
Liveagent savu klientu atbalsta servisu paceļ nākamajā līmenī. Nodrošiniet atbalstu viegli, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu apstrādes sistēmu, tāpēc nav jāuztraucas par haosu komunikācijā. Viss ir pareizi sakārtots, tā, kā tam jābūt.
Pāriešana uz citu programmatūru nenozīmē, ka jums ir jāzaudē sociālo mediju atbalsts.
Liveagent atbalsta visus nepieciešamos sociālos medijus – Facebook, Twitter un Instagram. Jūs varat turpināt sniegt atbalstu, izmantojot kanālus, kurus izvēlas jūsu klienti. Drīz būs pieejams arī Viber atbalsts!
Tiešsaistes čats ir viens no labākajiem rīkiem, ko varat izmantot atbalstam klientiem. Tam ir jābūt uzticamam, vienmēr pieejamam un pēc iespējas ātrākam.
Liveagent čats ir visātrākais tirgū pieejamaais, un tā ātrums ir 2,5 sekundes. Turklāt jūs varat uzzināt, ko jūsu klienti raksta pat pirms tie nosūta ziņu. Tā nu atbildes varat sagatavot jau iepriekš.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Lieliskai programmatūrai nav jābūt dārgai. Liveagent piedāvā trīs lieliskas maksas paketes, kas ir komplektētas ar rīkiem, funkcijām un integrācijām un nesagrauj jūsu budžetu.
Lietojiet nepieciešamos rīkus un nepārmaksājiet. Ieskaties mūsu paketēs un izvēlieties to, kas jums der vislabāk.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā vērtējam citus populārus risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Leitner OfficeHero LH255XL Dual Ear VOIP Austiņu Apskats
Virtuālā sauktuve programmatūra LiveAgent palielina pārdošanas apjomus un uzlabo klientu apkalpošanu, piedāvājot daudzas integrācijas iespējas un vieglu lietošanu.
Vai meklējat alternatīvu Novocall?
Populāri klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent piedāvā arī demonstrācijas.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem