Meklējat alternatīvu Vocalcom?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Vocalcom alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārejiet uz citu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu.

Liveagent ir pilnīgs klientu atbalsta risinājums jūsu uzņēmumam. Nodrošiniet atbalstu, izmantojot vairākus kanālus un kontus. Nodrošiniet palīdzību ar labākajiem rīkiem un atvieglojiet darbplūsmu ar lielisku pieteikumu apstrādes sistēmu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

3 iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Uzlabota apmierinātība

Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 līdzekļi, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.

Pieņemamas cenas

Liveagent piedāvājums ir par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus līdzekļus, lai pielāgotu savam palīdzības dienestam.

Vocalcom un LiveAgent salīdzinājums

Iespējas Liveagent Vocalcom
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
Liveagent piedāvā pieteikumu apstrādi.
Vocalcom piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē.
Liveagent piedāvā tiešsaistes čatu.
Vocalcom piedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
Liveagent piedāvā zvanu centru.
Vocalcom piedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās serviss
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviemm iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Vocalcom piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas piesaistās visiem komentāriem, pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Facebook integrāciju.
Vocalcom piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
}} Liveagent piedāvā Twitter integrāciju.
}} Vocalcom piedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas ietver visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Instagram integrāciju.
Vocalcom piedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas ietver visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Viber integrāciju.
Vocalcom piedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
Liveagent piedāvā zināšanu bāzi.
Vocalcom nepiedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzes iekšienē.
Liveagent piedāvā klientu forumu.
Vocalcom nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos .
Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas.
Vocalcom piedāvā automatizāciju un komandas.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā.
Liveagent piedāvā API funkcijas.
Vocalcom piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošos zvanus pārvirzīt pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
Liveagent piedāvā IVR līdzekļus.
Vocalcom piedāvā IVR līdzekļus.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
Liveagent piedāvā videozvanus.
Vocalcom nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Vocalcom piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots vietņu skaits
Programmatūru var lietot neierobežotā skaitā tīmekļa vietņu.
Liveagent piedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Vocalcom nepiedāvā neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Savās vietnēs varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu čata pogu.
Vocalcom nepiedāvā neierobežotu skaitu čata pogu.
Neierobežots pieteikumu/e-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu.
Vocalcom piedāvā neierobežotu e-pasta ziņu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots zvanu ieraksts
Jums ir iespēja jebkurā laikā ierakstīt katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņot ierakstu.
Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Vocalcom nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 atbalsts
Atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Vocalcom nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
app installation - illustration

Jaudīga Vocalcom alternatīva

Pārejiet uz jaudīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas to visu var paveikt.

Liveagent savu klientu atbalsta servisu paceļ nākamajā līmenī. Nodrošiniet atbalstu viegli, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, sociālos medijus, zināšanu bāzi un zvanu centru. Viss tiek pārvaldīts, izmantojot uzticamu pieteikumu apstrādes sistēmu, tāpēc nav jāuztraucas par haosu komunikācijā. Viss ir pareizi sakārtots, tā, kā tam jābūt.

Esiet sociāli aktīvi

Pāriešana uz citu programmatūru nenozīmē, ka jums ir jāzaudē sociālo mediju atbalsts.

Liveagent atbalsta visus nepieciešamos sociālos medijus – Facebook, Twitter un Instagram. Jūs varat turpināt sniegt atbalstu, izmantojot kanālus, kurus izvēlas jūsu klienti. Drīz būs pieejams arī Viber atbalsts!

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Ātrākais tiešsaistes čats

Tiešsaistes čats ir viens no labākajiem rīkiem, ko varat izmantot atbalstam klientiem. Tam ir jābūt uzticamam, vienmēr pieejamam un pēc iespējas ātrākam.

Liveagent čats ir visātrākais tirgū pieejamaais, un tā ātrums ir 2,5 sekundes. Turklāt jūs varat uzzināt, ko jūsu klienti raksta pat pirms tie nosūta ziņu. Tā nu atbildes varat sagatavot jau iepriekš.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Savings illustration

Esat gatavi maksāt mazāk par labākiem rīkiem?

Lieliskai programmatūrai nav jābūt dārgai. Liveagent piedāvā trīs lieliskas maksas paketes, kas ir komplektētas ar rīkiem, funkcijām un integrācijām un nesagrauj jūsu budžetu.

Lietojiet nepieciešamos rīkus un nepārmaksājiet. Ieskaties mūsu paketēs un izvēlieties to, kas jums der vislabāk.

Ietaupiet ar LiveAgent

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

“FAQ”

“Kāda

“LiveAgent

“Kā

“Jūs

“Kāpēc

“LiveAgent

Related Articles to Vocalcom alternatīva
Liveagent piedāvā vairāk nekā 175 noderīgas funkcijas, tiešsaistes čatu, e-pasta integrāciju, zvanu centra atbalstu. Tiešsaistes čats ļauj klientiem nekavējoties sazināties ar jums tieši no jūsu tīmekļa vietnes.

Meklējat alternatīvu Birdseed?

LiveAgent ir tiešsaistes atbalsta rīks ar vairāk nekā 175 funkcijām, ieskaitot ātrāko tiešsaistes čatu tirgū un uzlabotu klientu apmierinātību. Tā koncentrācija uz svarīgākajiem uzdevumiem padara darbu vieglāku un efektīvāku.

LiveAgent ir lieliska alternatīva SysAid. Uzziniet vairāk par mūsu palīdzības dienestu un sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien.

Meklējat SysAid alternatīvu?

LiveAgent piedāvā tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu. Uzņēmumi var izmantot dažāda lieluma izdevīgus tarifu plānus vai izmēģināt bezmaksas 14 dienu versiju. Nav nepieciešami kredītkartes dati.

LiveAgent ir rentablāka salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem. LiveAgent piedāvā rīkus, funkcijas un integrāciju labākai klientu atbalsta nodrošināšanai. Izmantojot vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs tīrais nieks.

MeklējatBitrix24 alternatīvu?

Liveagent ir risinājums uzņēmumu atbalstam, ar rīkiem un funkcijām, lai uzlabotu klientu atbalstu. Piedāvā trīs paketes par samērīgu cenu un varat iegādāties atsevišķus līdzekļus pielāgotai paketei. Integrējas ar Bitrix24 un nesagraus jūsu budžetu.

Meklējiet īsto alternatīvu osTicket? Salīdziniet LiveAgent un osTicket tagad un iegūstiet labāku klientu atbalsta programmatūru jau šodien.

Meklējiet alternatīvu osTicket?

Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.

LiveAgent ir lieliska alternatīva HelpSpot. Iepazīstieties ar mūsu apbrīnojamo daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēmu un izmēģiniet to bez maksas.

Meklējiet alternatīvu HelpSpot?

LiveAgent ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests, kas piedāvā pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, labākā sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūra un zibenīgas atbildes, kas palielina apmierinātību. LiveAgent piedāvā čata un palīdzības dienesta iespējas un apkalpo miljoniem lietotāju visā pasaulē.

LiveAgent ir lieliska Kustomer alternatīva ar pieejamām cenām, lielisku pieteikumu apstrādes sistēmu, kā arī ar lielu komunikācijas kanālu skaita atbalstu.

Meklējat alternatīvu Kustomer?

LiveAgent produkts tiek ļoti augstu vērtēts un rekomendēts kā izdevīgāks nekā daudzas citas alternatīvas. Lietotāji izceļ tās labās funkcijas, piemēram, lielisko atbalstu un ievērojamo samazinājumu atbildēšanas laikā. Arī cenas ir saprātīgas, un LiveAgent var palīdzēt uzlabot klientu pieredzi un palielināt pārdošanas apjomus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju