Nutricia
  • Izmantošanas scenāriji
  • Nutricia

Nutricia

Klientu apmierinātība ir prioritāte gan lieliem, gan maziem uzņēmumiem. Lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu, nepieciešams pareizais tehniskais risinājums. LiveAgent nešaubīgi ir īstā izvēle, jo mēs piedāvājam plašu produktu klāstu un izcilu cenas un veikstpējas attiecību. Mūsu klientu atbalsta dienesta risinājums ļaus jums sasniegt vairāk – gan attiecībā uz klientu apmierinātību un atbalsta darbinieku efektivitāti, gan uz ikdienas izmaksu optimizēšanu.

Lai sasniegtu labākos rezultātus, jums nav jāalgo tūkstošiem aģentu. Izmaiņas var panākt arī ar pareizi izvēlētu tehnisko risinājumu. Saprotam, ka mūsu vārdi jūs var nepārliecināt, tāpēc aicinām izlasīt šo piemēru par to, kā LiveAgent var mainīt jūsu biznesu. Šis ir Nutricia stāsts par izcila klientu atbalsta patieso būtību.

Par Nutricia

Uzņēmumā kā klientu atbalsta darbinieki strādā uztura speciālisti, zīdīšanas speciālisti, medmāsas un citi bērnu aprūpes jomas speciālisti. Mēs esam patiesi lepni, ka šis uzņēmums ir izvēlējies LiveAgent kā savu klientu atbalsta risinājumu. Šobrīd Nutricia izmanto LiveAgent, lai nodrošinātu specializētu un izglītojošu atbalstu 2 valstu klientiem mājaslapās Nutriklub un Klub maminek.

Laiks pārmaiņām

Nutricia lieto LiveAgent kopš 2014. gada pavasara. Pirms tam viņi paļāvās tikai uz iekšējo e-pasta risinājumu un vienu no bezmaksas tiešraides čata risinājumiem. Taču drīz vien uzņēmums saprata, ka tas nav veids, kā virzīties uz priekšu un ka ir jāmeklē veids, kā strādāt nākamajā līmenī.

Programmatūra, ko izmantojām pirms LiveAgent, vairs nebija mums piemērota. Mums bija nepieciešamas tādas funkcijas kā čatu piešķiršana, automātiska maršrutēšana un padziļināta analītika. Mūsu bezmaksas risinājums nebija atbilstošs mūsu darba apjomam un saņemtajam atbalsta pieteikumu daudzumam”, atzīst Nutricia pārstāvis Lukas Mitas. Tāpat viņš piebilst, ka uzņēmums meklēja risinājumu, kas piedāvātu saprātīgu cenas un veiktspējas līmeni un mērogošanas iespējas atbilstoši darba slodzei.

“LiveAgent palīdzēja mūsu uzņēmumam strādāt jaunā līmenī, galvenokārt, attiecībā uz darba efektivitāti un klientu apmierinātību.”

Tiešsaistes atbalsta rīks palīdzēja arī ietaupīt līdzekļus, jo uzņēmums spēja efektīvi samazināt darba apjomu zvanu centrā, kas ir ievērojami dārgāks risinājums, salīdzinot ar tiešsaistes atbalstu.

Šobrīd Nutricia izmanto LiveAgent 2 valstīs. Klientu atbalsta daļā strādā “tikai” 5 labākie uzturvielu speciālisti.

Efektivitātes celšana nebūt nenozīmē, ka jāsamazinās pakalpojuma kvalitātei. Nutricia klientu apmierinātība neapšaubāmi ir uzlabojusies. Un svarīgi atcerēties, ka uzņēmuma atbalsta pakalpojumi ir ļoti specifiski – uz spēles ir likta mūsu bērnu veselība, tāpēc kļūdām te nav vietas.

Mācīšanās līkne? Kas tas ir?

Lai arī LiveAgent ir daudz dažādu funkciju, tas ir ļoti ērti lietojams.

“Pie LiveAgent pieradām ļoti ātri.”

Mūsu aģenti ātri apguva programmatūras izmantošanu. Tāpat viņi varēja ātri apmācīt arī citus cilvēkus, kam bija nepieciešama piekļuve LiveAgent,” norāda Lūkass Mits. Un kas vēl – strādājot par administratoru, es tiešām novērtēju izcilos analītiskos risinājumus, ko piedāvā LiveAgent.

Lukas Mitas – @ Nutricia digitālais speciālists

Apskatiet pārējās stāstus

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x