Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Izmantojiet sociālo klausīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Vai meklējat sociālās klausīšanās rīkus?

Ja jūs joprojām neizmantojat sociālās klausīšanās rīku kā daļu no mārketinga un klientu atbalsta stratēģijas, ir pienācis laiks to iegūt.

Sociālā klausīšanās nozīmē uzraudzīt to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Skatiet, ko domā jūsu klienti, pārbaudiet savu konkurenci, vai viņi jūs apgrūtina, vai atbildiet uz jautājumiem, kas varētu rasties potenciālajiem klientiem.

Sociālā klausīšanās ir obligāta!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Kas ir sociālā klausīšanās?

Sociālā klausīšanās, kas pazīstama arī kā sociālā uzraudzība, ir jūsu zīmola digitālo sarunu vai tiešsaistes pieminēšanas uzraudzības process.

Tā ir efektīva stratēģija, lai apkopotu atsauksmes un uzraudzītu, ko klienti domā par jūsu zīmolu, uzņēmumiem, produktiem vai pakalpojumiem.

LiveAgent kā sociālās klausīšanās rīks

LiveAgent izveido savienojumu ar visiem jūsu sociālo mediju kanāliem un ielādē visus jūsu zīmola komentārus, ziņojumus un pieminējumus tieši vietnē LiveAgent.

LiveAgent savienojas ar:

Kāpēc ir svarīgi izmantot sociālās klausīšanās rīkus?

Woman-on-phone-in-shopping-cart

Proaktīvi risiniet problēmas

Sociālās klausīšanās rīki ir lieliski piemēroti proaktīvai problēmu risināšanai. Atzīstiet savu klientu neapmierinātību, pirms viņu sliktā pieredze kļūst par vīrusu un kaitē jūsu biznesam.

Izmantojiet pozitīvas norādes kā liecības

Sociālā klausīšanās nav saistīta tikai ar sliktu pieredzi. Parādiet pozitīvās lietas, kas klientiem jāsaka par jūsu uzņēmumu. Nav nekā līdzīga patiesai liecībai!

Iegūstiet ieskatu klientu apmierinātībā

Sociālā klausīšanās ir lielisks rīks, kas var sniegt vispārīgu pārskatu par to, ko tiešsaistē saka par jūsu uzņēmumu. Pārraugiet savu klientu, kā arī konkurentu teikto.

Viegli mijiedarboties ar klientiem

Atbildiet uz klientu tvītiem, Facebook ziņojumiem vai Instagram komentāriem tieši savā sociālās klausīšanās rīkā. Netērējiet laiku, piesakoties un izrakstoties no dažādiem sociālajiem kontiem.

Facebook Integration Demo How It Works | Live AgentP0Y0M0DT0H0M181SYoutube video: Facebook Integration Demo How It Works
Live Agent

Sociālā klausīšanās Facebook

LiveAgent sociālās klausīšanās rīks racionalizē visus Facebook ziņojumus un komentārus par jūsu ziņām un ievieto tos tieši jūsu LiveAgent informācijas panelī. No turienes jūs varat viegli atbildēt, atzīmēt ar Patīk un pat izveidot jaunas ziņas savā Facebook lapā.

Sociālā klausīšanās Twitter

Pārraugiet atslēgvārdus un atbildiet uz tvītiem, kuros minēts jūsu konts. Izmantojot LiveAgent Twitter sociālās klausīšanās rīku, jūs nekad vairs nepalaidīsit garām tvītu par savu uzņēmumu.

Vienkārši iestatiet atslēgvārdus, kurus vēlaties pārraudzīt, un visi tvīti, kas satur šo atslēgvārdu, tiks automātiski ievietoti jūsu LiveAgent kontā biļetes veidā.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M397SYoutube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M244SYoutube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Sociālā klausīšanās Instagram

Visi komentāri par jūsu ziņām vai ziņām, kuros minēts jūsu konts, tiks automātiski ievietoti vietnē LiveAgent. Atbildiet tieši no LiveAgent, neizskatot tūkstošiem paziņojumu savā tālrunī.

LiveAgent organizē visus vaicājumus atbilstoši saņemtajam svarīgumam un laikam.

Vairāk nekā tikai sociālās klausīšanās rīks

Tiketings

Racionalizējiet visus vaicājumus no vairākiem saziņas kanāliem vienā koplietotā iesūtnē.

Tiešraides Čats

Tērzējiet ar klientiem un vietnes apmeklētājiem reāllaikā. Izmantojiet proaktīvus tērzēšanas ielūgumus un citas iespējas.

Uzziniet vairāk

Atbalsta portāls

Izveidojiet satriecošus klientu portālus un zināšanu bāzi kā pašapkalpošanās risinājumus saviem klientiem.

Uzziniet vairāk
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kāpēc LiveAgent ir īstais sociālās klausīšanās rīks?

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent 2019. – 2020. gadā ir visvairāk pārskatītā un #1 novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem.

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Pārredzama un pieņemama cenu politika

Iegūstiet mūsu profesionālo sociālās klausīšanās risinājumu par fiksētu ikmēneša cenu bez slēptām maksām vai ilgtermiņa saistībām. Reģistrējieties 14 dienu bezmaksas izmēģinājumam, lai pilnībā piekļūtu visām pieejamajām funkcijām.

Ko jūs gaidāt? Sāciet sabiedrisko klausīšanos jau šodien!

$15 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
Saistītie Raksti arSociala klausisanas
Kritisks aspekts klienta lietotāja piesaistes procesā, ir pirms pirkuma, tā laikā un pēc pirkuma veikšanas. Uzziniet vairāk par lietotāju piesaistes piemēriem.

Klientu serviss – Lietotāja piesaiste

Discover effective strategies for user onboarding and customer support integration at LiveAgent. Learn how to enhance user experience, reduce support requests, and boost retention with live support, knowledge base articles, checklists, and in-app support. Visit now for actionable insights!

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – viss vienā programmatūra ar 24/7 atbalstu, bezmaksas izmēģinājumu un bez kredītkartes!"

Klientu Atbalsta Glosarijs - Socialo Tiklu Atbalsts

Sociālo tīklu atbalsts

Sociālo tīklu atbalsts, izmantojot LiveAgent, uzlabo klientu apmierinātību, automatizējot Facebook un Twitter mijiedarbību biļetēs.

Klientu Atbalsta Glosarijs - Dabigie Un Maksas Socialie Mediji

Dabīgie un Maksas Sociālie Mediji

Uzziniet atšķirības starp dabīgiem un maksas sociālajiem medijiem! LiveAgent palīdz efektīvi pārvaldīt un uzlabot Jūsu stratēģijas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x