Zvanu centra slēgšanas un apturēšanas kontaktu sagataves, kas palīdz uzņēmumiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, uzlabot klientu pieredzi un veicināt lojalitāti. Rakstā aprakstītas būtiskākās klientu apkalpošanas aģenta prasmes un sniegti piemēri no populārākajiem klientu apkalpošanas uzņēmumiem. Jānoraida atvainošanās un jāmāk atbildēt uz jautājumiem, piemēram, ar sagatavotiem skriptiem. Esam pieejami arī ar LiveAgent, kas nodrošina visus nepieciešamos klientu apkalpošanas rīkus.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu apkalpošana ir katra uzņēmuma balsts. Neatkarīgi no nozares klientu apkalpošana vienmēr ir jūsu uzņēmuma priekšplānā. Klientu apmierinātības līmenis, kas ir tieši saistīts ar klientu apkalpošanu, ietekmē klientu lojalitāti un katra uzņēmuma vājāko punktu.
Tādējādi ikvienam uzņēmumam neatkarīgi no tā, cik tas ir liels vai mazs, būtu jādara viss iespējamais, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu visiem saviem lietotājiem vai klientiem. Precīzāk izsakoties, klientu apkalpošanas aģentiem jācenšas likt klientiem justies aprūpētiem un uzklausītiem visā atbalsta procesā — no pieteikuma radīšanas līdz pieteikuma atrisināšanai un slēgšanai.
Šī pieeja būtu jāpiemēro visiem sakaru kanāliem, tostarp tālruņa atbalstam. Bet ko tieši klientu apkalpošanas aģentiem vajadzētu darīt un kādām īpašībām un iemaņām jābūt, lai viņi spētu nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu?
Klientu apkalpošana ir stāsts par cilvēkiem – gan klientiem, gan klientu apkalpošanas aģentiem. Jūs nevarat vienkārši nolikt nejaušus darbiniekus bez atbalsta zināšanām, sākt strādāt klientu saziņas pirmajās rindās. Atcerieties, ka klientu apkalpošanas komandas bieži tiek uzskatītas par uzņēmuma seju, tāpēc apdomājiet, kurš tiks novietots priekšpusē un kāda veida iespaidu viņš radīs.
Nekādā gadījumā nedrīkst ļaut klientu apkalpošanas komandu darboties pašplūsmā. Atbildīgajam cilvēkam vai cilvēkiem jābūt atvērtai saziņai un pieejamai sava veida “rokasgrāmatai”, kas palīdzēs viņiem veikt savus pienākumus.
Jūsu ērtībai mēs esam izveidojuši to īpašību un prasmju sarakstu, kurām katram, kas strādā klientu apkalpošanā, vajadzētu piemist un pie kuru pilnveidošanas pastāvīgi strādāt. Pārskatiet tās.
Aģentiem, kas strādā ar klientiem, ir jābūt izciliem komunikatoriem. Viņiem jāzina, kā nokļūt uz viena viļņa ar to, kas atrodas otrā tālruņa, e-pasta, čata vai klientu apkalpošanas galda galā. Viņiem būtu jāzina, kā skaidri runāt tā, lai tas būtu saprotams dažādiem cilvēkiem, un ta, lai tas palīdzētu atmest visas šaubas vai negatīvās sajūtas, kādas vien klientam varētu būt.
Bez šaubām, aģentiem ir jāpārzin uzņēmums, kurā viņi strādā, un produkti vai pakalpojumi, ar kuriem viņi strādā. Viņiem vajadzētu spēt atbildēt uz lielāko daļu jautājumu, piedāvāt patiesus un sirsnīgus risinājumus, un viņus nevajadzētu spēt “apgāzt” ar gandrīz jebkuru jautājumu.
Būt ātram un izlēmīgam ir vienas no svarīgākajām laba klientu apkalpošanas aģenta īpašībām. Tas ir tas, ko meklē lietotāji vai klienti. Viņi cer saņemt ātru palīdzību un vienkāršus paskaidrojumus, kas vai nu atrisinās viņu problēmas, vai vismaz sniegs skaidrību par situāciju un piedāvās iespējamos risinājumus.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Klientu apkalpošanas aģentiem vai vadītājiem daudzos gadījumos būs jātiek galā ar nepatīkamu, saspringtu un sarežģītu klientu rīcību. Tāpēc viņiem jābūt pacietīgiem un empātiskiem un jāspēj strādāt ar visiem klientiem – pat ja tie ir nikni un uzvedas necienīgi.
Ideālā gadījumā aģentiem būtu jāzina, kā iejusties otra ādā, lai saprastu viņa viedokli. Reizēm klientiem ir neparastas problēmas, un aģentiem ir jābūt pieejamai tik daudz informācijas, cik vien iespējams, lai palīdzētu un saprastu viņus emocionāli.
Tas būs atkarīgs no uzņēmuma, bet ideālā gadījumā aģentiem vajadzētu tiekties zināt un atcerēties tā cilvēka vārdu, ar kuru viņi runā. Ja jūsu aģenti vienmēr sauks klientus vārdā, tie jutīsies drošāk un vairāk saistīti ar uzņēmumu. Pateicoties tam, viss komunikācijas process noritēs daudz gludāk.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Jā, vislabāk būtu, ja jūs vienmēr informētu klientu par to, kāpēc jūs slēdzat viņa pieteikumu. Pat tad, ja tas būtu tikai: “Jautājums, par kuru ziņojāt, ir ticis atrisināts, tāpēc mēs slēdzam jūsu pieteikumu”.
Ja pieteikumu apturat, tad klientu informēt ir vēl svarīgāk. Ikreiz, kad pieteikums tiek apturēts, jums tas jāpaziņo klientam, jāpaskaidro, kāpēc tā notiek, un jāinformē, cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai šo jautājumu atrisinātu vai pat cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai pieteikumu atvērtu no jauna. Pretējā gadījumā klienti var justies aizmirsti vai neinformēti, un šāda situācija viņiem nesniedz nekādu izcilo klientu pieredzi.
Uz šo jautājumu nav vienkāršas atbildes. Jūsu uzņēmumam un tā aģentiem jādara viss iespējamais, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu pieteikumus. Cilvēkiem nepatīk gaidīt, un jūsu klienti nav nekāds izņēmums. Tāpēc jums nevajadzētu pārbaudīt cilvēku pacietību, pārāk ilgi aizturot viņu pieteikumus. Ja vēlaties pārliecināties, ka jūsu nodrošinātais pakalpojums ir pietiekami labs, meklējiet nozares etalonus.
Šie dati parādīs, cik ilgs laiks nepieciešams citiem jūsu nozares uzņēmumiem, lai atrisinātu klienta apkalpošanas pieteikumu, cik daudz laika nepieciešams, lai atkārtoti atvērtu pieteikumu utt. Tiklīdz jums ir šāda informācija, mēģiniet atrisināt problēmas ātrāk, nekā to dara konkurenti.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?
LiveAgent ir viegli lietojama klientu apkalpošanas programmatūra ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību. Tam ir bezmaksas izmēģinājuma versija.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem