Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Ieskata tiešsaistes seminārā e-pasta sagataves

Ieskata tiešsaistes seminārā e-pasta sagataves

Tātad jūs esat daudz laika pavadījuši, plānojot un organizējot lielisku tiešsaistes semināru, un viss ir sagatavots pasākuma dienai. Prezentācija ir gatava un izmēģināta, skaļruņi ir sakārtoti, esat izveidojis pasākuma lapu, kā arī ir pārbaudīta straumēšanas aparatūra un programmatūra. Visi svarīgākie punkti ir aptverti, vai ne? Nepareizi. Ja pasaulē notiek vislabākais tiešsaistes seminārs, bet nav neviena, kas tajā piedalītos, vai tas vispār notiek?

Un tā, viens no svarīgākajiem tiešsaistes semināra gatavošanas aspektiem ir mudināt cilvēkus reģistrēt savu apmeklējumu un pēc tam nodrošināt pēc iespējas lielāku skaitu no viņiem faktiski apmeklēt semināru, kad tas notiek. Ir neskaitāmi veidi, kā popularizēt savus tiešsaistes seminārus, tostarp maksas reklāmas un publikācijas sociālo mediju platformās.

E-mārketings joprojām ir viens no populārākajiem un rentablākajiem reklāmas risinājumiem. Tādējādi tiešsaistes semināru ieskata peak e-pasti ir viens no labākajiem veidiem, kā popularizēt gaidāmo tiešsaistes konferenci vai sarunu.

MarketMuse tiešsaistes semināra ieskata e-pasta sagatave
MarketMuse tiešsaistes semināra ieskata e-pasts

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta saturs

Pirms pasākuma e-pasta datu bāzes lietotājiem ieteicams nosūtīt ziņojumu sēriju. Sāciet ar uzaicinājuma e-pastu, pēc tam izmantojiet reģistrācijas apstiprinājuma e-pastu, un visbeidzot lieciet lietā vienu vai vairākus atgādinājuma e-pastus, kas ir tuvu tiešsaistes semināra datumam. Lielākajā daļā šo e-pastu ir jāiekļauj šādi informācijas fragmenti, lai dotu e-pasta saņēmējiem ieskatu, ko viņi var sagaidīt:

  • Jūsu pasākuma laiks un datums – cilvēkiem pašsaprotami ir jāzina, kad notiks seminārs, lai viņi varētu atzīmēt datumu. Atcerieties, ka ir jāiekļauj laika josla, uz kuru jūs atsaucaties, jo tiešsaistes konferences var piesaistīt globālu auditoriju.
  • Piedāvātā vērtība — popularizējiet savu pasākumu, ieskicējot, ko auditorija uzzinās tiešsaistes semināra laikā, un, vēl svarīgāk – kā informācija palīdzēs viņiem atrisināt problēmas, ar kurām viņi saskaras.
  • Detalizēta informācija par runātājiem ietver informāciju, piemēram, vārdus, fotoattēlus, prezentācijas nosaukumus un iepriekšējo pieredzi, kas padara viņus par konkrētā temata ekspertiem. Iekļaujiet saites uz viņu YouTube kanāliem, Instagram un citiem sociālajiem tīkliem, lai auditorija varētu iepazīties ar viņiem un viņu iepriekšējo darbību.
LinkedIn tiešsaistes semināra īsa ieskata e-pasta sagatave

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta temata rindiņas

  • Jūsu uzaicinājums uz [uzņēmums] tiešsaistes semināru par [tēma]
  • Jūs negribēsiet palaist garām gaidāmo [nosaukums] tiešsaistes semināru
  • Reģistrēšanās pabeigta! Lūk, ko varat sagaidīt…
  • [Nosaukums] tiešsaistes semināra reģistrācijas apstiprinājums un ieskats
  • Atgādinājums: mūsu tiešsaistes pasākums notiek [šodien/rīt/šonedēļ]
  • Neaizmirstiet par gaidāmo [uzņēmums] tiešsaistes semināru!

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta sagataves

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta sagatave 1- Ielūgums ar ieskatu

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta sagatave 2- Reģistrācijas apstiprinājums ar ieskatu

Tiešsaistes semināra ieskata e-pasta sagatave 3- atgādinājums ar videoieskatu

Biežāk uzdotie jautājumi

Cik ilgu laiku iepriekš vajadzētu nosūtīt e-pastu ar tiešsaistes semināra ieskatu?

Droši nosūtiet uzaicinājumu, tiklīdz jūsu pasākums ir pilnībā izplānots. Reģistrācijas apstiprinājums jānosūta, tiklīdz lietotājs ir veicis dalības apstiprinājumu, lai tas pārliecinātos, ka reģistrēšanās process ir bijis veiksmīgs. Visbeidzot, jums būtu jāizsūta e-pasta atgādinājums vienu nedēļu pirms pasākuma norises un vēl viens atgādinājums 1 dienu pirms pasākuma.

Vai manā tiešsaistes semināra ieskata e-pastā vajadzētu iekļaut aicinājumu rīkoties?

Ielūguma e-pastā vienmēr ir jāiekļauj poga aicinājumam uz rīcību, lai adresātiem būtu pēc iespējas vieglāk reģistrēties uz jūsu semināru. Jūsu aicinājumā uz rīcību var izmantot frāzes “Reģistrēties”, “Reģistrējieties tūlīt” vai “Rezervējiet sev vietu”, tie ir tikai daži no piemēriem. Varat pat iekļaut vairākus aizcinājumus uz rīcību, piemēram, pogu “Skatiet vairāk”, kas aizved uz lapu ar papildinformāciju par notikumu.

Kādus rezultātus var sasniegt semināri?

Iespēja sazināties ar potenciālajiem klientiem, iespējams, ir tiešsaistes semināru galvenā priekšrocība, tāpēc droši vien vēlaties piesaistīt lielu auditoriju ar labi uzrakstītiem ieskata e-pastiem. Veiksmīgi semināri var:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik ilgu laiku iepriekš vajadzētu nosūtīt e-pastu ar tiešsaistes semināra ieskatu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Droši nosūtiet uzaicinājumu, tiklīdz jūsu pasākums ir pilnībā izplānots. Reģistrācijas apstiprinājums jānosūta, tiklīdz lietotājs ir veicis dalības apstiprinājumu, lai tas pārliecinātos, ka reģistrēšanās process ir bijis veiksmīgs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai manā tiešsaistes semināra ieskata e-pastā vajadzētu iekļaut aicinājumu rīkoties?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ielūguma e-pastā vienmēr ir jāiekļauj poga aicinājumam uz rīcību, lai adresātiem būtu pēc iespējas vieglāk reģistrēties uz jūsu semināru. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādus rezultātus var sasniegt semināri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Veiksmīgi tiešsaistes semināri var palielināt klientu piesaisti, piesaistīt jaunus atbilstošus potenciālos klientus un izveidot augstu ieguldījumu atdevi.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju